[PC] MOH of COD multiplayer game type

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 13:37
Hallo,

voor een LAN dagje ben ik op zoek naar een spel type dat we vroeger veel gespeeld hebben en ik nu dus niet meer kan vinden.

Het gaat om de multiplayer mode waarbij 1 persoon de gejaagde is en punten krijgt zolang hij niet gedood wordt. Zodra hij gedood is wordt diegene die hem heeft neergeschoten de opgejaagde. Dit gametype is ook met een paar man erg leuk om te spelen, omdat de prooi altijd in het `radarscherm` te zien is, je weet dus de richting-

Ik dacht dat het COD was, het zou ook MOH kunnen zijn.

Ik hoop dat iemand zich dit nog kan herinneren, alvast bedankt.

Groet,
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:08
Ik weet wel dat Halo deze modus heeft op de xbox. Daar wordt het Juggernaut genoemd. Ik weet niet of dit ook het geval is op (Halo) voor de PC, maar misschien dat je hier iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
Dit zou k als ik jou was plaatsen in het "[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5" waar het hoort.. :)

Voor de klikkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een soortgelijke gameplay oplevert is de modus in F.E.A.R. waar iedereen achter een bepaald object aanzit dat op de radar te zien is. Je krijgt punten voor de tijd dat je het object in je bezit hebt.

Ik weet de naam van de spelmodus zo even niet meer, maar je kan altijd de MP van F.E.A.R. even gratis te downloaden om te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
jbdeiman schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:29:
Dit zou k als ik jou was plaatsen in het "[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5" waar het hoort.. :)

Voor de klikkers
ok, bedankt, ik dacht dat het hier thuis hoorde.

Ik weet zeker dat het een versie van óf COD óf MOH was die deze optie heeft. Alleen loop ik al enkele dagen te speuren en te proberen, maar kan ik 'm niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
De gametype zit in CoD genaamd behind enemy lines.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
aicaramba schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:20:
De gametype zit in CoD genaamd behind enemy lines.
THX. ga ik zo gelijk proberen.

ff gezocht, maar ik kom géén CoD versie tegen die behind enemy lines heet.

Ah, dit type staat onder United Offensive. Toch is dit niet waarna ik op zoek ben. Dit zijn teams tegen elkaar, waar ik naar zoek is het allen tegen één.

[ Voor 38% gewijzigd door Snoes op 27-07-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoes schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:24:
[...]

THX. ga ik zo gelijk proberen.

ff gezocht, maar ik kom géén CoD versie tegen die behind enemy lines heet.

Ah, dit type staat onder United Offensive. Toch is dit niet waarna ik op zoek ben. Dit zijn teams tegen elkaar, waar ik naar zoek is het allen tegen één.
Meen me iets te herrineren wat er op lijkt, in call of duty had je een aantal bash only servers waar een iemand het doelwit was. Je kreeg punten zolang je niet gepakt werd. Volgens mij was dit geen officiele gametype maar een mod. Maar ik weet het niet meer zeker, is al een tijdje geleden maar het komt me in ieder geval bekend voor.
Pagina: 1