goed systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• alternativ22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
dit wordt wss mijn nieuwe systeem, graag mening.. totaal prijs: ong 1500

Videokaart: Asus ENGTX295 / 2DI
behuizing: Cooler Master CoolerMaster MidiTower CM-690 Black / 5x5.25 Exposed / 1x3.5 Exposed + 5x Hidden / noPSU
voeding: Cooler Master Real Power M850
moederbord: Gigabyte Motherboard ATX X58 LGA1366 Socket
processor: Intel Core i7-920/2.66GHz 8MB QPI DDR3 LGA1366
optische drives LG Blu-Ray RW 8x Black SATA Retail including software
ram-geheugen: OCZ DDR3 High Performance Memory 6GB 1600 Platinum (7-7-7-24) 3K
harddisk: Samsung Spinpoint F1 320GB
cpu koeler: Zalman CNPS10X Extreme

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[BBG Aanschaf] Mainstream en High-end gamesysteem juli 2009 :)

Op wat voor beeldscherm wordt het aangesloten?
Ga je overklokken?
Wat ga je allemaal met de PC doen?

[ Voor 38% gewijzigd door -The_Mask- op 31-07-2009 19:26 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.