Als eerste ff de link waar ik de volgende quote vandaan haal: http://www.pcmegastore.nl/catalog/information.php?info_id=45
De beloofde 1 tot 5 werkdagen levertijd zullen bij mij dus ruim overschrijden terwijl ik juist nu in me vakantie er mee aan de slag wou gaan. Daarnaast was de voorraad indicatie op de site toen ik het bestelde (nu trouwens ook nog) 1 tot 5 dagen levertijd.
Nou had ik daar op 23-7 iets besteld, 24-7 betaling bevestiging gehad. En op diezelfde dag een mededeling dat het besteld werd bij de leverancier. Gisteren heb ik hen nog gemaild en toen stond deze informatie nog niet op de website.Wij zijn wegens een reorganisatie, alsmede infrastructurele wijzigingen, vooralsnog gesloten tot 17 augustus. Hierdoor zullen er geen bestellingen worden verzonden en is het niet mogelijk om bestellingen af te halen. Ook is het in deze periode niet mogelijk om bestellingen te plaatsen en zal er geen betalingsverkeer en e-mail afhandeling plaatsvinden. Onze excuses voor dit ongemak.
De beloofde 1 tot 5 werkdagen levertijd zullen bij mij dus ruim overschrijden terwijl ik juist nu in me vakantie er mee aan de slag wou gaan. Daarnaast was de voorraad indicatie op de site toen ik het bestelde (nu trouwens ook nog) 1 tot 5 dagen levertijd.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal