Toon posts:

G450 DVD MAX overschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Matrox G450 geeft bij mij ook wat problemen. Ik krijg dus beeld op mijn 2e TV, ook het filmpje wordt gewoon getoond alleen hij schakelt niet over naar full screen op mijn als ik een divx/mpeg in mediaspleler/realplayer start. Ik zie dus gewoon mijn hele desktop(clone), de settings van mijn kaart onder tabje dual head zijn clone+DVD max.

Iemand enig idee hoe je het beeld op je TV overschakelt van clone -> DVD max ?

Verwijderd

als je video overlay gebruikt. Bijna alle codecs gebruiken overlay bij het afspelen. Je kan dit checken doo bijv. in Win2K de maginifier bar te gebruiken. Blijft de video zwart or paars in de bar, dan gebruikt hij overlay (en kan hij dit fullscreen naar de tv zenden)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit een beetje raar, gisteren heb ik het dus voor mekaar gehad met een filmpje(moest vannacht hele pc opnieuw installen :( ), maar ik kan hetzelfde filmpje nu dus ook kijken maar hij schakelt niet over. Ook zie ik het filmpje gewoon boven in het grote scherm balk(magnifier) werkent. Verder heb ik nog een stuk of 10 divx films getest, maar geen 1 schakelt over op de TV... er bestaat dus geen sneltoets ofzow ?? :7

Kun je trouwens ook alleen DVD max aanzetten en clone uitzetten en dat ie dan dus alleen DVD output heeft, clone vraagt namelijk nogal een berg CPU tijd om 1 of andere reden.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Ik weet niet of het werkt, maar lees mijn reactie maar eens in de topic:
Matrox G400 MAX - Win2K Dual head compatibility
Misschien werkt het dan wel?!
Suc6

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.