Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wifi probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
(sweex lw050v2)
ik had een vraag ik ben wachtwoord vergeten van me draadloos router. maar ik durf hem niet te resten. omdat ik geen zin heb om alles opnieuwe instellen. dat kost me weer zoon 2 uur :S .ik hoorde van vriend dat je daar een hack progamma voor had weet iemand een wifi hack progamma makkelijk te gebruiken?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:04
Misschien erg open deur: Inloggen met LAN kabel?

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

Topicstarter
gertvdijk schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:25:
Misschien erg open deur: Inloggen met LAN kabel?
ik heb alles draadloos ingesteld ik heb niks met een kabel aangesloten. geen kabel problemen meer die in de weglopen :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:20:
hallo,
(sweex lw050v2)
ik had een vraag ik ben wachtwoord vergeten van me draadloos router. maar ik durf hem niet te resten. omdat ik geen zin heb om alles opnieuwe instellen. dat kost me weer zoon 2 uur :S
Jammer dan :)
.ik hoorde van vriend dat je daar een hack progamma voor had weet iemand een wifi hack progamma makkelijk te gebruiken?
En wie garandeert ons dat jij niet andermans wlan loopt te vernaggelen?

Misschien is het verstandig als je deze passage nog even goed in je opneemt:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik

Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
Daarnaast heeft dit niks met Windows te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 06-08-2009 06:59 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.