Toon posts:

[XP] Opnieuw installeren > reboot loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had mijn pc kapot en heb er een nieuw mobo in laten zetten, welke 1 type ouder is dan die ik eerst had.
Nu heb ik de EP43 DS3L van Gigabyte. Ik wou vervolgens Windows erop zetten (schijf was al geformatteerd) met mijn standaard cd, deze installatie had geen Service Pack en geef de pci.sys foutmelding.
Vervolgens heb ik geprobeerd handmatig SP2 te slipstreamen, hiermee kon ik Windows Installeren, reboote de pc gewoon na het kopieren van de files (in zo'n dos achtig scherm) maar liep het allemaal vast tijdens 'apparaten installeren'

Vervolgens heb ik sp3 gedownload en Nlite en zo een geslipstreamde SP3 cd gemaakt. Daarmee kwam ik in een reboot loop na het 'kopieren van windows bestanden'
Vervolgens heb ik sp2 geslipstreamed met nLite en kwam ik weer in een reboot loop. Help aub!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30

TeeDee

CQB 241

Zou het zo kunnen zijn dat er nog meer zaken kapot zijn aan de pc?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-05 22:57
Om fouten met die slipsteam CD's uit te sluiten zou ik blijven installeren met de default CD. Blijf je fouten houden zou ik naar de vorige reply willen verwijzen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de gewone cd gebruik krijg ik een BSOD:

Stop blablalba

pci.sys

Rest van mn pc:

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs)
Seagate Barracuda 7200.11 7200RPM 32MB 500GB
OCZ 2048MB 800MHz DDR2

MSI R4850-T2D512

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 21:40 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heb je een hardware probleem, en verhuizen we je topic naar Processors, Moederborden & Geheugen.
Lees daar wel even de PMG FAQ door, want daar staat onder andere de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in waarmee je aan de slag kan om te gaan troubleshooten :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor hardware moet er dan wel stuk zijn?
Alles doet het normaal totdat de Windows Installatie de files gekopiered heeft, daarna zeg het: U heeft 15 seconden dan start de PC opnieuw op.
Dan start de pc opnieuw op en na het POST screen laat hij nog zien: DMI Data blabla en daarna krijg ik een restart, dit herhaald zich oneindig.

Ik heb hier 2 verschillende reepjes RAM liggen van elk 2048MB en als ik ze omwissel blijft het probleem hetzelfde. Ook mijn mobo is net nieuw

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

ja dat kan van alles zijn als je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorneemt en grondig ermee test kom je er vanzelf achter zoals alt-92 al zei ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Pagina: 1