Nieuw 24 Inch lcd scherm nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 592 views

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Hallo allen, ik ben op zoek naar een nieuw scherm omdat mijn huidig, een samsung syncmaster 913N de bekende not in optimum mode bug heeft zitten en dus niet meer zolang gaat willen meegaan :'( . Ik heb persoonlijk al op verschillende boards rond zitten vragen en al verschillende reviews gelezen, maar toch kan ik geen keuze maken omdat er zoveel schermen zijn, en zoveel persoonlijk meningen, daarom kom ik hier ook nog eens raad vragen.

Waarvoor zal het scherm moeten dienen;
-Films(HD)
-Gaming
-zeer basis photoshop

Eisen:
DVI
in hoogte verstelbaar zijn

Wat me aan aangeraden is;
LG Flatron W2442PA-SF
Samsung SyncMaster 2494HM
LG Flatron W2600HP, deze is een zéér goed scherm, maar spijtig genoeg duur wegens de kwaliteit.

In de reviews scoren ze allemaal wel goed, de 2600HP natuurlijk de beste wegens het S-IPS paneel..

Mijn budget: Maximaal 450 Euro, maar goedkoper is altijd leuker hé, het is gewoon een feit dat ik een aankoop wil doen dat de moeite is en dat lang meegaat, want mijn huidig scherm heeft nog 480 Euro gekost. Hoe dan ook, ik wacht op jullie mening 8)

Mvg,
Benny

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door. Dan kun je kijken van welke van de monitoren die je aangeraden is voldoet aan de eisen die je stelt en ook op punten waar je wellicht nog niet aan gedacht had.
En je kunt natuurlijk altijd eens de winkel instappen en kijken welke schermen er goed uitzien.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025

• demon326
TERW_DAN schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:57:
Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door. Dan kun je kijken van welke van de monitoren die je aangeraden is voldoet aan de eisen die je stelt en ook op punten waar je wellicht nog niet aan gedacht had.
En je kunt natuurlijk altijd eens de winkel instappen en kijken welke schermen er goed uitzien.
Bedankt voor de tip, maar heb die topic al doorgenomen gehad ;). Ivm winkel; hier in het limburgse België zijn niet zoveel winkels waar je schermen kan gaan bekijken :'(

• demon326
Ziet er goed uit, maar ik lees dat er nogal problemen waren met de eerste reeks. Is het scherm op de url de eerste of tweede reeks? :)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:28

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wat dacht je van dit: [TFT] Philips 240PW9ES
Het heeft een H-IPS paneel en is mooi in je budget.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 21:30

superwashandje

grofheid alom

dan kom ik maar weer even mijn scherm promoten: HP LP2475W zelfde paneel als de philips maar naar mijn idee toch wat meer kwaliteit en mooier :) ik heb em een half jaar geleden ook voor 450 kunnen krijgen dus als je goed zoekt is het vast wel te doen (ik geloof dat ie normaal er nog wel boven zit)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

demon326 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:04:
[...]

Bedankt voor de tip, maar heb die topic al doorgenomen gehad ;). Ivm winkel; hier in het limburgse België zijn niet zoveel winkels waar je schermen kan gaan bekijken :'(
Dan ligt de bal toch echt bij jou: nog los van het feit dat er (bij wijze van steekproef) in Hasselt alleen al vier reguliere winkels in de pricewatch staan en daarnaast nog een Mediamarkt is. Niets wat iemand hier zou kunnen melden vervangt de geheel subjectieve ervaring van zelf kijken. Vanavond had ik een paar yuppen te eten. Zij vinden EUR 100 22" schermen prima. Ik kan er niet naar kijken zonder me te ergeren aan kijkhoek en kleurechtheid. Beide zijn we even goed op de hoogte, maar het is puur het persoonlijke wat doorslag geeft. dat is bij jou ook zo.

Als het je niet genoeg interesseert om naar Hasselt (of Leuven, of Antwerpen, of Liege, of Eindhoven, of Maastricht of Aachen of waar dan ook) te reizen, zegt dat ook wat, daar op basis daarvan kun je ook een beslissing maken. Maar het blijft persoonlijk - wij kunnen je er niet mee helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.