Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoTilburg
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08 11:50
Hey luitjes,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een carkit, die ik kan aansluiten op m'n audio in m'n auto (wat meestal niet het probleem is), maar ik wil daarlangs ook m'n muziek kunnen afspelen en m'n navigatie op m'n iPhone kunnen bedienen.

Had al 2 mooie gezien, maar ben bang dat ik daarmee m'n navigatie niet kan bedienen :(

de CC 9060 van Bury

en de MKI9200 van Parrot

Wat ook handig zou zijn is dat de map zichtbaar wordt op het display van de carkit.

Wie heeft een idee??

Alvast bedankt,
groeten,
Hugo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vandeweek geopend: [iPhone] Autohouder?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoTilburg
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08 11:50
Goeie tip, en staan wel leuke dingen tussen, maar niet precies wat ik zoek, ik was meer op zoek naar een volwaardige carkit die ook aan te sluiten is aan m'n autohifi, met een mic erbij, enzo.

Maar toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is meer iets voor Apple Media Devices, vandaar een schopje die richting uit. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb de voorganger van die Parrot, de MK6100 (zonder het fancy kleurenschermpje). Dat werkt prima, al moet je natuurlijk wel de navigatie vanaf de telefoon bedienen (geluid gaat via bluetooth, dus onderbreekt automatisch de muziek, etc), dus je hebt wel een houder nodig die de iPhone in het zicht houdt. Mic van Parrot is prima, ik krijg tenminste geen klachten van de mensen aan de andere kant van de lijn.

Bedenk wel dat bluetooth audio van de iPhone nog niet 100% lekker werkt. Basic dingen werken, maar vorige/volgende track nog niet en de verbinding is minder stabiel dan bij andere telefoons. Hopelijk fixt OS 3.1 de meeste problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dreamvoid op 30-07-2009 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

kleine schopje, omdat ik het onnodig acht om een nieuw topic te openen..

ik heb op dit moment in mijn auto een Nokia ck7w bleutooth carkit zitten, het werkt ideaal met de iphone op 1 puntje na.. Alleen het bellen verloopt over de speakers, al het andere niet.. Hiervoor heb ik een HTC Hero gehad, ook hetzelfde probleem.. Alleen bellen liep over de speakers. Dit was niet het geval met mijn Nokia E71, hiermee kon echt al het geluid over de autospeakers.. Ideaal voor navigatie

Nu ben ik van plan om mijn carkit te vervangen met een Parrot CK3200 LS Color. Weet iemand of hiermee wel bv het navigatie geluid van bv Navigon of Tomtom wel over de speakers ken??
Pagina: 1