• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 11:11

Bejit

Svenska Faderland

Topicstarter
Beste GoT heren en dames,

Vanaf 24 augustus ben ik 5 maanden in Zweden en zocht ik een laptop(Uiteindelijk ooggevallen op XMG5 van MySN) en besteld onder rembours. Ik heb me rot gezocht naar ervaringen van MySN.de en kwam terug op notebookcheck die 1 van hun notebooks(Degene die ik ook bestel) als zeer goed beoordeelde.

Tot zo ver ben ik tevreden, maar ben toch nieuwsgierig of iemand hier ervaring heeft met MySN en eventuele verhalen garantie gevallen van MySN notebooks.

Systeempje

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet echt bedoeld voor dit soort simpele ervaringen met winkels. Laat staan voor het kortweg vragen of er toevallig iemand is die zo'n ervaring heeft. Zie ook SF Beleid. Dit topic gaat dan ook op slot.

Je zou wel de shop kunnen insturen voor vermelding in de Pricewatch Shopreviews: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop
Dan kan je daar om te beginnen je eigen ervaring delen en wellicht in de toekomst ook ervaringen van medetweakers lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 31-07-2009 10:28 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.