Toon posts:

Voeding voor XFX GTX260 Black edition

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik had een vraagje, is een Corsair VX450 genoeg voor een GTX260 in SLI?

Groet,
CJ

Verwijderd

Moet je hier vragen denk ik:

Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:13

g0tanks

Moderator CSA
Nee, dit erg makkelijk te vinden m.b.v Google. Zo kan je bijvoorbeeld vinden dat NIVIDA voor een GTX260 een PSU van minstens 500W aanraadt, natuurlijk kan je daar wel een beetje onder zitten maar met SLI gaat dat zeker niet lukken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-03 22:34
Ik neem aan dat die voeding 450W levert? Dat vind ik een beetje aan de krappe kant voor SLI. Maar je kan inderdaad beter, zoals grizzlybeer zegt, naar het daarvoor bestemde topic gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor al jullie reacties :)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:13

g0tanks

Moderator CSA
Kishi schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:18:
Ik neem aan dat die voeding 450W levert? Dat vind ik een beetje aan de krappe kant voor SLI. Maar je kan inderdaad beter, zoals grizzlybeer zegt, naar het daarvoor bestemde topic gaan.
Dat zou al krap zijn voor een enkele GTX260, laat staan SLI.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 16:44
Het ligt er vooral aan of de voeding kwalitatief goed is. Het staat buiten kijf dat een 450 watt voeding een zo'n SLI setup niet leuk gaat vinden, echter een enkele GTX260 op een goede 450 watt'er moet wel te doen zijn, ongeacht wat de fabrikant aangeeft. Google maar eens op mensen met een soortgelijke setup ;)

Het is ook wel verstandig om even in het voedingen topic te kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Wackoz op 26-07-2009 00:35 ]

één is geen, twee is één

Verwijderd

Koop een voeding van minimaal 600Watt met 2 PCIE kabels!!!! (niet de meegeleverde verloopstekker gebruiken want dat geeft een hoop gedonder!!!)
Let erop dat de voeding 40 Ampere heeft want de GTX260 verbruiken 34 Ampere.!!!!!!!!!!
Ik spreek uit ervaring met deze kaart !

Cucces....groet Joël

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:50:
Let erop dat de voeding 40 Ampere heeft want de GTX260 verbruiken 34 Ampere.!!!!!!!!!!
34 ampere van de 12 voltlijn? :? Denk het niet! ;)
g0tanks schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:15:
Nee, dit erg makkelijk te vinden m.b.v Google. Zo kan je bijvoorbeeld vinden dat NIVIDA voor een GTX260 een PSU van minstens 500W aanraadt, natuurlijk kan je daar wel een beetje onder zitten maar met SLI gaat dat zeker niet lukken.
Wat de fabrikant aanraad is altijd zwwwwwaaaaaaaarrrrrr overdreven. ;)

En zoals al gezegd: Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

Maar dan is wel meer info nodig zoals de rest van de PC: CPU, HD's DVD's en welke GTX260's het zijn 55nm hopenlijk?

Ik geef je zelf wel een kans dat het gaat werken, maar dan is er wel wat meer info nodig. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 23:00 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

Deze vraag hoort daar thuis. Zorg wel voor de nodige onderbouwing en eigen inzet, het is hier namelijk nog steeds geen helpdesk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.