Heeft Fat Princess split screen of andere vorm van local mp?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
De naam van het topic zegt het al, aangezien het nooit is vrijgegeven maar ook niet is ontkend wil ik graag weten of er enige vorm van local multiplayer in zit.

Het spel is deze avond uitgekomen, en ik denk dat er hier wel mensen zijn die het spel al hebben aangeschaft, dus kan iemand die het spel al heeft mij antwoord geven op mijn vraag?

[ Voor 15% gewijzigd door GekooktEi op 30-07-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21

Aight!

'A toy robot...'

Alleen online geloof ik, ik heb nog niks anders gevonden als splitscreen.

Miss komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Aight! schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:25:
Alleen online geloof ik, ik heb nog niks anders gevonden als splitscreen.

Miss komt dat nog.
Tja, ik koop 'm 100% zeker als hij split-screen kan, maar anders wslk ook wel. Het spel lijkt er gewoon zo geknipt voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen splitscreen, well offline SP en online MP.

Wel een leuk spel zeg, een potje duurt rap een halfuur terwijl je het gevoel hebt dat je 10 minuten bezig bent.

Ik denk niet dat offline MP er komt, er gaan wel downloads komen maar ik denk eerder aan skins voor je char, nieuwe mappen en misschien meer upgrades voor je soldaten (dat laatste hoop ik althans).

Ondertussen al Sergeant Vanholm :P

Ook wel humor in het spel
spoiler:
Als je net voor je kasteeldeur dood gaat 'Help! We're being ganked!'
En de traditionele Credits, dan stap je in een arena met Sir Mixalot's 'I like big butts and i can not lie' als deuntje :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:37:
Geen splitscreen, well offline SP en online MP.

Wel een leuk spel zeg, een potje duurt rap een halfuur terwijl je het gevoel hebt dat je 10 minuten bezig bent.

Ik denk niet dat offline MP er komt, er gaan wel downloads komen maar ik denk eerder aan skins voor je char, nieuwe mappen en misschien meer upgrades voor je soldaten (dat laatste hoop ik althans).

Ondertussen al Sergeant Vanholm :P

Ook wel humor in het spel
spoiler:
Als je net voor je kasteeldeur dood gaat 'Help! We're being ganked!'
En de traditionele Credits, dan stap je in een arena met Sir Mixalot's 'I like big butts and i can not lie' als deuntje :)
Idd veel humor, maar ook als je die story leest geniaal gewoon :D

En de princess, 'I want more CAKE!!!!' of 'Im hungry!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:16

scorpie

Supra Addict

Moet je eens op de d-pad links en daarna rechts drukken als je bij de princess bent, dan kun je haar taunten, dat is ook wel grappig :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soccer is echt niet normaal, moet je zeker eens proberen. Het is zo grappig, en wat een chaos :D

Wel wat vreemd dat ik zelf bijna nooit can joinen in een game, maar wel moet hosten (14 spelers limiet :( ). Vreemd genoeg altijd 13 man direct paraat voor eender welk type spel, ook voor soccer, zelfs om 5u 's ochtends :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:32:
Soccer is echt niet normaal, moet je zeker eens proberen. Het is zo grappig, en wat een chaos :D

Wel wat vreemd dat ik zelf bijna nooit can joinen in een game, maar wel moet hosten (14 spelers limiet :( ). Vreemd genoeg altijd 13 man direct paraat voor eender welk type spel, ook voor soccer, zelfs om 5u 's ochtends :P
Soccer? (ik heb het spel nu trouwens zelf ook al een weet dus al zeker dat er geen split screen in zit)

Waar kan je dat vinden dan, of is dat al de eerste download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Je weet zeker dat die 13 man niet gewoon bots zijn? Een spel is volgens mij nml altijd vol, als er echte spelers bijkomen verdwijnen er gewoon bots.

Edit:

Overigens is het fat princess topic hier wellicht een betere plek voor.

[ Voor 34% gewijzigd door Jheroun op 11-08-2009 11:17 ]

Pagina: 1