Maverick schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:08:
[...]
Er is nog niets aangekondigd met een snellere cpu. Dus tegen die tijd zal dit ook nog steeds top of the line zijn. Bovendien, HD filmen is iets dat geen van de huidige generatie nog doet. Daarentegen is het afwachten waar de concurrentie mee komt komend half jaar.
edit Engadget heeft nog meer,
waaronder een qwerty slider voor de liefhebbers: http://www.engadget.com/2...-roadmap-goes-on-display/
Die slider is windows mobile. Wel spreken ze over april voor de bravo.
Hmm jammer had gehoopt op een slider voor Android. Maar mocht de Google Phone bestaan, dan zal die vast een qwertyslider krijgen. Geen bijz specs idd (op amoled na), de Acer Liquid ligt met semi-gelijke specs al DEZE maand in de winkel en de X10 begin februari. Hopelijk is Acer nog van plan een 2e Android uit te brengen met qwertyslider.
N900 was ik van plan over te slaan (ik wil een perfecte telefoon en goeie apps en de apps zijn shit op N900. En gaat voorlopig niet veranderen nu Nokia maar een nieuw toestel gaat uitbrengen voor Maemo in 2010. Dus weinig interesse, behalve brakke ports, die dus geen goed gebruik gaan maken van mobiele features als cameraoverlay, gps, accelero, touch enz).
Maar zonder goeie qwertysliders wordt het toch lastig (ik wil mn abbo verlengen eind feb, en tmobile zie ik niet de Milestone aanbieden snik snik). Nog ff paar maandjes sowieso wachten dus wie weet Google Phone.
@hierboven; had t zii trinity platform niet iets van duocore oid?
Maar idd megaleak als deze info klopt.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 07-12-2009 09:52
]