Toon posts:

Vodafone BloX Zorgeloos internet

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb gisteren een nieuwe prepaid LG Viewty gekocht met Vodafone simlock. Even op die site gekeken om het duurdere standaardtarief om te wisselen voor meerwaarden. Dat terzijde, ik zag op die site ook Blox, met vaste tarieven per maand die je op je prepaid kunt "zetten". Nu baalde ik dat ik me geen wifi toestel kon veroorloven, geen gratis internet dus. Maar toen zag ik dus op vodafone.nl dat er ook een internet blox was. Nog geen tientje per maand, spotgoedkoop dus. Probleem is: ik heb even gegoogled wat mensen er van vonden maar dat viel dus zwaar tegen, 50mb datalimiet, wat erg weinig is. Die berichten waren echter altijd wel een jaar of meer oud. Ik weet dus niet of dat nog steeds zo is, en de site van VF is ook nogal vaag. Kan iemand mij vertellen of dat allemaal nog steeds zo is of dat het nu verbeterd is? Misschien hebben mensen dit zelf ook gebruikt en kunnen die hun ervaringen hier vertellen.

Groeten koekiemonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

In [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? staan veel ervaringen over de diverse providers, graag daar verder. Omdat het bij elkaar te houden in het genoemde topic, sluit ik dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.