Nieuwe videokaart bij 500W voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 10:37
Hoi allemaal,

Ik heb een 500W voeding van zalman met een AMD X4 955 processor en 4gb ddr3 geheugen. Mijn videokaart is stuk gegaan en ik heb nu dus een nieuwe nodig! Welke videokaart zou ik het beste kunnen nemen bij de 500W voeding? Ik dacht zelf aan de XFX Radeon HD 4870 XXX 1GB. Zou dat een slimme keuze zijn? Of zou de voeding dit niet trekken bij full-load? :P

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
de voeding red dat prima, de vraag welke videokaart je nodig hebt is meer afhankelijk van wat je wilt doen met de pc.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe denk je dat wij iets zinnigs kunnen zeggen over welke videokaart *jij* het beste kunt kiezen als je ons niet minimaal vertelt welke resolutie je monitor heeft en wat voor apps je ermee wilt draaien? :o

Ook is het vrij loos om te melden hoeveel W je voeding zou moeten kunnen leveren zonder te zeggen welk merk+type het is (relevant voor of het daadwerkelijk die beloofde wattage kan leveren, en of dat continu of piekbelasting is), en zonder te melden wat er verder allemaal aan hangt (10 HDDs verbruiken meer dan 1, om maar eens wat te noemen).

Wat de juiste kaart voor jou is, wordt bepaald door jouw performance eisen, jouw financieel budget en jouw electrische budget. Met slechts info over één van die drie zaken zou ik niets durven roepen. En sowieso zijn op GoT "welke ... moet ik kopen?" vragen niet de bedoeling. Dat zijn dingen die je zelf uit kunt zoeken.

Zie inderdaad:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.