Vorige week heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd op m'n
mini, omdat ik dat Yamj wel eens uit wilde proberen en kijken wat het nu echt is, omdat de browser toch wel irritant begint te worden met een groot aantal films.
Na wat prutsen en uitproberen heb ik dan eindelijk Yamj een beetje aan de praat en volgens mij download hij nu ook subs.
Heb tenminste de volgende properties gezet:
code:
1
2
3
4
5
| opensubtitles.language=dut
.
.
.
sratim.subtitle=true |
De jukebox wordt ook aangemaakt en ik kan ook de jukebox openen (duurt wel lang, maar dat hoort zo als ik de fora zo lees).
Nu wanneer ik naar een film toe ga en op de OK knop druk (die ronde, bij de pijltjes), dan zoom ik in op de film en zie ik de details. Dit gaat prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om de film af te spelen.
Ik heb nog een keer op OK gedrukt. Dat komt er een popupje met de naam van het bestand en kan ik op 'Bevestigen' klikken. Wanneer ik dat doe gebeurd er niets.
Ook het drukken op Play doet niets.
Wanneer ik op de Return knop druk zie ik wel een rood icoontje veranderen in een wit play icoontje, maar kan dan niets meer doen, omdat ik weer naar het hoofdmenu van de jukebox toe ga.
Wat moet ik doen om de films vanuit de jukebox af te kunnen spelen? Op zich werkt de browser prima, maar wil eigenlijk wel subs hebben bij films die dat nog niet hebben en het menu van Yamj is gewoon een stuk beter.
Kan trouwens zijn dat ik een optie niet goed zie, want de
Mini past het menu niet goed aan op mijn tv. Er mist een stukje van ongeveer 1 a 2 cm aan de linkerkant van m'n tv scherm (oude CRT tv), dit goed stellen lukt niet via de standaard config. Gaat hopelijk beter als we binnenkort een nieuwe tv aanschaffen.