[Windows 7 / IE8] o.a. Kan niet meer downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Win7 build 7100 geïnstalleerd, en alles werkte perfect. Een paar dagen later wilde youtube (in opera) niet meer fatsoenlijk bufferen (duurt heel erg lang). Toen ik controleerde IE8 wél werkte bleek dat daar youtube gewoon een zwart scherm weergeeft. Tevens blijkt IE8 niet meer in staat om bestanden te downloaden, want ik heb talloze locaties geprobeerd.

- Ik heb de flashplugin voor IE en Opera allebei verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
- Ik heb Opera verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
- Ik heb de tijdelijke internetbestanden leeggegooid, en de cookies verwijderd in de hoop dat het zou helpen, zonder resultaat.
- Ik heb mijn zélfs mijn router gereset naar de fabrieksinstellingen, hoewel dat totaal niet kan uitmaken aangezien het een aantal dagen goed gewerkt heeft.

Ten einde raad heb ik dezelfde windows installatie weer geformatteerd, en opnieuw geïnstalleerd.
En wederom werkte het een paar dagen, en vervolgens weer dezelfde problematiek.

In alle jaren dat ik computerproblemen tegenkom, heb ik zoiets als dit nog nooit meegemaakt, en op google valt ook al niets te vinden over het probleem.

Ik denk dat mijn volgende stap de installatie van Win7 final zal zijn, maar vóór ik dat doe wilde ik eerst checken of er mensen zijn die een andere suggestie hebben.

In IE8:
http://i461.photobucket.com/albums/qq338/fgl87/ie.jpg

In Opera:
http://i461.photobucket.com/albums/qq338/fgl87/opera.jpg

Specs:
E6300 1,7Ghz
4Gb DDR2
500Gb westerndigital sata
geforce 8800GTS 640m
Emu 0404 pci geluidskaart (creative)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Het klinkt altijd zo vaag "heeft een paar dagen goed gewerkt en toen opeens niet meer". Er moet dus iets gebeurd zijn in die paar dagen. Heb je de laatste drivers voor je videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-08 23:18
Je vragen hier stellen geeft je meer kans op antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sowieso even een nieuwere build downloaden kan natuurlijk geen kwaad. Met oud materiaal werken als het om beta's gaat is geen handig idee.