HTC Hero [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 84.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik lees hier dat er mensen zijn die nog wel eens problemen hebben met het aan/uitgaan van de telefoon tijdens en/of na het bellen.

Mijn ervaring is dat als je tijdens het bellen het scherm uitgaat, je gewoon op de 'home' knop kan drukken. Het scherm gaat weer gewoon aan en het gesprek blijft intact.

Als je wil ophangen druk je gewoon op de 'aan/uit' knop, wat er voor zorgt dat je het gesprek beeindigd wordt (je hoeft dus niet het scherm aan te zetten en te kiezen voor "gesprek beeindigen").

just my 2,34 cents :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 10:14
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:49:
[...]

Ja, dat wil ik ook graag weten, en of die ROM update straks ertoe leidt dat je al je instellingen verliest. Zoals bij sommige Nokia en WINMO modellen.
Antwoord van HTC:
Wanneer u een update nodig heeft is dat via T-Mobile, de updates van de HTC website zal niet geinstalleerd kunnen worden op uw toestel. Er zal dan een foutmelding komen.
Dat wordt dus wachten of rooten, afhankelijk van de reactiesnelheid van T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrianus1975
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-12-2022
zijn er meer mensen met een hero en een @home email adres ?
krijgen jullie het wel voor elkaar om mail te ontvangen zo ja welke instellingen hebben jullie gebruikt ?

kan namelijk wel verzenden maar niet ontvangen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
adrianus1975 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:
Binnen 24 uur dezelfde vraag wederom stellen is niet de gebruikelijke manier, laat staan na 3 uur ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 26-08-2009 15:32 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:16
krijgen jullie het wel voor elkaar om mail te ontvangen zo ja welke instellingen hebben jullie gebruikt ?

Verzenden mag ook niet met de SMTP van @HOME. ;) Gebruik een open-SMTP als Gmail of Hotmail ofzo. Je mag enkel de @HOME SMTP gebruiken als je vanaf een @HOME-internetverbinding verzend, dat is althans wat de TD mij een tijd geleden probeerde wijs te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door jlkiller op 26-08-2009 15:33 ]

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

jlkiller schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:33:
[...]

Verzenden mag ook niet met de SMTP van @HOME. ;) Gebruik een open-SMTP als Gmail of Hotmail ofzo. Je mag enkel de @HOME SMTP gebruiken als je vanaf een @HOME-internetverbinding verzend, dat is althans wat de TD mij een tijd geleden probeerde wijs te maken.
Zijn probleem is blijkbaar het tegenovergestelde?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:23
Met andere bedoel ik bijvoorbeeld de agenda van mijn vrouw deze kan ik alleen zien en wordt netjes gesynchroniseerd met de Hero. De agenda "Verjaardagen van contactpersonen" niet. Zie ook: http://gathering.tweakers...list_messages/1362561#FAQ en dan het derde punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Probeer eens onderstaande pop-server!

Server ink. Email -> netmail.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrianus1975
Hoi,

Brad pitt dit is voor mij de eerste keer dat ik een vraag stel op een forum.
ben me er niet van bewust dat er een bepaalde tijd tussen zou moeten zitten voordat je weer een vraag steld in dezelfde trend.
jlkiller bedankt iig voor je reactie maar het is blijkbaar niet duidelijk dat ik wel kan verzenden en NIET kan ontvangen.
verzenden gaat allen wanneer wifi aanstaat !!!!

Met mijn iphone werkt het wel, dezelfde instellingen bij de hero werkt het niet .

Mocht er iemand toch een antwoord op mijn vraag hebben bij voorbaad dank.

[ Voor 13% gewijzigd door adrianus1975 op 26-08-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

adrianus1975 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:50:
Hoi,

Brad pitt dit is voor mij de eerste keer dat ik een vraag stel op een forum.
ben me er niet van bewust dat er een bepaalde tijd tussen zou moeten zitten voordat je weer een vraag steld in dezelfde trend.
jlkiller bedankt iig voor je reactie maar het is blijkbaar niet duidelijk dat ik wel kan verzenden en NIET kan ontvangen.

Mocht er iemand toch een antwoord op mijn vraag hebben bij voorbaad dank.
Probeer die pop-server eens die ik boven je geplaatst heb [ netmail.home.nl ] In principe zou je met de juiste pop-instellingen je mail gewoon op kunnen halen. Uitgaand is altijd even wat anders. Let op alle punten en komma's het luistert allemaal erg nauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-05 21:11

bosaap22

Doing things I'm good at.

Heeft iemand al opgemerkt wat voor een enorme vertraging er ontstaat als je een flinke thread (30+) hebt met smsjes van één persoon. Je kan dan echt niet meer fatsoenlijk door die thread heenscrollen. Het enige wat er dan opzit is de hele rits verwijderen.
Lijkt me ook een punt van aandacht bij de volgende firmware update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrianus1975
die heb ik ook geprobeerd en nog een aantal andere maar geen van alle wil lukken, mischien een instelling van de hero zelf ik zoek ff verder

dank je
210667 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:57:
[...]

Probeer die pop-server eens die ik boven je geplaatst heb [ netmail.home.nl ] In principe zou je met de juiste pop-instellingen je mail gewoon op kunnen halen. Uitgaand is altijd even wat anders. Let op alle punten en komma's het luistert allemaal erg nauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gummie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:43:
[...]

Met andere bedoel ik bijvoorbeeld de agenda van mijn vrouw deze kan ik alleen zien en wordt netjes gesynchroniseerd met de Hero. De agenda "Verjaardagen van contactpersonen" niet. Zie ook: http://gathering.tweakers...list_messages/1362561#FAQ en dan het derde punt.
Ik had hier ook last van op mijn HTC Magic.

Bij mij was de oorzaak een verkeerde tijdzone. Ga naar de online versie van Google Agenda en kies daar Instellingen. Ga vervolgens naar het tabblad Algemeen en zorg dat de tijdzone staat op GMT +1 Amsterdam (stond bij mij op GMT +1 Paris).

Daarna zag ik hem wel op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

'Nieuwe custom HTC Hero ROM met veel extra’s'
http://www.mobilyz.com/ni...hero-rom-met-veel-extras/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

adrianus1975 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:00:
die heb ik ook geprobeerd en nog een aantal andere maar geen van alle wil lukken, mischien een instelling van de hero zelf ik zoek ff verder

dank je

[...]
Het enige wat ik nog kan verzinnen is , dat je in ieder geval bij gebruikersnaam, het gedeelte @home weg moet laten.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrianus1975
gebruikersnaam: zonder@home.nl
wachtwoord:*******
pop- server: netmail.home.nl
beveligingstype : none
serverpoort: 110

smtp-server : netmail.home.nl
beveilgingstype: none
serverpoort : 25

zou toch moeten lukken zo
210667 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:09:
[...]

Het enige wat ik nog kan verzinnen is , dat je in ieder geval bij gebruikersnaam, het gedeelte @home weg moet laten.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

adrianus1975 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:17:
gebruikersnaam: zonder@home.nl
wachtwoord:*******
pop- server: netmail.home.nl
beveligingstype : none
serverpoort: 110

smtp-server : netmail.home.nl
beveilgingstype: none
serverpoort : 25

zou toch moeten lukken zo

[...]
Lees over 5 minuten je DM/PM even. Anders wordt het zo n instellingen topic hier..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Ik heb straks Hi van KPN, en ik vroeg me af of je hiermee ook het roamingprobleem hebt. Heeft iemand en kan iemand dit bevestigen pf ontkrachten?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 09:17

Nss

The Dude Abides

Nee, geen roaming problemen zoals met Telfort. Hi is altijd KPN geweest, dus je krijgt gewoon een sim met KPN als home network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
bosaap22 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:58:
Heeft iemand al opgemerkt wat voor een enorme vertraging er ontstaat als je een flinke thread (30+) hebt met smsjes van één persoon. Je kan dan echt niet meer fatsoenlijk door die thread heenscrollen. Het enige wat er dan opzit is de hele rits verwijderen.
Ja, hierover had ik al eerder gepost. Heb nu een thread met 600 smsjes, soms kei traag en soms snel. Vaak wel een lag met typen. Dit is soms ook traag en soms snel, wordt hopelijk in een firmware update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
  • Laatst online: 25-04 10:12
Hoe kun je het touchscreen toetsenbord vaker horizontaal draaien?
Is er een truc via instellingen dat ik vaker een fullscreen toetsenbord kan gebruiken? Ik vind het verticale toetsenbord heel onhandig typen, de toetsen zijn zo dicht op elkaar dat ik er vaak naast zit (en ik heb vrij dunne vingers!)
Als ik een sms type, dan wil ik gewoon met 2 vingers kunnen typen, dus 2 handen gebruiken. Als ik met Handcent sms type, en ik draai mijn toestel horizontaal, dan draait mijn toetsenbord niet mee. Is dit normaal?

Er zijn zo weinig programma's waarbij ik horizontaal toetsenbord heb :-(

Ik mis mijn uitschuifbare toetsenbord van mijn oude htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28
210667 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:26:
[...]
Lees over 5 minuten je DM/PM even. Anders wordt het zo n instellingen topic hier..:-)
Jij hebt een oplossing hiervoor? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem sinds de release van dit toestel. Ik kan wel versturen maar niet ontvangen..
Ik heb nu maar mijn @home account gekoppeld aan gmail. Nadeel daarvan is dat als ik mails verwijder dit én in Gmail moet doen én ook nog eens op de @home server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
De trackball van de Hero gaat die ook knipperen als er iemand belt? Dus niet als er een sms is ofzo, maar als er iemand belt dan gaat die de hele tijd flashen totdat je pas opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190004

Weet iemand de beste oplossing voor twee gmail accounts welke ik allebei in mn hero wil gebruiken.
Nu heb ik de gmail app draaien en allebei de accounts aangemaakt in het emailprogamma, helaas krijg ik nu dus dubbele notifications bij nieuwe email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:33
@ adrianus1975
Ik heb het even getest en de HTC mail client icm met Ziggo/@home werkt inderdaad niet. Andere POP3 server helpt ook niet. Lijkt op een probleem met de HTC mail client want er staat echt wel mail in de mailbox klaar.

Wat jij kunt doen is K-9Mail installeren. Dit is ook een POP3 mail client en deze lijkt wel te werken.

Ik heb inmiddels mijn eigen mailserver geinstalleerd en trek nu daar mijn mail vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Laatst online: 03-10-2024
Ichiko schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:25:
Ik heb vandaag van HTC en van Hi klantenservice reactie gekregen op de vraag betreffende het sms probleem.

HTC heeft gereageerd met het volgende:
Heeft u een Hard Reset geprobeerd? Daarmee zet u uw toestel terug naar fabrieksinstellingen en lost u wellicht dit probleem op..

Hi Klantenservice heeft gereageerd met het volgende:
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat niet alle verzonden SMS-berichten aankomen. Ik begrijp dat dit vervelend is. Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Ik heb naar HTC gereageerd dat een hard reset mij niet de oplossing lijkt. Bij zo'n soort reactie krijg ikzelf namelijk het idee dat ze totaal geen idee hebben wat er aan de hand zou kunnen zijn, en je daarom maar vragen om de boel eens te resetten. Ik heb ze bovendien naar dit forum verwezen om aan te geven dat dit probleem bij veel meer mensen speelt.
Met de klantenservice van HTC ga ik er niet uitkomen. Dit is de tweede reactie die ik heb ontvangen:
Heeft u na de reset bij het opstarten van het toestel alles direct geinstalleerd, slaat u iets over omdat u dit later wilt doen kan het zijn dat er problemen optreden.

Met dit soort domme vragen komen we er natuurlijk nooit. Iemand nog ideeën hoe we dit alsnog onder de aandacht krijgen bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Laatst online: 13-04 12:16
heb hier een thread met ~55 smsjes inclusief fotos van verzender als mijzelf als pictogrammetjes en kan nou niet zeggen dat het enorm traag is of dat ik iets van lag merk..

Merk wel dat hij er ietjes langer over doet om de thread te openen maar dat is echt minimaal en nauwlijks noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

Subslider schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:58:
[...]

heb hier een thread met ~55 smsjes inclusief fotos van verzender als mijzelf als pictogrammetjes en kan nou niet zeggen dat het enorm traag is of dat ik iets van lag merk..

Merk wel dat hij er ietjes langer over doet om de thread te openen maar dat is echt minimaal en nauwlijks noemenswaardig.
Ja inderdaad, het valt bij mij ook wel mee. Het is vooral dat als je de thread opent hij eventjes alle berichtjes moet laden, maar dat is normaal lijkt me. Dat kan echter als traag overkomen.

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:19
M3 SMGII schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:27:
De trackball van de Hero gaat die ook knipperen als er iemand belt? Dus niet als er een sms is ofzo, maar als er iemand belt dan gaat die de hele tijd flashen totdat je pas opneemt?
Ja. Bij mij knippert ie eigenlijk alleen als ik word gebeld.

Anoniem: 104511

Gek zeg, zoals ik al had gezegd deed de LED het niet in het geval van de standaard notifications (gmail, sms, gemiste oproep) maar wel met opladen. Nu vandaag ineens maakte de telefoon een geluidje wat ik nog nooit gehoord had en begon de LED te knipperen: een nieuwe mail via gmail.
Dus én de LED doet ineens weer knipperen én als bonus ineens een geluidje voor de gmail app. Ik snap er niks meer van.

• adrianus1975
super k9 mail werkt prima harstikke bedankt voor het testen hier hebben we wat aan ... _/-\o_
Flappie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:32:
@ adrianus1975
Ik heb het even getest en de HTC mail client icm met Ziggo/@home werkt inderdaad niet. Andere POP3 server helpt ook niet. Lijkt op een probleem met de HTC mail client want er staat echt wel mail in de mailbox klaar.

Wat jij kunt doen is K-9Mail installeren. Dit is ook een POP3 mail client en deze lijkt wel te werken.

Ik heb inmiddels mijn eigen mailserver geinstalleerd en trek nu daar mijn mail vanaf :)

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 07:28
Anoniem: 190004 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:36:
Weet iemand de beste oplossing voor twee gmail accounts welke ik allebei in mn hero wil gebruiken.
Nu heb ik de gmail app draaien en allebei de accounts aangemaakt in het emailprogamma, helaas krijg ik nu dus dubbele notifications bij nieuwe email.
<offtopic>
Waarom lees je niet in EEN gmail account je andere gmail account in.
Dat werkt prima. Heb t zelf met 3 accounts. (zie settings, accounts and import op je gmail pc)

Compjoeters... hu?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32
Misschien een domme vraag, maar kan ik ook een standaard mini-usb kabel gebruiken om aan te sluiten om mijn hero?

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

jongentje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:30:
Misschien een domme vraag, maar kan ik ook een standaard mini-usb kabel gebruiken om aan te sluiten om mijn hero?
Daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Anoniem: 104511 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:42:
Gek zeg, zoals ik al had gezegd deed de LED het niet in het geval van de standaard notifications (gmail, sms, gemiste oproep) maar wel met opladen. Nu vandaag ineens maakte de telefoon een geluidje wat ik nog nooit gehoord had en begon de LED te knipperen: een nieuwe mail via gmail.
Dus én de LED doet ineens weer knipperen én als bonus ineens een geluidje voor de gmail app. Ik snap er niks meer van.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hoor je ook helemaal geen knipperend ledje te hebben bij gmail/sms/oproepen. Weet je zeker dat het knipperende ledje niet door iets anders werd veroorzaakt?

Anoniem: 111759

Anoniem: 104511 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:42:
via gmail knippert die led altijd al bij mij. Bij andere mails (exchange) niet. Ook bij sms niet

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Even een vraagje. Collega van mij heeft bij een abo een Hero ontvangen. De databundel gaat dan ook pas over 3 maanden in.

Ik weet dat er voor windowsmobile een programma is genaamd NoData waarmee je alle GPRS verbindingen kun afsluiten.

Kun je dit bij de hero zelf regelen? Ik kan het in mijn Hero niet echt vinden..

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
BillSpaarbank schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:19:
Je kan ook APNDroid downloaden van de market, gooit ook alles "uit".

Nickname does not reflect reality

• Club-Mobile
  • Laatst online: 00:11
Even een vraagje. Collega van mij heeft bij een abo een Hero ontvangen. De databundel gaat dan ook pas over 3 maanden in.

Ik weet dat er voor windowsmobile een programma is genaamd NoData waarmee je alle GPRS verbindingen kun afsluiten.

Gewoon 'uitknop' ingedrukt houden en vervolgens kiezen: 'Mobiel Netwerk'
Dit gooit alle internet verbindingen eruit.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Club-Mobile schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:27:
[...]

Gewoon 'uitknop' ingedrukt houden en vervolgens kiezen: 'Mobiel Netwerk'
Dit gooit alle internet verbindingen eruit.
_/-\o_ Helemaal nog niet gezien die optie. Thnx

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook zo'n slechte performance met het wireless netwerk ? Ik gebruik bijv. SambaExplorer om files van mijn NAS af te halen, en kom niet hoger dan een 5 Mb/s (ca 550 kB/s)
En dat terwijl ik gisteren nog wel geupgrade ben naar een 54Mb/s. Performance daar tussen PC's is wel OK. (Geen 54 Mb/s maar toch nog wel 30 Mb/s).
Ik heb nog even geprobeerd met verschillende instellingen: WPA / WPA2 of helemaal geen encryptie, mixed mode of G-only, het maakt allemaal niets uit.
En nee, ik vergis me niet in de bitjes en bytjes. Lijkt erop dat de Hero gewoon niet sneller wil ?
Wie kan dit verifieren ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
TomasE schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:17:
[...]

Ja. Bij mij knippert ie eigenlijk alleen als ik word gebeld.
super!
De HTC Magic heeft het ook. Daarom wil ik de Hero en niet de Magic :9

• Gummie
djengizz schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:01:
[...]

Ik had hier ook last van op mijn HTC Magic.

Bij mij was de oorzaak een verkeerde tijdzone. Ga naar de online versie van Google Agenda en kies daar Instellingen. Ga vervolgens naar het tabblad Algemeen en zorg dat de tijdzone staat op GMT +1 Amsterdam (stond bij mij op GMT +1 Paris).

Daarna zag ik hem wel op mijn telefoon.
Mmm :| . Bij mij staan de tijdzone's goed dus op +1 Amsterdam en land en taal op Nederland(s). Maar het werkt nog steeds niet.

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
CLB schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:
Is het niet zo dat er een countertje gaat tellen bij de laatste 20 tekens ofzo? Dat is bij m'n SE's wel namelijk.
Ja, maar kan je niet ergens instellen dat je gewoon op elk moment de tekens ziet? En dan niet door een andere app te gebruiken (want ik las dat dat weer problemen op kan leveren).
Keine Ahnung.. ik heb geen Hero ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jongetje
Gummie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

Mmm :| . Bij mij staan de tijdzone's goed dus op +1 Amsterdam en land en taal op Nederland(s). Maar het werkt nog steeds niet.
Bij mij stond er eerst Brussel als mijn locatie. Toen ik mijn GPS aanzette stond er pas s-gravenhage. Misschien dat dat helpt om even een gps fix te krijgen.

Anoniem: 104511

gday schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:58:

Ik weet niet hoor, maar volgens mij hoor je ook helemaal geen knipperend ledje te hebben bij gmail/sms/oproepen. Weet je zeker dat het knipperende ledje niet door iets anders werd veroorzaakt?
Ik weet helaas niks zeker maar misschien zit het dan ten onrechte in m'n geheugen geprent. Misschien dat ik in die gevallen in het verleden elke keer toevallig ook een gmail klaar had staan, daar heb ik eigenlijk niet specifiek op gelet. Zou wel een hoop verklaren :)

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
Hallo,

ik heb sinds kort mijn HTC Hero.
Nu lees ik overal van wowie eerste telefoon met Flash erop, maar ik kan nauwelijks flash filmpjes/animaties zien.

Is het normaal dat ik bijvoorbeeld geen filmpjes van dumpert.nl kan zien? en de Adobe Flash site geeft ook een groot zandlopertje.
Yaa als je even gezocht had of enkele reviews had gelezen, had je kunnen weten dat de Flashssupport triest is!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gadgetfun
Gummie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

ik heb dezelfde probleem en deze oplossing werkt bij mij ook niet

Anoniem: 235592

Ik heb al gezocht zowel in deze thread als die van Android maar kon nergens de volgende vraag/probleem vinden: In het begin post staat dat wmv ondersteund wordt. Echter, streaming links in de vorm van mms:// url's krijg ik niet aan de praat (op een pc/win mobile OS wordt dat geopend in windows media player). Ik heb al een paar videoplayer apps van de market gedownload, o.a: aPlayer, Dogaplayer, Meridian Video Player, VLC en nswplayer maar geen succes. Iemand die dit wel werkend kreeg?

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 14:07
vraag over de agenda, hier staan automatisch alle maanstanden in, is het mogelijk dit weg te halen?
Zit nu al een tijd te zoeken maar kan het niet vinden.

• Gummie
ÜberWicked schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:12:
vraag over de agenda, hier staan automatisch alle maanstanden in, is het mogelijk dit weg te halen?
Zit nu al een tijd te zoeken maar kan het niet vinden.
Maanstanden staan er bij mij helemaal niet in. Is het geen aparte agenda?

[ Voor 3% gewijzigd door Gummie op 27-08-2009 15:02 . Reden: kromme zin wat rechter gemaakt :-) ]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ichiko schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:42:
[...]

Met de klantenservice van HTC ga ik er niet uitkomen. Dit is de tweede reactie die ik heb ontvangen:
Heeft u na de reset bij het opstarten van het toestel alles direct geinstalleerd, slaat u iets over omdat u dit later wilt doen kan het zijn dat er problemen optreden.

Met dit soort domme vragen komen we er natuurlijk nooit. Iemand nog ideeën hoe we dit alsnog onder de aandacht krijgen bij HTC?
Dat is ook de reden dat ik al helemaal geen moeite meer ga doen om een klantenservice mijn technische vragen uit te leggen. Je kunt beter zelf even goed zoeken. ;)

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:50

dlenstra

....

Is waarschijnlijk een agenda die je op de calendar op de pc hebt aangevinkt, daar kun je hem iig uitzetten. Wat je ook kan proberen is de agenda openen, op de menutoets drukken. Oop het scherm dan op agenda's drukken en daar je weer te geven agenda's wijzigen. Ik denk dat hij daar tussen komt te staan als je hem op het web aanvinkt. Ben hem volgens mij wel eens tegen gekomen in de instellingen van de online calendar.
Gummie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Maanstanden staan er bij mij helemaal niet in. Is het geen aparte agenda?

• ÜberWicked
dlenstra schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:47:
Is waarschijnlijk een agenda die je op de calendar op de pc hebt aangevinkt, daar kun je hem iig uitzetten. Wat je ook kan proberen is de agenda openen, op de menutoets drukken. Oop het scherm dan op agenda's drukken en daar je weer te geven agenda's wijzigen. Ik denk dat hij daar tussen komt te staan als je hem op het web aanvinkt. Ben hem volgens mij wel eens tegen gekomen in de instellingen van de online calendar.

[...]
Heb het hier gevonden, bedankt!

Voor de rest echt een top toestel, alleen 2 minpuntjes:

- De exchange active sync neemt de mailtjes waarbij het vlaggetje geactiveerd staat van de telefoon niet over naar de computer.
- Tijdens het gebruik van de telefoon raak ik vaak per ongeluk de volume toetsen aan waardoor de volume of uit gaat of heel hard komt te staan. Hoop die nog een keer te kunnen disablen.

[ Voor 24% gewijzigd door ÜberWicked op 27-08-2009 16:52 ]

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 18:43
hmm.. als ik een nieuw contact toevoeg heb ik de keuze uit exchange, sim of phone...
Iemand enig idee waar mijn google contact optie gebeleven is?

Anoniem: 97471

mavgink schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:54:
hmm.. als ik een nieuw contact toevoeg heb ik de keuze uit exchange, sim of phone...
Iemand enig idee waar mijn google contact optie gebeleven is?
Je weet zeker dat je met je Google Account bent aangemeld op je telefoon? Misschien dat hij deze optie niet weergeeft als je de Google contactpersonen niet weergeeft in je adresboek. Je kan dit checken bij Contacten > Menu > Weergeven. :)

• gadgetfun
Op de HTC Hero Sense homepage heb je een standaard widget met het huidige weer (onder de tijd). Deze "weer" widget geeft bij mij voortdurend de verkeerde huidige locatie aan, nl Boxmeer. Ik bevind mij echter al heeel lang in Utrecht. Ik zet expres mijn gps aan, laat mijn locatie nog een keer bepalen en voeg Utrecht toe en stel waar ik nu zit als nieuwe locatie in. Maar hij stelt zich elke keer weer in als Boxmeer en ik loop 1 week rond met het zonnetje van Boxmeer. Wie kan mij helpen om dit weer-icoontje te resetten? En als hij slecht blijft functioneren hoe kan ik hem verwijderen? het weer op de homepage verwijderen zoals bij andere widgets wilde ook niet lukken.

gadgetfun schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:27:
Op de HTC Hero Sense homepage heb je een standaard widget met het huidige weer (onder de tijd). Deze "weer" widget geeft bij mij voortdurend de verkeerde huidige locatie aan, nl Boxmeer. Ik bevind mij echter al heeel lang in Utrecht. Ik zet expres mijn gps aan, laat mijn locatie nog een keer bepalen en voeg Utrecht toe en stel waar ik nu zit als nieuwe locatie in. Maar hij stelt zich elke keer weer in als Boxmeer en ik loop 1 week rond met het zonnetje van Boxmeer. Wie kan mij helpen om dit weer-icoontje te resetten? En als hij slecht blijft functioneren hoe kan ik hem verwijderen? het weer op de homepage verwijderen zoals bij andere widgets wilde ook niet lukken.
Kijk eens bij Instellingen > Locatie of Draadloe netwerken gebruiken aanstaat? :) In principe zou GPS niet nodig moeten zijn, op basis van gsm masten is de locatie al op 4 a 500 meter nauwkeurig te bepalen.

Je zou ook kunnen kijken in de weer widget bij Menu > Instellingen, of 'Automatisch updaten' aanstaat. Het niet kunnen verwijderen klinkt vreemd, probeer je telefoon eens opnieuw op te starten?

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
gadgetfun schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:27:
ik had hier ook last van toen ik naar texel was geweest. Alle verbindingen aanzetten en een keertje resetten lost t op

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:42

jbr

Right back @ ya

Die barcode scanning optie is bijzonder interessant, maar in een hoop gevallen gaat het niet of duurt het lang voordat ie eindelijk een 'fix' heeft. (bijvoorbeeld met de pricewatch barcode manager) Het valt me dan op dat het net lijkt alsof ie constant probeert te focussen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• ÜberWicked
jbr schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:13:
Die barcode scanning optie is bijzonder interessant, maar in een hoop gevallen gaat het niet of duurt het lang voordat ie eindelijk een 'fix' heeft. (bijvoorbeeld met de pricewatch barcode manager) Het valt me dan op dat het net lijkt alsof ie constant probeert te focussen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Persoonlijk vind ik de QR code nog niet echt optimaal werken.
Gedrukte codes leest ie wel snel, maar codes vanaf een computer scherm duurd wel lang, ook moet je het toetsel echt goed stilhouden zodat het toestel zelf kan focussen.

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Anoniem: 235592 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:56:
Ik heb al gezocht zowel in deze thread als die van Android maar kon nergens de volgende vraag/probleem vinden: In het begin post staat dat wmv ondersteund wordt. Echter, streaming links in de vorm van mms:// url's krijg ik niet aan de praat (op een pc/win mobile OS wordt dat geopend in windows media player). Ik heb al een paar videoplayer apps van de market gedownload, o.a: aPlayer, Dogaplayer, Meridian Video Player, VLC en nswplayer maar geen succes. Iemand die dit wel werkend kreeg?
Mijn online video doet het ook niet. Ik zou ook niet weten wat eraan te doen browserinstellingen zijn niet echt te veranderen. Ik heb mijn hoop gevestigd op de update die verwacht wordt.

In het algemeen algemeen vind ik het een fijne telefoon, maar hij is zeker ook erg buggy, wat kennelijk normaal is in smartphone land.

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:42

jbr

Right back @ ya

ÜberWicked schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:29:
[...]

Persoonlijk vind ik de QR code nog niet echt optimaal werken.
Gedrukte codes leest ie wel snel, maar codes vanaf een computer scherm duurd wel lang, ook moet je het toetsel echt goed stilhouden zodat het toestel zelf kan focussen.
Ik merkte ook dat als ie een keer een gedrukte barcode heeft gevonden, je eerst even naar het Home scherm gaat en dan weer naar de barcode scanner, dat hij het dan wel 2x achter elkaar vindt. Waarschijnlijk moet er in de software nog iets veranderd worden zodat alles weer goed gereset wordt en dus weer gebruiksklaar is ...

[ Voor 3% gewijzigd door jbr op 28-08-2009 09:05 ]

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-05 14:14
u_nix_we_all schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:33:
Hebben jullie ook zo'n slechte performance met het wireless netwerk ? Ik gebruik bijv. SambaExplorer om files van mijn NAS af te halen, en kom niet hoger dan een 5 Mb/s (ca 550 kB/s)
En dat terwijl ik gisteren nog wel geupgrade ben naar een 54Mb/s. Performance daar tussen PC's is wel OK. (Geen 54 Mb/s maar toch nog wel 30 Mb/s).
Ik heb nog even geprobeerd met verschillende instellingen: WPA / WPA2 of helemaal geen encryptie, mixed mode of G-only, het maakt allemaal niets uit.
En nee, ik vergis me niet in de bitjes en bytjes. Lijkt erop dat de Hero gewoon niet sneller wil ?
Wie kan dit verifieren ?
Hier heb ik ook last van,.. Hier thuis 2x Hero en beiden hebben hetzelfde probleem,..
Heb 2x een WiFi AP 1 op chanel 11 en 1 op chanel 6, zenden beide alleen het G signaal uit en voorzien van WPA2.
Het duurt heel lang voor hij überhaupt verbinding heeft en vaak moet ik daarvoor ook meerdere pogingen doen. En de snelheid is niet echt geweldig te noemen.
Hier ook trage SMS mappen,.. vanaf rond de 30+ worden ze erg traag inderdaad en dan heb ik nog niet eens afbeeldingen bij de contactpersonen enz. zoals Subslider aangaf.
Ook heeft hij bij mij laatste tijd de neiging om willekeurig nummers en namen te koppelen zo worden in een thread van persoon X bij een aantal smsen de naam Y geplaatst.

Anoniem: 135594

Heb sinds 1 dag me htc hero en hij bevalt super goed!
Echter is hij na 1 dag al leeg, heb hem in het begin 2.5 uur opgeladen terwijl in boekje staat 3 uur ( kwam ik later achter ). Ik laat hem nu leeglopen en dan mag hij lekker doorladen.

Echter een antal dingen snap ik nog niet. Ik heb een google account ingesteld maar als ik nu op telefoon druk dan zie ik al me google "vrienden". Hoe krijg ik deze hieruit zodat ik alleen mensen met een telefoonnummer zie ?

Hoe sla ik eigenlijk een contactpersoon op op me sim kaart ? Moet je dan sim kiezen als je een nieuwe toevoegd ? Heb e rnu op telefoon paar aangemaakt en kan ik deze makkelijk overzetten naar de sim ?

Ja zijn wat vraagjes waar ik echt niet uitkom.
Voor de rest perfect toestel !

• mavgink
  • Laatst online: 02-05 18:43
Anoniem: 97471 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Je weet zeker dat je met je Google Account bent aangemeld op je telefoon? Misschien dat hij deze optie niet weergeeft als je de Google contactpersonen niet weergeeft in je adresboek. Je kan dit checken bij Contacten > Menu > Weergeven. :)
Hmm. Na wat testjes blijkt dat bij de begin installatie ik alleen mijn Google account moet instellen. Daarna pas exchange. Als ik dat meteen aan het begin doe, krijg ik dit probleem.

Dus:
Hard reset
Google account instellen
Laten synchroniseren
Daarna handmatig Exchange configureren.

Probleem opgelost ;)

Anoniem: 135594 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:01:
Echter een antal dingen snap ik nog niet. Ik heb een google account ingesteld maar als ik nu op telefoon druk dan zie ik al me google "vrienden". Hoe krijg ik deze hieruit zodat ik alleen mensen met een telefoonnummer zie ?

Hoe sla ik eigenlijk een contactpersoon op op me sim kaart ? Moet je dan sim kiezen als je een nieuwe toevoegd ? Heb e rnu op telefoon paar aangemaakt en kan ik deze makkelijk overzetten naar de sim ?
Is hier allemaal al verschillende keren genoemd, maar even kort:

Je kan je Google contacten uitzetten in het adresboek bij Menu > Weergaven, dan Google uitvinken.
Opslaan op simkaart gaat inderdaad door simkaart te kiezen bij een contactpersoon.
Overzetten naar sim kan door de contactpersoon te bewerken en handmatig sim te selecteren (voor zover ik weet de enige manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heeft iemand enig idee of je de browser ook niet fullscreen kunt gebruiken? Ik kan geen instelling vinden. Ik zag zojuist een preview van de Samsung Galaxy en toen viel me op dat je op dat toestel bij gebruik van de browser gewoon nog steeds de notification bar ziet. Dat wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Anoniem: 97471 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:58:
[...]

Kijk eens bij Instellingen > Locatie of Draadloe netwerken gebruiken aanstaat? :) In principe zou GPS niet nodig moeten zijn, op basis van gsm masten is de locatie al op 4 a 500 meter nauwkeurig te bepalen.

Je zou ook kunnen kijken in de weer widget bij Menu > Instellingen, of 'Automatisch updaten' aanstaat. Het niet kunnen verwijderen klinkt vreemd, probeer je telefoon eens opnieuw op te starten?
Etalien, bedankt. Mijn probleem is hiermee opgelost. Ik had gps verbinding gekozen ipv draadloze netwerken gebruiken, omdat ik dacht dat die nauwkeuriger was. Het blijkt dat de locatie voor het weer alleen goed gaat als je onder locatie- draadloze netwerken hebt aangevinkt.
Het werk nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Raar, ik heb een paar cd's geript met windows mediaplayer naar 192kbit mp3, maar de hero zegt doodleuk dat ie ze niet af kan spelen. Op de PC kan ik ze wel gewoon afspelen, dus de files lijken in orde. Waar kan dat nu weer aan liggen? :s

Edit: net geripped naar WMA, maar ook nu de melding "de speler ondersteunt dit type bestand niet".

Edit2: Ik zie dat "muziek tegen kopieren beveiligen" standaard aangevinkt staat en grijs is, zal daar wel weer mee te maken hebben. :(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 28-08-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:18:

Edit2: Ik zie dat "muziek tegen kopieren beveiligen" standaard aangevinkt staat en grijs is, zal daar wel weer mee te maken hebben. :(
Gebruik anders eens cdex gratis open source ripper met bettere codecs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

Is jullie HTC Hero ook zo snel leeg ?
Ik heb hem gisteren opgeladen van 21:00 tot 0:00 en hij is nu nog maar voor 25 - 30% vol.
GPS staat uit, en wifi, bluetooth en mobiel netwerk staat gewoon aan.

Daarnaast heb ik alleen hi msn aanstaan en doe ik soms wat applicaties downloaden via de market.
heb 1 keer gebeld en veel meer nog niet gedaan :S

Dit zou betekenen dat je 1 dag kan doen met de batterij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Anoniem: 135594 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:35:
Ik heb hem gisteren opgeladen van 21:00 tot 0:00 en hij is nu nog maar voor 25 - 30% vol.

Daarnaast heb ik alleen hi msn aanstaan en doe ik soms wat applicaties downloaden via de market.

Ik heb hem nu net 1 dag in gebruik, maar voor een smartphone met Wifi, bluetooth, etc. etc. is 1 dag vrij normaal. Meeste mensen kunnen 1 a 2 dagen met een dergelijke telefoon (batterij lading) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Ik heb WiFi en Bluetooth alleen aan als ik het écht nodig heb (vind de HTC Settings widgets hiervoor prima werken, even indrukken als je veel gaat browsen/syncen/etc) en daarmee red de accu het wel een dag of 1,5 a 2. Alle automagische sync functionaliteit staan dan op redelijke waarden (Mail 15 min, twitter 1 uur, facebook 8 uur). Voor een smartphone lijkt me dat gemiddeld. En dat terwijl ik er nog redelijk veel mee speel.

Heb de tip gekregen dat als je er nog langer mee wil doen, 's nachts de 'Mobile Connection' (oftewel: data connectie) uit te zetten (heeft ook een widget). Zou ook weer aanzienlijk moeten schelen. En als zelfs dat niet genoeg is; in gebieden waar het 3G bereik slecht is, de connectie naar 'Use 2G networks only' zetten. Het snelheidsverschil is dan minimaal, maar het verschil in accu weer aanzienlijk.

Leuke statistiek wat dat betreft: Settings -> About phone -> Status, en dan helemaal beneden 'Awake Time'. Eerst zat die bij mij rond de 25-30% (ook al heb ik hem 's nachts aan :P) en nu ik hem meer verkend heb zit het rond de 11%. Accu gaat sindsdien dus ook merkbaar langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Als ik op home dan krijg ik 9 v/d 10 keer de keuze tussen android home en touchflo. Ik wil gewoon altijd touchflo, kan dat ergens worden ingesteld? Aanvinken en de settingssuggestie die het zelft geeft werken niet voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Begin maar eens met het uitzetten van bluetooth als je dat niet gebruikt. Vervolgens doe je alleen WiFi aan als je écht écht WiFi nodig hebt (voor de snelheid bijv). Dat zal een slok op een borrel schelen. Verder had je denk ik wel kunnen verwachten (en lezen in dit topic) dat je sowieso niet langer dan 1,5-2 dagen met een volle accu zou doen.
Terranca schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:15:
Ik heb WiFi en Bluetooth alleen aan als ik het écht nodig heb (vind de HTC Settings widgets hiervoor prima werken, even indrukken als je veel gaat browsen/syncen/etc) en daarmee red de accu het wel een dag of 1,5 a 2. Alle automagische sync functionaliteit staan dan op redelijke waarden (Mail 15 min, twitter 1 uur, facebook 8 uur). Voor een smartphone lijkt me dat gemiddeld. En dat terwijl ik er nog redelijk veel mee speel.

Heb de tip gekregen dat als je er nog langer mee wil doen, 's nachts de 'Mobile Connection' (oftewel: data connectie) uit te zetten (heeft ook een widget). Zou ook weer aanzienlijk moeten schelen. En als zelfs dat niet genoeg is; in gebieden waar het 3G bereik slecht is, de connectie naar 'Use 2G networks only' zetten. Het snelheidsverschil is dan minimaal, maar het verschil in accu weer aanzienlijk.

Leuke statistiek wat dat betreft: Settings -> About phone -> Status, en dan helemaal beneden 'Awake Time'. Eerst zat die bij mij rond de 25-30% (ook al heb ik hem 's nachts aan :P) en nu ik hem meer verkend heb zit het rond de 11%. Accu gaat sindsdien dus ook merkbaar langer mee.
Met behulp van Locale en de Locale Sync plug-in heb ik mijn toestel zo geconfigureerd dat hij doordeweeks tussen 23.00 en 08.00 niets synct, en in het weekend niet tussen 01.00 en 10.00 oid. Dat scheelt ook weer verkeer + accugebruik voor niks. :)

[ Voor 46% gewijzigd door gday op 28-08-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07-2020
Snoop schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:39:
[...]

Dat is ook de reden dat ik al helemaal geen moeite meer ga doen om een klantenservice mijn technische vragen uit te leggen. Je kunt beter zelf even goed zoeken. ;)
Probeer ook niet de nederlandse klantenservice, die waren ook veel te laat met de Hero toe te voegen. Gebruik de support van HTC Europe, daar krijg ik altijd prima antwoorden. Zorg wel dat je dan ook engelse taal selecteerd.

http://www.htc.com/europe/CS_Mail.aspx ..en dan:
  • Country: Netherlands
  • Language: English
  • Bovenaan bericht: "Dear HTC Europe Tech Support,"
Op deze manier kreeg ik tot nu toe altijd antwoorden in 't engels van "HTC Europe Support (Tech)", en dat zijn mensen die zelf HTC Hero's en dergelijke gebruiken.

Mijn laatste vraag betrof Astrid die de Home setting van TouchFLO vernaggelde. Hij vertelde me dat hij dat bij Astrid nog niet had, maar gaf me lijst van apps waar hij dat wel bij had. En dat uninstallen het probleem verhielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laen
olson schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:11:
[...]

<offtopic>
Waarom lees je niet in EEN gmail account je andere gmail account in.
Dat werkt prima. Heb t zelf met 3 accounts. (zie settings, accounts and import op je gmail pc)
<offtopic>
Performance-wise is forward vanuit elke account naar die ene account die je wil gebruiken, beter dan allemaal IMAP en POP3 connecties naar de anderen.</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Mister-Mark schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:00:
[...]

Hier heb ik ook last van,.. Hier thuis 2x Hero en beiden hebben hetzelfde probleem,..
Heb 2x een WiFi AP 1 op chanel 11 en 1 op chanel 6, zenden beide alleen het G signaal uit en voorzien van WPA2.
Het duurt heel lang voor hij überhaupt verbinding heeft en vaak moet ik daarvoor ook meerdere pogingen doen. En de snelheid is niet echt geweldig te noemen.

[...]

Hier ook trage SMS mappen,.. vanaf rond de 30+ worden ze erg traag inderdaad en dan heb ik nog niet eens afbeeldingen bij de contactpersonen enz. zoals Subslider aangaf.
Ook heeft hij bij mij laatste tijd de neiging om willekeurig nummers en namen te koppelen zo worden in een thread van persoon X bij een aantal smsen de naam Y geplaatst.
Ik zit hier met dezelfde situatie als die jij hier bovenstaand als eerste noemt (Wifi met het G signaal + WPA2), maar heb geen problemen met Wifi. Ik heb overigens geen speciale dingen ingesteld, slechts het netwerk geselecteerd en het wachtwoord ingevoerd. Dit werkt al een maand lang prima.

Wat betreft de trage SMS mappen, de map waar de SMS'jes zelf in staan is niet traag, maar wanneer je een 30+ conversatie opent, is deze inderdaad erg traag. Ik heb er nu een met 42 berichten, waarvan er een aantal vrij lang zijn. Wanneer ik de conversatie open, moet ik een tijd wachten voordat ik kan scrollen. Wanneer ik een halve minuut wacht, gaat het scrollen weer redelijk goed.

Ik ben daarnaast erg tevreden met de batterijduur van mijn Hero. Het is erg afhankelijk van de instellingen zoals mobiel netwerk, bluetooth en Wifi. Zo heb ik mijn Hero meegenomen naar Pukkelpop, waar ik al de hiervoor genoemde instellingen heb uitgeschakeld. Toen was ik 5 dagen weg, en ik had nog steeds wat batterijduur toen ik terug thuiskwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Mister-Mark schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:00:
[...]

[...]
Ik had ook veel problemen met mijn oude antieke belkin AP. Wilde soms helemaal niet verbinden, of leek wel verbonden te zijn maar geen dataverkeer. Ik moest elke keer mijn AP resetten om weer te kunnen verbinden.
Ik heb nu een linksys router / AP (WRT54G v2 standaard FW), en daarmee heb ik geen problemen met verbinden. Alleen vrij brakke performance dus.
Op de zaak hebben we een draytek routertje/AP en daarmee heb ik ook wel problemen om te verbinden, ook hier soms meerdere pogingen nodig.

Volgens mij zijn er verschillende wireless routers die gewoon niet lekker samenwerken met de Hero, ook op andere forums lees ik soortgelijke berichten.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krispy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-04 19:12

krispy

weet het ook niet meer

it0 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:33:
Als ik op home dan krijg ik 9 v/d 10 keer de keuze tussen android home en touchflo. Ik wil gewoon altijd touchflo, kan dat ergens worden ingesteld? Aanvinken en de settingssuggestie die het zelft geeft werken niet voor mij..
Heb je toevallig "Task Manager" (link) draaien? Ik had dit probleem ook totdat ik de Task Manager de-installeerde.

hmm.. that's interesting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316043

ik heb nu bijna 1 jaar een T-Mobile G1 en ben er behoorlijk blij mee, nu ik deze hero heb gezien wil ik hem gaan halen maar heb eerst een paar vragen.

op G1 kon ik programma of spelle niet op geheugenkaart installeren waardoor telefoon best sloom werd kan dat met deze wel.

en kan je met bleutooth bestanden versture dat kon niet met de G1

en ik heb gehoord dat het toestel soms heel traag word?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 316043 op 28-08-2009 14:17 . Reden: iets vergete ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57

Ja, ik had eerst een verloop van 50% in 8 uur. 's avonds op geladen, toen ik naar bed ging stond hij nog op 80%. Toen ik wakker werd begon de telefoon te piepen dat de batterij leeg was en dat is bij 30%. Dit was goed te volgen met battery graph. Ik had eerder die dag al alle synchronisatie acties al uitgezet. NewsRob, locale: uit. Astrid er af gehaald. Email sync, 1 account om de 15 minuten. Weather widget, Twitter, van het homescreen af. Wifi, bluetooth, gps uit. 3G aan.

De volgende ochtend heb ik maar een hard-reset uit gevoerd. Het werd toen iets beter. Met de zelfde instellingen als hier boven kon ik nu bijna een dag halen. 20 minuten internetten op wifi, 1 telefoon gesprek, 3 emails en verder bijna niet gebruiken betekend voor mij: 's ochtends uit de lader, 's avonds er in.

Al die tijd heb ik wel battery graph gedraait. Die heb ik er nu af gehaald. Gisteravond op geladen en in zit nu op 75%.

Een vriend van mij heeft de zelfde Hero alleen bij Hi (ik heb t-mobile). Hij heeft WiFi, Bluetooth en GPS continue aan en zit regelmatig te internetten en youtuben. Hij doet 2 dagen met een lading. Toch vaag.
Anoniem: 316043 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:16:
ik heb nu bijna 1 jaar een T-Mobile G1 en ben er behoorlijk blij mee, nu ik deze hero heb gezien wil ik hem gaan halen maar heb eerst een paar vragen.

op G1 kon ik programma of spelle niet op geheugenkaart installeren waardoor telefoon best sloom werd kan dat met deze wel.

en kan je met bleutooth bestanden versture dat kon niet met de G1

en ik heb gehoord dat het toestel soms heel traag word?
Het is en blijft android met een ander homescreen.
Apps op de geheugenkaart: alleen als je root en de juiste software installeert. De Hero heeft wel wat meer geheugen aanboord.
Bestanden versturen via Bluetooth: alleen als je root en de juiste software installeert.

Traagheid: Soms, maar niet altijd hinderlijk. Er schijnt binnen kort een update aan te komen die dit zou moeten verhelpen.

[ Voor 20% gewijzigd door RunaR op 28-08-2009 14:28 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 18:50
Vraag over de T-Mobile versie, de G2. Wat zijn de verwachtingen qua updates. Zijn deze hetzelfde als de normale Hero, of is het waarschijnlijk dat je een paar maanden moet wachten nadat er een update voor de normale hero is geweest, of dat er helemaal geen updates komen voor de branded versie.

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Friebo schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:26:
Vraag over de T-Mobile versie, de G2. Wat zijn de verwachtingen qua updates. Zijn deze hetzelfde als de normale Hero, of is het waarschijnlijk dat je een paar maanden moet wachten nadat er een update voor de normale hero is geweest, of dat er helemaal geen updates komen voor de branded versie.
Heb zowel T-Mobile als HTC hierover gemailed. HTC zegt dat alle updates van T-Mobile moeten komen, T-Mobile heeft nog niet gereageerd. Heb de laatste met name gevraagd op wat voor tijdsbestek we moeten rekenen als vertraging. Zal het posten als ik antwoord krijg.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 maand na de HTC update wacht, en als het verschil dat de update maakt aanzienlijk is én T-Mobile laat niks van zich horen, ik via de vrienden van xda-developers ga updaten.

Technisch gezien zou het aanpassen van zo'n update naar T-Mobile's branded versie niet moeilijk moeten zijn, dus ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316043

RunaR schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:22:
[...]

Het is en blijft android met een ander homescreen.
Apps op de geheugenkaart: alleen als je root en de juiste software installeert. De Hero heeft wel wat meer geheugen aanboord.
Bestanden versturen via Bluetooth: alleen als je root en de juiste software installeert.

Traagheid: Soms, maar niet altijd hinderlijk. Er schijnt binnen kort een update aan te komen die dit zou moeten verhelpen.
als je root is dat schadelijk voor telefoon zoniet kan je mij ook zeggen welke software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laen
martijnve schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:21:
Dat klopt allemaal als een bus. Behalve dat die linker "led" geen led is :-) dat is de lichtsensor en die is daar geplaatst omdat het geheel dan symmetrischer lijkt.
Krijg nou wat.. ik heb sinds enige tijd de "Automatische Verlichting" in de HTC Hero ingeschakeld (ofwel, vinkje uitgezet).. als ik dat linker "we-dachten-dat-het-een-led-was" in het licht hou, wordt het scherm ook feller.. hou ik m'n vinger erop dimt het scherm.

Erg fijn, automatische helderheid is blijvertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 22:26

Als je even bij toevoegen van widgets kijkt, bij de HTC widgets en dan instellingen, vind je daar knoppen waarmee je WIFI, Bluetooth, GPS, Mobiel Internet, en Vliegtuigmodus kan in- en uitschakelen. Deze zijn reuzehandig en vooral die van mobiel internet was handig toen ik nog geen databundel had bij mijn Hi abbo.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 22:26

Heb geduld, Je batterij moet eerst een aantal keren geladen zijn voordat hij zijn volle capaciteit bereikt. Ik merk dat ik er nu ook 2 dagen mee kan doen terwijl dat eerst krap aan 1 dag was.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 316043 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:05:
[...]

als je root is dat schadelijk voor telefoon zoniet kan je mij ook zeggen welke software?
Lees je aub eerst even in voordat je hier vragen stelt. Hier is namelijk best wel wat over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

RunaR schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:22:
[...]

Ja, ik had eerst een verloop van 50% in 8 uur. 's avonds op geladen, toen ik naar bed ging stond hij nog op 80%. Toen ik wakker werd begon de telefoon te piepen dat de batterij leeg was en dat is bij 30%. Dit was goed te volgen met battery graph. Ik had eerder die dag al alle synchronisatie acties al uitgezet. NewsRob, locale: uit. Astrid er af gehaald. Email sync, 1 account om de 15 minuten. Weather widget, Twitter, van het homescreen af. Wifi, bluetooth, gps uit. 3G aan.

De volgende ochtend heb ik maar een hard-reset uit gevoerd. Het werd toen iets beter. Met de zelfde instellingen als hier boven kon ik nu bijna een dag halen. 20 minuten internetten op wifi, 1 telefoon gesprek, 3 emails en verder bijna niet gebruiken betekend voor mij: 's ochtends uit de lader, 's avonds er in.

Al die tijd heb ik wel battery graph gedraait. Die heb ik er nu af gehaald. Gisteravond op geladen en in zit nu op 75%.

Een vriend van mij heeft de zelfde Hero alleen bij Hi (ik heb t-mobile). Hij heeft WiFi, Bluetooth en GPS continue aan en zit regelmatig te internetten en youtuben. Hij doet 2 dagen met een lading. Toch vaag.
Ik zou sowieso geen app installeren om je accu te monitoren. Die dingen vreten je accu namelijk zo leeg, tegenstrijdig genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
gday schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:56:
[...]

Ik zou sowieso geen app installeren om je accu te monitoren. Die dingen vreten je accu namelijk zo leeg, tegenstrijdig genoeg!
Nou dat valt best mee, ik gebruik Battery Graph, met 5 min sample-interval en haal makkelijk 2 dagen.
Als gps, WiFi en bluetooth 's nachts uitstaan, heb ik 's morgens nog steeds hetzelfde percentage over.
Dus, waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 13:07

ThomasXCI

Mine!

Ik heb nog even een vraag, word de t-mobile g2 touch nou wél of niet met simlock geleverd?

Ik las rond pagina 2/3 van dit topic een aantal reacties van mensen die melden dat dit toestel deze niet heb, maar alle webshops melden dat deze er wel op zit.

Zo niet, wie heeft daar een bron voor? Ik vind zwart persoonlijk nog mooier en dit toestel is in aanschafprijs goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
u_nix_we_all schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:27:
[...]

Nou dat valt best mee, ik gebruik Battery Graph, met 5 min sample-interval en haal makkelijk 2 dagen.
Als gps, WiFi en bluetooth 's nachts uitstaan, heb ik 's morgens nog steeds hetzelfde percentage over.
Dus, waar baseer je dat op?
Ik heb met Battery Graph en na de hard reset, een verloop van 6-8% in de nacht. Ik zit nu op 50% in 21 uur bij elkaar 5 minuten ge-internet, 2 korte gesprekken gevoerd en 4 emails gelezen. GPS, Bluetooth en Wifi zij de hele tijd uit. Dit is al beter dan het was. Misschien moet ik eens gaan klagen bij HTC, 2 dagen haal ik dus nooit. Ik heb de Hero nu al bijna een maand. Hij is al vaak genoeg helemaal vol, tot bijna leeg gegaan. Dus zijn 'volle capaciteit' zal hij wel hebben.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 10-05 13:52
Heeft iemand al een idee hoe het zit met specifieke ondersteuning van de HTC Hero bij NS, 9292ov en buienradar applicaties? Heb nu maar bookmarks naar de functies die ik veel gebruik (reisplanner mobiel en actuele vertrektijden). Maar die reisplanner van 9292ov met GPS functionaliteit wil ik toch wel graag hebben, helaas slikt hij de Hero niet als je hem probeert te downloaden en op de market heb ik ook nog niks geschikts kunnen vinden...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Banjy schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:32:
Heeft iemand al een idee hoe het zit met specifieke ondersteuning van de HTC Hero bij NS, 9292ov en buienradar applicaties? Heb nu maar bookmarks naar de functies die ik veel gebruik (reisplanner mobiel en actuele vertrektijden). Maar die reisplanner van 9292ov met GPS functionaliteit wil ik toch wel graag hebben, helaas slikt hij de Hero niet als je hem probeert te downloaden en op de market heb ik ook nog niks geschikts kunnen vinden...
Ik begrijp niet wat je bedoelt, alle genoemde applicaties heb ik op de market gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 10-05 13:52
Anoniem: 167272 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:20:
[...]

Ik begrijp niet wat je bedoelt, alle genoemde applicaties heb ik op de market gevonden.
Dat hoopte ik inderdaad al, maar ik had ze nog niet gevonden 8)7 De 9292ov applicatie heb ik nu gevonden (zoeken met 9292 alleen levert geen resultaat) de NS applicatie zie ik zo snel nog niet (zoeken met ns werkt niet bij mij). In iedergeval alvast bedankt :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Lees de topicwaarschuwing. Softwarediscussie hoort hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan hier verder: HTC Hero [part three] :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.