Toon posts:

PC vergelijking Second opinion

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hulp nodig met deze 2 pc's ALTERNATE Pluto 920 en de ALTERNATE Neptunus P910

Welke van deze 2, is het best voor gaming? ik heb al beetje benchmarks zitten kijken etc. en ik zeg zelf de "pluto" maar ik heb een second opinion nodig.

Dus als iemand zo aardig wilt zijn, en er even naar kijkt. Ty very much 8)

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08-2025
grafische kaarten zijn vergelijkbaar, processor is beter van de Pluto, dus ik denk dat de Pluto beter is voor gaming.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.tomshardware.c...od[2573]=on&prod[2542]=on

4850 is vaker net wat sneller.

Processor vergelijkt wat moeilijker, maar zijn erg vaak gelijkwaardig.

Maar als je niet verteld wat (welke) je gaat doen is het toch niet helemaal duidelijk welke benchmark voor jou van belang is.

lees ook eerst nog effe CSL Beleid@wat moet ik kopen en vraag je af wat er zo uniek is aan jouw vraag dat wij die beter kunnen beantwoorden dan jij zelf.

[ Voor 21% gewijzigd door leuk_he op 26-07-2009 19:50 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
Bestel alle onderdelen van de pluto los, bouw 't zelf en je bespaart zo 50 piek ;)

specs

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.