Schrijfruimte verdwijnt?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-01 13:27
Ik heb een laptop van nu twee dagen oud. Partitie C:/ van 95gb is gevuld met zo'n 25gb aan dingen waaronder windows.

Ook als ik alles selecteer en eigenschappen klik kom ik op 25gb en als ik een programma draai als overdisk geeft hij aan dat ik inderdaad maar 30gb gebruikt heb (hierin zitten ook hiberfil.sys en pagefile.sys, samen goed voor ruim 5gb).

Het probleem: Wanneer ik gewoon naar "deze computer" ga en ik kijk naar m'n c:/ staat er dat er nog 54gb van de 95gb is, wat dus ruim 10gb minder is dan ik zou moeten hebben.

Hoe komt dit en hoe verhelp ik het?

Bij voorbaat dank

hoi

Verwijderd

OS?

Kijk eens met SpaceMonger oid waar het blijft. Mss shadowfiles. Met de search is er veel over te vinden.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zie ook de FAQ: OM FAQ ;)

☻/
/▌
/ \

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

MafK33s, dit is iets wat al vele malen voorbij is gekomen in verschillende topics, ik raad je aan de search eens te gebruiken en daarnaast de FAQ's eens door te nemen.

Omdat wij hier op GoT er vanuit gaan dat een ieder ook enig eigen initiatief toont en er vanuit gaan dat je eerst de FAQ's hebt doorgenomen alvorens een topic te openen, sluit ik dit topic.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.