Toon posts:

Soort moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand hoe ik kan kijken wat voor moederbord ik heb zonder dan ik software hoef te downloaden?

Alvast bedankt!

• Fismeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01-2025
Je kast losschroeven en het typenummer bekijken. En volgens mij staat het in de bios.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:15

Onbekend

...

Kast open schroeven en dan staat er op die grote printplaat een fabrikantnaam en typenummer.

Maar daar had je zelf ook wel achter kunnen komen...

Edit:
Waarom wil je eigenlijk geen software downloaden?
Everest Home Edition is een gratis programma wat je zo kan installeren.
http://www.starfix.nl/programmas/4/Everest+Home+Edition.html

[ Voor 39% gewijzigd door Onbekend op 02-08-2009 20:17 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

of als het in de bios staat daar kijken ;) maar kom op zeg, dit is wel erg basic. openschroeven is een optie en je zou ook nog kunnen kijken in je bios.

edit, je kan ook cpu-z hebruiken om te kijken welk mobo je hebt, je hoeft niet bang te zijn voor vervuiling er mee want je hoeft niks te installeren.

[ Voor 39% gewijzigd door BGB4rn op 02-08-2009 20:25 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
ok, dacht dat je ook ergens in een venster kon bekijken zoiets als rechtermuisknop bij computer en dan eigenschappen toch bedankt (wel handig dat ik een Dell Precision T3400 kast heb!! die gaat open met een schuif)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ooh een dell, dat verandert de zaak, daar zitten meestal dell's eigen moederborden in die speciaal zijn voor die ene pc. wat wil je precies bereiken met de wetenschap welk mobo je hebt als ik vragen mag ?

Signature

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:29:
ok, dacht dat je ook ergens in een venster kon bekijken zoiets als rechtermuisknop bij computer en dan eigenschappen ...
Helaas....

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ - Welk moederbord/chipset zit er momenteel in mijn systeem?
O-)

Geen vraag is voor GoT te dom, maar we vragen wel dat je zelf doet wat je kunt voor je hier een topic opent. Ook vragen we dat je duidelijk aangeeft waar je gezocht hebt, waarop, en wat je dan al vond. Daar zeg je niets over, en bovendien lijk je niet eens in de FAQ hier gekeken te hebben, dus gaat dit topic dicht wegens te weinig eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.