Ik heb het probleem dat mijn pc meestal bij het gamen in een keer vastloopt. Helemaal vast loopt dus geen toetsebord en muis etc.
Het gebeurd bij meerdere games en de laatste tijd steeds vaker. Nog iets te noemen is dat mijn pc niet gelijk aangaat als ik hem aanzet.
Gegevens :
Amd athlon 2100+ 1,7 ghz proccesor
2 keer 512 ddr2 ram
getforce4 ti 4200 videocard
realtek geluidskaart
moederbord : shuttle fx41
gegevens van everest
temperatuur
moederbord : 61 graden (gestegen sinds hij aanstaat van 55 tot 61 ongeveer in een halfuur)
cpu 52 tot 56 gestegen
aux : is 52 ongeveer gebleven
meer gegevens over temperatuur geeft het programma niet.
voltages zoals het programma het geeft :
CPU Core 1.74 V
+2.5 V 1.46 V
+3.3 V 3.33 V
+5 V 5.16 V
+12 V [ TRIAL VERSION ]
+5 V Standby 5.13 V
VBAT Batterij 2.03 V
Ik weet niet hoeveel wattages mn voeding geeft want dat staat niet op de stikker.
Ik denk dat ik 350 watt ongeveer nodig heb.
Memtest moet ik nog doen maar daarvoor heb ik een cdtje nodig die moet ik nog halen. FLoppy drivers hebben alle pc's hier niet. Ik heb wel al geprobeerd geheugen er uit te halen en om te wissele enzo maar heeft niks uitgehaald.
De pc is bijna alle keren tijdens het gamen vast gelopen.
Een keer tijdens het kijken van een filmpje.
Ik vind ook dat mijn kast er heet wordt vergeleken met de andere pc hier.
Vandaag is ie al 4 keer vastgelopen heb in logboek gekeken bij vandaag
de enige foutmelding vandaag is van de hardeschijf.
Ik denk dat het probleem met mijn hardware te maken heeft. Dus als iemand kan helpen hoor ik het graag. Ps. IK heb best veel research gedaan zonder een mogelijk goed resultaat. Ik hoop dat ik genoeg gegevens heb gegeven als er meer nodig is hoor ik het graag. Want ik wil graag specifiek het probleem achterhalen. Anders grijp ik maar in het donker.
Het gebeurd bij meerdere games en de laatste tijd steeds vaker. Nog iets te noemen is dat mijn pc niet gelijk aangaat als ik hem aanzet.
Gegevens :
Amd athlon 2100+ 1,7 ghz proccesor
2 keer 512 ddr2 ram
getforce4 ti 4200 videocard
realtek geluidskaart
moederbord : shuttle fx41
gegevens van everest
temperatuur
moederbord : 61 graden (gestegen sinds hij aanstaat van 55 tot 61 ongeveer in een halfuur)
cpu 52 tot 56 gestegen
aux : is 52 ongeveer gebleven
meer gegevens over temperatuur geeft het programma niet.
voltages zoals het programma het geeft :
CPU Core 1.74 V
+2.5 V 1.46 V
+3.3 V 3.33 V
+5 V 5.16 V
+12 V [ TRIAL VERSION ]
+5 V Standby 5.13 V
VBAT Batterij 2.03 V
Ik weet niet hoeveel wattages mn voeding geeft want dat staat niet op de stikker.
Ik denk dat ik 350 watt ongeveer nodig heb.
Memtest moet ik nog doen maar daarvoor heb ik een cdtje nodig die moet ik nog halen. FLoppy drivers hebben alle pc's hier niet. Ik heb wel al geprobeerd geheugen er uit te halen en om te wissele enzo maar heeft niks uitgehaald.
De pc is bijna alle keren tijdens het gamen vast gelopen.
Een keer tijdens het kijken van een filmpje.
Ik vind ook dat mijn kast er heet wordt vergeleken met de andere pc hier.
Vandaag is ie al 4 keer vastgelopen heb in logboek gekeken bij vandaag
de enige foutmelding vandaag is van de hardeschijf.
Ik denk dat het probleem met mijn hardware te maken heeft. Dus als iemand kan helpen hoor ik het graag. Ps. IK heb best veel research gedaan zonder een mogelijk goed resultaat. Ik hoop dat ik genoeg gegevens heb gegeven als er meer nodig is hoor ik het graag. Want ik wil graag specifiek het probleem achterhalen. Anders grijp ik maar in het donker.