.
ik had dan ook niet vooraf betaald :-)Helaas hebben wij afgelopen vrijdag een controle gedaan op de zending van onze leverancier en zaterdag is gebleken dat de laptops niet in orde zijn en ook nog eens afwijken van de specificaties zoals wij ze besteld hebben. Wij hebben moeten besluiten om afscheid te nemen van deze leverancier en kunnen u jammer genoeg geen alternatief bieden.
Het spijt ons zeer u dit te moeten meedelen. Dit is voor ons de eerste keer dat wij dit op zo’n manier meemaken en wij zullen de noodzakelijke stappen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.
Onze excuses voor deze gang van zaken.
Mvg
Ton
Minilaptopshop
Hoe kom je aan dat stukje tekst en zijn er al mensen weten wat dit concreet inhoud?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Toen de actie begon had ik ze gemailed of ik er 1 kon bestellen, en ophalen zodra ze binnen waren. Dus zonder vooraf aanbetaling. Dit vonden ze goed.Obiter dictum schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:53:
Hoe kom je aan dat stukje tekst en zijn er al mensen weten wat dit concreet inhoud?
Daarna heb ik ze enkele keren gemailed met de vraag wat de status van de levering is, en elke keer netjes reactie gehad. Tot vandaag dit mailtje van ze binnenkwam.
Ik denk dat de bestellers zich allemaal heeeeeel erg schamen, nu ze op een stoeptegel aan het tikken zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:07:
En hoe is het afgelopen??

ping 127.212.23.124
Verwijderd
Staat dat niet *DaMastX* in "[MacBook Air] Dubieuze aanbieding, EUR 7..."Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:07:
En hoe is het afgelopen??
Nope, daar staat dat ze niet kunnen leveren... Niet of ze hun geld nou alsnog terug hebben gekregen... (webstek is trouwens stuk; www.minilaptopshop.eu)
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Nog één allerlaatste schopje dan, voordat hij uit mijn Bookmarks verdwijnt; zijn er nog gelukkigen onder ons met een MBA, heeft iedereen zijn geld teruggekregen of gaan enkelen onder ons dit jaar niet op vakantie door de "aanschaf"?
kijk trouwens even naar de nieuwe site waar je naar heen geleid wordt.. doen ze nu tegenwoordig aan wellnessproducten?Obiter dictum schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:59:
Nog één allerlaatste schopje dan, voordat hij uit mijn Bookmarks verdwijnt; zijn er nog gelukkigen onder ons met een MBA, heeft iedereen zijn geld teruggekregen of gaan enkelen onder ons dit jaar niet op vakantie door de "aanschaf"?
''Vanwege gewijzigde regelgeving worden de prijzen alleen weergegeven als u bent ingelogd. Klik hier om u aan te melden of hier om u in te loggen.''
Ik zie een mogelijke link hiermee:stijnovinchi schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:24:
kijk trouwens even naar de nieuwe site waar je naar heen geleid wordt.. doen ze nu tegenwoordig aan wellnessproducten?
Xcalibur in "[iMac] Ervaringen & Discussie - Deel 6"
Iets met een sportschool die Macs verkocht

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein