Hallo allen, ik ben op zoek naar een nieuw scherm omdat mijn huidig, een samsung syncmaster 913N de bekende not in optimum mode bug heeft zitten en dus niet meer zolang gaat willen meegaan
. Ik heb persoonlijk al op verschillende boards rond zitten vragen en al verschillende reviews gelezen, maar toch kan ik geen keuze maken omdat er zoveel schermen zijn, en zoveel persoonlijk meningen, daarom kom ik hier ook nog eens raad vragen.
Waarvoor zal het scherm moeten dienen;
-Films(HD)
-Gaming
-zeer basis photoshop
Eisen:
DVI
in hoogte verstelbaar zijn
Wat me aan aangeraden is;
LG Flatron W2442PA-SF
Samsung SyncMaster 2494HM
LG Flatron W2600HP, deze is een zéér goed scherm, maar spijtig genoeg duur wegens de kwaliteit.
In de reviews scoren ze allemaal wel goed, de 2600HP natuurlijk de beste wegens het S-IPS paneel..
Mijn budget: Maximaal 450 Euro, maar goedkoper is altijd leuker hé, het is gewoon een feit dat ik een aankoop wil doen dat de moeite is en dat lang meegaat, want mijn huidig scherm heeft nog 480 Euro gekost. Hoe dan ook, ik wacht op jullie mening
Mvg,
Benny
Waarvoor zal het scherm moeten dienen;
-Films(HD)
-Gaming
-zeer basis photoshop
Eisen:
DVI
in hoogte verstelbaar zijn
Wat me aan aangeraden is;
LG Flatron W2442PA-SF
Samsung SyncMaster 2494HM
LG Flatron W2600HP, deze is een zéér goed scherm, maar spijtig genoeg duur wegens de kwaliteit.
In de reviews scoren ze allemaal wel goed, de 2600HP natuurlijk de beste wegens het S-IPS paneel..
Mijn budget: Maximaal 450 Euro, maar goedkoper is altijd leuker hé, het is gewoon een feit dat ik een aankoop wil doen dat de moeite is en dat lang meegaat, want mijn huidig scherm heeft nog 480 Euro gekost. Hoe dan ook, ik wacht op jullie mening
Mvg,
Benny