• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Beste Tweakers, ik heb een pc hier staan maar met call of duty 4 is hij niet vooruit te branden, ook nu call of duty 6 in aantocht is wil ik toch mijn pc gaan upgraden.

Specs(nu):

AMD Athlon 3200+ socket 939 2ghz
2 gb DDR400
Asus A8N-SLI Deluxe
XFX GeForce 8800GS 384MB

Ik heb zelf al een beetje zitten puzzelen en dit is er uitgekomen:

AMD Phenom X4 9650 Quadcore processir
4GB DDR2-800 Kingston HyperX
XFX Geforce GTS250 1 GB DDR3
Gigabyte GA-M720-US3 moederbord
CoolerMaster M520 520 Watt voeding

Als het niet bij elkaar past suggereer maar iets, mijn budget is 400 euro, niet hoger als 450

Mvg,

birdie

http://specs.tweak.to/18230

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.