Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Al enige tijd ben ik op zoek naar een programma voor mijn Nokia telefoon dat mijn GPS coordinaten door kan geven aan mijn website. In mijn zoektocht ben ik Trackr tegengekomen, wat op zich doet wat ik wil, ware het niet dat je niet rechtstreeks over je GPS coordinaten kunt beschikken, maar alleen via hun website je positie kan zien.

Ik zoek een programmaatje dat mijn GPS gegevens bijvoorbeeld om de xxx seconden stuurt naar een URL als bijv. www.mijnwebsite.nl/gps.php?lat=xx.xxxxx&lon=xx.xxxxx

Tot op heden ben ik allerlei programma's tegengekomen, maar geen biedt de mogelijkheid om je locatie door te geven aan een website, alleen SMS is vaak de mogelijkheid. Iemand een idee?

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Hier liep al een draadje over:
Mobiele locatie bepalen, GPS, Cell-info, IP ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

http://www.google.nl/latitude/intro.html

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 14:30 ]

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:25

.....

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nou, ik heb iets in elkaar geroggeld via Google Latitude op de mobile. Via het draadje dat Fastex suggereerde vond ik de Google Batch voor Latitude. Daarmee kan je al iets op je website plaatsen, maar dan heb je nog niet zelf de coordinaten in het bezit, maar via die Batch kan je een KML bestand uitlezen en daar zitten dan je coordinaten in.

Middels de Google Maps API stop ik de coordinaten dan weer in de kaart en maak er een lijn van en voila, mijn route is daar. Het enige is dat Google Latitude niet echt fijn constant mijn positie doorgeeft, zodat ik nog wel eens een afslag mis en dwars door tuinen en gebouwen rij. Ik kan ook nergens iets van een frequentie instellen. Iemand een idee?

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 14:52

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Iets inelkaar zetten met python? http://gagravarr.livejournal.com/126871.html
Pagina: 1