Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Nu de navigatie software voor de iphone begint op te komen zoek ik een autohouder.
Ik zoek een houder die aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Zowel horizontaal als verticale stand (simpel te draaien)
- Geen speakers (zodat die niet dik word, geluid gaat via autoradio)
- Ook geen voeding (niet nodig, usb van auto radio laad op)

- makkelijk uitneembaar

Enkele goede kandidaten:
- Griffin Windowseat
- De MCA (maar is deze wel goed uitneembaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
weet je zeker dat je iphone ook kan opladen via je auto radio? mijn vriendin dr Iphone is namelijk vanvond overleden door zon ding..:(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die Brodit dingen zijn heel goed, maar wel prijzig. De Active Holder (duur) heeft stroom, de Passive Holder (minder duur) niet, en de Passthrough Holder (ertussenin) heeft een iPhone stekker onderop zitten waar je allerlei accessoires toch kan aansluiten.

N.B. Zit zelf te denken aan die passthrough houder, aangezien ik misschien ook de iPhone op de schermen in de hoofdsteunen (voor de kleine achterin) wil aansluiten, dus met de AV-cable.

[ Voor 12% gewijzigd door Dreamvoid op 15-07-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:50

Padvinder

doet z'n best

Ik heb deze besteld.

Philips/DLO ventmount voor iPhone 3G

Afbeeldingslocatie: http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/DLA40110_10-GAL-global?wid=430&hei=430&$jpglarge$

Besteld bij Zercom. Ben benieuwd. Het is een Ventmount, dus zit niet met zuignap op je ruit. De houder bestaat uit 2 delen. 1 deel in je luchtrooster van je auto. Andere deel klik je daarop. Kan draaien en je kunt 'm ook als broekclip gebruiken. En zelfs als steuntje om je iPhone rechtop neer te zetten als je film wilt kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Carcomm houder voor m'n 1st gen iPhone, prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nhaixatael schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:30:
weet je zeker dat je iphone ook kan opladen via je auto radio? mijn vriendin dr Iphone is namelijk vanvond overleden door zon ding..:(
Wat bedoel je precies met opladen via je autoradio?

@TS: ik heb gisteren bij MM een universele gehaald. Een italiaans merk (weet ik even niet uit m'n hoofd). Type was Koala (dat weet ik nog wel). Die kan je ook draaien. 15 Eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Nhaixatael schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:30:
Jazeker kan dit, ik heb wel een autoradio met ipod ondersteuning misschien dat daar het probleem ligt?
Dreamvoid schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:54:
Die Brodit dingen zijn heel goed, maar wel prijzig.
Deze vind ik niet zo intressant, ze zien er erg massief/dik uit
Padvinder schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:21:
Het is een Ventmount, dus zit niet met zuignap op je ruit. De houder bestaat uit 2 delen. 1 deel in je luchtrooster van je auto.
Deze vind ik echt heel mooi, enige probleem is de geen zuignap. in het ventilatie rooster vind ik toch niet ideaal kwa bevestiging, op het dashbord zou ook goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Dan is de Griffin Technology - WindowSeat mogelijk iets voor je.

Afbeeldingslocatie: http://www.griffintechnology.com/images/assets/list/0000/2421/windowseat_0_thumb.jpg?1201107318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Padvinder schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:21:
Ik heb deze besteld.

[afbeelding]

Besteld bij Zercom. Ben benieuwd. Het is een Ventmount, dus zit niet met zuignap op je ruit. De houder bestaat uit 2 delen. 1 deel in je luchtrooster van je auto. Andere deel klik je daarop. Kan draaien en je kunt 'm ook als broekclip gebruiken. En zelfs als steuntje om je iPhone rechtop neer te zetten als je film wilt kijken. :)
Heb wel eens verhalen gehoord dat als je je toestel voor zo'n ventilatierooster hangt en je gebruikt de airco dat er dan vochtschade kan optreden. Weet niet wat ervan waar is, maar er zit op zich wel wat in... Warm toestel waar koude lucht tegenaan komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Deze zou perfect zijn, alleen nergens op voorraad.. en tot augustus is toch wel erg lang wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 13:08

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

ione schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Heb wel eens verhalen gehoord dat als je je toestel voor zo'n ventilatierooster hangt en je gebruikt de airco dat er dan vochtschade kan optreden. Weet niet wat ervan waar is, maar er zit op zich wel wat in... Warm toestel waar koude lucht tegenaan komt.....
Roostertje dicht zetten.... ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Skarloc schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:48:
[...]

Roostertje dicht zetten.... ;)
handig zo'n airco als je hem niet mag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:50

Padvinder

doet z&#039;n best

M'n auto heeft toch geen airco, dus maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb gisteren bij de saturn voor 20 euro een houder gekocht... werkt perfect. Je kunt de breedte zelf instellen, en er zit overal rubber zodat het niet beschadigd.

je krijgt er ook een zuignap stang bij voor aan het raam, deze gebruik ik echter niet. Ik heb de houder tegen een plankje aangeschroevd, en deze in mijn midde console vast gezet.

TIP

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Wacht even voor de Tomtom iPhone carholder: http://iphone.tomtom.com/.
Dat ding ziet er zeer koel uit, heeft GPS, speaker, oplader, alles wat je wil hebben voor een navigatie-iphone.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sariel schreef op Thursday 16 July 2009 @ 15:52:
Dat ding ziet er zeer koel uit, heeft GPS, speaker, oplader, alles wat je wil hebben voor een navigatie-iphone.
Zou er ook een komen met passthrough connector? Anders is het helaas niet handig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

ione schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Condensatie krijg je bij warme lucht die een koud oppervlak tegenkomt ;)

Kan nog altijd gebeuren als je na de autorit met een ijs- en ijskoude iPhone de klamme hitte instapt, natuurlijk. Maar niet tijdens de rit.

[ Voor 14% gewijzigd door Zpottr op 17-07-2009 00:22 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Laatst online: 10-09 23:06
Is deze bij DealExtreme iets voor je?
Voor $5.15 en free shipping. :)

Car Windshield Holder Swivel Mount for iPhone 3G
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_15543_1_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb die van dealextreme, werkt goed, past precies. maar wel pas sinds kort aan het gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
sonderpa schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:44:

[afbeelding]
Dit ding lijkt me ideaal daarom maar meteen besteld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Ik gebruik die houder ook, werkt perfect.

Echt er let alleen wel op 1 ding!
Bij het inzetten van de iPhone even het klipje best wel omhoog drukken, zitten scherpje randjes aan en maakt zo een deuk/krasje aan de zijkant van je phone.
Heb het zelf al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik was laatst ook op zoek naar een autohouder voor mijn 3GS. Mijn eis was dat het geen universele houder was met van die lelijke grote klemmen, maar dat hij precies gemaakt zou zijn voor de 3G(S). Na lang zoeken kwam ik de volgende aanbieding tegen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...EWNX:IT&item=350217487292
Deze heb ik besteld en is vanochtend binnengekomen. € 5,62 voor de houder en lader (houder is dezelfde als bij DealExtreme) inclusief verzendkosten is natuurlijk crimineel goedkoop.

In het kader van goedkope accessoires heb ik nog een goede tip. Bij mijn iPhone 2G kreeg ik een mooie cradle, die ik helaas erg mis bij de aanschaf van de 3GS. Op de online Apple store kost de 3G(S) cradle + kabeltje + verzendkosten ruim 50 euro. Diezelfde cradle en kabeltje verwisselt op eBay van eigenaar voor een schamele € 6,18 inclusief verzendkosten:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...EWNX:IT&item=120443757089
Geniaal en niet van echt te onderscheiden. Werkt als een trein.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Ik ben ook op zoek naar autohouder, alleen dan eentje die je niet aan raam of dashboard vastzet maar met zo'n arm die in de aansteker klikt. Bij mij zit namelijk de aansteker op de perfecte plaats hiervoor.

Dus zoiets als: dit of dit (beide ebay links).

Probleem met de eerste is de lompheid van de houder met het fm gebeuren. Probleem van de 2e is dat ze de stroom van de aansteker naar een nieuwe socket sturen in plaats van direct naar de iPhone. Laatst had ik op internet gevonden wat ik zocht, kan die alleen niet terugvinden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Griffin Windowseat, MCA, DLO en eBay-dingen zien er allemaal zeer goed uit!

Iemand ervaringen met een houder die goed werkt met een (invisible)shield om de iPhone (lees: een houder die én de iPhone stevig vastklemt, én die niet de shield eraf "duwt").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26
Heeft iemand ervaring met deze:

ebay

Hier zit de oplader verwerkt in de houder, scheelt weer elke keer prutsen met kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Herr Flicker schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:14:
Ik gebruik die houder ook, werkt perfect.

Echt er let alleen wel op 1 ding!
Bij het inzetten van de iPhone even het klipje best wel omhoog drukken, zitten scherpje randjes aan en maakt zo een deuk/krasje aan de zijkant van je phone.
Heb het zelf al :(
weet jij of dat ding erin past als er een cover omhee zit van ongeveer 1mm?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Nhaixatael schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:50:
De houder zit al ongelofelijk strak om de iPhone heen, ik denk dat een cover, hoe klein ook, zeker een probleem gaat vormen. Al is het alleen maar dat die cover beschadigt bij het erin en eruit doen. En de kans is niet gering dat het niet eens gaat passen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik heb -zoals al velen hier- die van DealExtreme. En voor dik 3 euro incl verzendkosten moet je niet gaan tobben.
Gewoon bestellen dus :)
DexterDee schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:33:
[...]

[....] En de kans is niet gering dat het niet eens gaat passen.
Denk inderdaad dat het met een hoesje niet gaat passen....

[ Voor 47% gewijzigd door JanvdVeer op 21-07-2009 20:36 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:50:
Deze heb ik ook, met cover van zagg.com (alleen de achterkant) en ik heb een stukje cover weg moeten snijden/knippen om hem lekker te laten passen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juup schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:44:
[...]

Deze heb ik ook, met cover van zagg.com (alleen de achterkant) en ik heb een stukje cover weg moeten snijden/knippen om hem lekker te laten passen.
Ik heb diezelfde I.S. Hoeveel heb je weg moeten snijden? Kun je daarvan mss een foto posten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:53

rammes

koekebakker 1e klas

verkeerde topic

[ Voor 86% gewijzigd door rammes op 23-07-2009 09:41 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 08:14

[afbeelding]
Dit apparaat lijkt me prima, en voor maar $5.15 kan je natuurlijk niet sukkelen :9

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik heb deze ook, en heb hem nu een paar keer gebruikt maar doe dat denk ik niet meer.. ik ben veel te bang om mijn iPhone hier mee te beschadigen :( Wel jammer, want verder is het een prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:
[...]

Ik heb deze ook, en heb hem nu een paar keer gebruikt maar doe dat denk ik niet meer.. ik ben veel te bang om mijn iPhone hier mee te beschadigen :( Wel jammer, want verder is het een prima ding.
Is het misschien een idee om er dan wat dunne stripje schuimrubber (oid) tussen te doen? Want het zou inderdaad zonde zijn als de phone beschadigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

Afbeeldingslocatie: http://artoftheiphone.com/wp-content/uploads/2009/05/belkin-tunebase-fm-for-iphone.jpg

ikzelf heb deze en het handige is dat mijn phone opgeladen wordt en dat ik ook nog eens muziek kan beluisteren op mijn iphone...

is handig voor mij omdat mijn 12V aansluiting vlak naast mijn stuur zit

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:10
Soul__assasin schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:48:
[afbeelding]

ikzelf heb deze en het handige is dat mijn phone opgeladen wordt en dat ik ook nog eens muziek kan beluisteren op mijn iphone...

Maar hoe werkt deze dan?
Slingert hij niet heen en weer? (ik bedoel je Iphone is vrij zwaar en de 12 volt sigarettenaansluiting is echt niet geschikt om het wiebelen te voorkomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Soul__assasin schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:48:
[afbeelding]

Ziet er uit als precies wat ik zoek, maar zoals procyon al zei: is het wel stevig genoeg zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Mabion schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:19:
[...]

Is het misschien een idee om er dan wat dunne stripje schuimrubber (oid) tussen te doen? Want het zou inderdaad zonde zijn als de phone beschadigd!
No way dat dat gaat passen. Ik heb 'm ook, maar dan via Brando (met fietsstuurhouden 8) omdat ik al een compatible autohouder had - echt handig dat dat vaak uitwisselbaar is)

Maar goed: zelfs een BSE folietje op de achterkant zorgt voor problemen, en de twee hoeken van de houder duwen luchtbellen onder mijn screenprotector :) Niet echt ideaal.

Van het weekend haal ik daar een schuurpapiertje doorheen, en vervang ik het weerhaakje door iets van een rubber blokje oid; er zitten genoeg gaatjes e.d. in om daar iets aan te kunnen knutselen. Nu is het veel te strak.
procyon schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:59:
Maar hoe werkt deze dan?
Slingert hij niet heen en weer? (ik bedoel je Iphone is vrij zwaar en de 12 volt sigarettenaansluiting is echt niet geschikt om het wiebelen te voorkomen toch?
Ik heb hetzelfde principe (van DX), niet met zo'n fancy uitziende houder tho, laatst in een Ford Focus zien zitten (die heeft de aansteker hoog op het dashboard, een ideale plek) en ik moet zeggen dat is een erg mooie oplossing. Weet alleen niet of die ver genoeg onder de ruit ligt voor optimale GPS-ontvangst.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

Laat mij nu toevallig met een Ford fucus rijden, GPS ontvangst gaat nog best goed ondanks de verwarmde voorruit.

het apparaat wiebeld NIET, omdat er op het einde van de 12V een rubbertje zit wat knelt in de 12V aansluiting. ook worden er nog eens extra spacers bijgeleverd voor moest het na verloop van tijd gaan wiebelen.

Wij gebruiken het nu in een ford focus Mk3en een VW Fox, en in beide wagens is er geen probleem

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik gebruik een Brodit klemmetje met daarop de Griffin WindowSeat. Zit goed vast, trilt niet, 360 graden draaibaar en ook een stukje links/rechtsom te richten. Makkelijk te plaatsen (gewoon erin klikken) en verwijderen. Voeding gewoon in USB aansluiting in mijn auto en een stereokabeltje in mijn radio zodat alles op mijn speakers komt.
Ben er al met al zeer tevreden over. De Griffin heeft me inclusief verzendkosten 30 euro gekost (iphonecentre), de Brodit klem 28 Euro (pdaplus).
edit: en de GPS ontvangst is ook goed.

edit2: de Griffin WindowSeat kan ik je overigens afraden als je hem op je ruit wilt plaatsen. Je hebt dan het tussen/verlengstuk nodig en daarmee gaat hij dus wel trillen.

[ Voor 17% gewijzigd door Rene59 op 28-07-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heeft iemand een overzichtje van houders waar de telefoon wel met een Griffin Reveal in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
*knip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 05-08-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Mabion schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:19:
[...]

Ik had op 23 Juli deze houder besteld. En gisteren (4 Augustus) de houder binnen gekregen.

Hierbij even mijn eerste indruk: het is opzich een handig apparaat, maar de houder zit heel strak om de iPhone heen. Dus het is voorzichtig plaatsen en verwijderen, zodat je geen krasjes veroorzaakt. Voor de rest is het tijdens het rijden heel stabiel, hij zwalkt niet alle kanten op. Maar zodra je iets te hard op je iPhone drukt, om hem te bedienen, druk je hem vrij gemakkelijk in een andere houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
*cut*

[ Voor 157% gewijzigd door Alsatian op 05-08-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Zit de iPhone goed in de Griffin WindowSeat? Niet te strak, wat je weleens leest van sommige houders. En ook makkelijk te plaatsen en verwijderen van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
sariel schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:52:
Ik vraag me het volgende af : de houder word gevoed met USB mini connector. Nu zitten er in de iPhone connector extra kanalen voor externe besturing (bijvoorbeeld skippen, volgende nr etc, stuurbediening) welke bij sommige auto radio's geleverd word. Valt dat dan weg ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Spam schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:39:
[...]

Ik vraag me het volgende af : de houder word gevoed met USB mini connector. Nu zitten er in de iPhone connector extra kanalen voor externe besturing (bijvoorbeeld skippen, volgende nr etc, stuurbediening) welke bij sommige auto radio's geleverd word. Valt dat dan weg ?
Alleen als je cigarettenaanstekerplug je iPhone wil bedienen :) oftewel nee dat valt niet weg naar gaat richting houder(audio) of wordt verder geleid langs eeN andere weg.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
ione schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:52:
Zit de iPhone goed in de Griffin WindowSeat? Niet te strak, wat je weleens leest van sommige houders. En ook makkelijk te plaatsen en verwijderen van de iPhone?
Ja, makkelijk te plaatsen en verwijderen. En hij zit er goed in, niet te strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Iemand ervaring met de Belkin TuneBase Direct?

Zit nu een beetje te denken wat het zal worden. Deze of een Griffin Windowseat met losse lader......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb op DealExtreme een houder en autolader besteld. Moet nog binnenkomen..ben erg benieuwd!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Ik heb nu de Griffin Windowseat in de auto. Hij trilt inderdaad wel iets meer als je het verlengstuk erop zet. maar zonder is ie niet te gebruiken met de zuignap op het raam. Kan het trillen eigenlijk kwaad voor je iPhone?
Zit nog te kijken of ik 'm op dashboard kan vastzetten.

Maar hoe doe je je iPhone er eigenlijk in (en hoe haal je 'm er weer uit). Ik krijg 'm er wel in en uit, maar het voelt alsof ik daarmee de iphone in de hoekjes kan beschadigen. Twee hoekjes hebben een soort van lipje waar je op kan drukken. Maar hoe dien je het nou eigenlijk te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
ione schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:00:
Ik heb nu de Griffin Windowseat in de auto. Hij trilt inderdaad wel iets meer als je het verlengstuk erop zet. maar zonder is ie niet te gebruiken met de zuignap op het raam. Kan het trillen eigenlijk kwaad voor je iPhone?
Zit nog te kijken of ik 'm op dashboard kan vastzetten.

Maar hoe doe je je iPhone er eigenlijk in (en hoe haal je 'm er weer uit). Ik krijg 'm er wel in en uit, maar het voelt alsof ik daarmee de iphone in de hoekjes kan beschadigen. Twee hoekjes hebben een soort van lipje waar je op kan drukken. Maar hoe dien je het nou eigenlijk te gebruiken?
Niemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 11-09 07:37
Geen idee...

Ik heb een van Haicom (19 euro bij PDAshop) en die werkt erg goed. Heeft wel veel van die griffin maar de mijne trilt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Maar die Haircom is alleen maar een houder he? Of heb je ook de mogelijkheid om je incoming calls/iPod muziek over speakers af te spelen? Voor die twee vereisten lijken alleen de Griffin en de TomTom carkit (die ook nog es GPS versterker heeft) in aanmerking te komen....

[ Voor 32% gewijzigd door habermas op 21-08-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
De Griffin die ik bedoel is ook alleen de houder. Het is de WindowSeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
habermas schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:37:
Maar die Haircom is alleen maar een houder he? Of heb je ook de mogelijkheid om je incoming calls/iPod muziek over speakers af te spelen? Voor die twee vereisten lijken alleen de Griffin en de TomTom carkit (die ook nog es GPS versterker heeft) in aanmerking te komen....
De Haicom die ik bedoel doet exact hetzelfde als de genoemde Griffin Windows seat uit het bericht wat ik heb gequote alleen zonder te trillen.

Het is dus puur en alleen een (passieve) houder. Een houder die meer doet voor 19 euro zie ik zo gauw ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Kensington ? :

http://www.amazon.com/Ken...7PIDA/ref=pd_bxgy_e_img_c (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250996274&sr=8-5 (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250997001&sr=8-1 (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250997204&sr=8-1 (ACTIEF)

Dit lijken me wel deftige en nog redelijk betaalbare houders. De actieve car charger delux lijkt me wel interessant. Maar als je de iphone als GPS wil gebruiken kan je best de dashboard mount of het model aan de ruit nemen zeker voor een beter signaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Gadgeteer schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:54:
[...]

De Haicom die ik bedoel doet exact hetzelfde als de genoemde Griffin Windows seat uit het bericht wat ik heb gequote alleen zonder te trillen.

Het is dus puur en alleen een (passieve) houder. Een houder die meer doet voor 19 euro zie ik zo gauw ook niet gebeuren.
Maakt die Haicom geen krassen, ik zie dat hij volledig van metaal is zonder zachtere bekleding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
StrayDog schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:51:
[...]

Maakt die Haicom geen krassen, ik zie dat hij volledig van metaal is zonder zachtere bekleding?
Is niet van metaal, is plastic. En ik heb hem nu al een tijdje in gebruik zonder krassen op mijn phone. Bevalt mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb de houder van de Halfords gekocht.
Ding zit echt super strak om de Iphone heen. Ben eigenlijk bang dat bij veelvuldig gebruik de Iphone beschadigd raakt.
Iemand hier die ook deze houder heeft? Zitten ze allemaal strak of is het alleen het expemplaar die ik heb?

Afbeeldingslocatie: http://vdm240.s3.amazonaws.com/326/326709.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Laatst online: 01-09 21:46
Roelos schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:
Ik heb de houder van de Halfords gekocht.
Ding zit echt super strak om de Iphone heen. Ben eigenlijk bang dat bij veelvuldig gebruik de Iphone beschadigd raakt.
Iemand hier die ook deze houder heeft? Zitten ze allemaal strak of is het alleen het expemplaar die ik heb?

[afbeelding]
Die heb ik dus idd in me handen gehad en ik kreeg de mijne er niet eens fatsoenlijk in, zag al direct dat ik te hard zou moeten drukken om hem erin te krijgen. Zag de bui al hangen van beschadigingen enzo dus heb hem er laten liggen. Vind het knap dat je de jouwe erin kreeg, mijne wilde niet eens. Toen zei de verkoper later nog dat dit voor het oude model was, dus de 3G ipv 3GS, onzin want qua maat zijn ze het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Vandaag de volgende houder gekocht bij MediaMarkt:

FlexiPhone

Wel 30 euro en van een vrij hard soort plastic, vooralsnog geen beschadigingen kunnen ontdekken.
Ben al een tijdje op zoek naar actieve houder maar het wordt toch een los snoertje vrees ik. Zoek nog naar radio.

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Voor de mensen met een DealExtreme houder:

Laten jullie de houder zitten wanneer je de auto verlaat ?
Ik liet hem laatst vast zitten op mijn raam, terwijl het erg warm weer was. Op het moment dat ik de auto instapte en de houder iets lager wilde plaatsen, brak deze af bij het punt waar de voet op het zuignapje zit. Het matteriaal was te heet geworden dus het ging gemakklijk stuk. Ik vraag me af of het matteriaal wel goed zou blijven wanneer je er niet aan zit en het apparaat wel laat zitten in de auto.

Gelukkig had ik er 2 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 27-08-2009 17:06 ]

• pebbie
  • Laatst online: 01-09 21:46
Kaspers schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:05:
Voor de mensen met een DealExtreme houder:

Laten jullie de houder zitten wanneer je de auto verlaat ?
Ik liet hem laatst vast zitten op mijn raam, terwijl het erg warm weer was. Op het moment dat ik de auto instapte en de houder iets lager wilde plaatsen, brak deze af bij het punt waar de voet op het zuignapje zit. Het matteriaal was te heet geworden dus het ging gemakklijk stuk. Ik vraag me af of het matteriaal wel goed zou blijven wanneer je er niet aan zit en het apparaat wel laat zitten in de auto.

Gelukkig had ik er 2 besteld.
Nee ik laat niks in de auto achter, mijn houder gaat ook op het dasboard op zo'n rond plaatje dat na gebruik afgeschermd word met een anti-slip-matje. Misschien lekker omslachtig en burgerlijk maar ik wil de attente dief geen aanleiding geven om te denken dat er iets kostbaars in mijn auto ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Na mijn avontuur met de FlexiPhone (zie hierboven) toch maar voor het serieuze werk gegaan. De FlexiPhone is terug naar de MediaMarkt en ik heb inmiddels een Carcomm ingebouwd in mijn auto. Ik had deze op een site besteld waar een soort USB-verloop-connector zichtbaar was. Helaas is deze niet meegeleverd, ik ben er nog mee bezig. Wel zit er een kabel bij die twee tulpstekkers heeft en een sigarettenaanstekerplug. Inmiddels is er een ander type waarbij je je standaard dockingkabel kan gebruiken.

De pasvorm is uitmuntend, de telefoon schuift met het onderste gedeelte zo'n 5 cm in het cradle en past perfect in de connector onderin. Een aanrader, mits je er zo'n 89 euro voor wil neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyenslingert
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 11:54
Ja al 1 jaar ervaring met de passieve, werkt goed, dankzij de variabele breedte ook te gebruiken met allerlei zachte of harde cases........zou zelfs voor andere mobiles/pda's ook moeten werken. Flexibel in het plaatsen, heb 'm aan mijn (glazen) dak hangen, maar dit zou ook zelfs met enige reserve aan je "open dak" kunnen....
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:12:
Iemand ervaring met Kensington ? :

http://www.amazon.com/Ken...7PIDA/ref=pd_bxgy_e_img_c (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250996274&sr=8-5 (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250997001&sr=8-1 (PASSIEF)
http://www.amazon.com/Ken...ics&qid=1250997204&sr=8-1 (ACTIEF)

Dit lijken me wel deftige en nog redelijk betaalbare houders. De actieve car charger delux lijkt me wel interessant. Maar als je de iphone als GPS wil gebruiken kan je best de dashboard mount of het model aan de ruit nemen zeker voor een beter signaal ?

[ Voor 8% gewijzigd door rickyenslingert op 11-10-2009 12:16 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk erg mosterd na de maaltijd maar ik heb een Navigon houder: http://www.smartphonecent...car-holder-voor-iphone-3g en ik ben er erg tevreden mee. Mijn 3GS kan alle kanten op bewegen en het ziet er chique uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Al veel informatie gekregen via dit topic, maar ik wil graag een autohouder waarmee ik meteen muziek kan luisteren via de iPhone.

Ik ga in de auto zitten, klik de iPhone in de houder en kan dan op de iPhone kiezen welke muziek ik wil luisteren. Zodra ik een nummer aangeklikt heb, kan ik de muziek horen via mijn auto speakers.

Is dit mogelijk, of zal ik altijd een 3.5mm kabeltje in m'n iPhone moeten stoppen die ook in de radio ingeklikt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Deze kan ik dus gebruiken:

http://www.itomtom.nl/

De carkit daarvan in ieder geval, ik weet dus genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinigingsdoek schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:29:
Al veel informatie gekregen via dit topic, maar ik wil graag een autohouder waarmee ik meteen muziek kan luisteren via de iPhone.

Ik ga in de auto zitten, klik de iPhone in de houder en kan dan op de iPhone kiezen welke muziek ik wil luisteren. Zodra ik een nummer aangeklikt heb, kan ik de muziek horen via mijn auto speakers.

Is dit mogelijk, of zal ik altijd een 3.5mm kabeltje in m'n iPhone moeten stoppen die ook in de radio ingeklikt zit?
Neem een actieve brodithouder, een autoradio die er goed mee kan omgaan, bijv. een Kenwood BT8044U, dan kun je alles wat je wilt. Met een 3.5 jack kun je een goedkopere oplossing vinden, maar niet zo netjes als met eerder genoemde radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Dat is een mooiere oplossing, maar dat kost me ook erg veel geld.
De radio die nu in m'n auto zit is niet bijzonder, maar heeft wel een AUX in ingang, dus dan zou ik met die TomTom houder voor 100,- euro al klaar zijn én heb ik betere ontvangst als ik Navigon ga gebruiken... toch?

Toch bedankt voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:45:
[...]

Neem een actieve brodithouder, een autoradio die er goed mee kan omgaan, bijv. een Kenwood BT8044U, dan kun je alles wat je wilt. Met een 3.5 jack kun je een goedkopere oplossing vinden, maar niet zo netjes als met eerder genoemde radio.
Dan zou ik eerder gaan voor de pass through houder met een radio waar gewoon een iPod kabeltje uitkomt. Dan zit je ook niet te klooien met een losse lader maar wordt hij via de radio geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zijn TomTom iPhone houder op/naast/onder het dashboard of naast de radio heeft gemonteerd (foto's) ? Heb al zo'n rond plaatje gezien die je al op zo'n universele bevestigingspunt (met 4 vd haakjes) kunt monteren maar was benieuwd of dat een beetje een stevige combinatie is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vraag mij af wat een goede houder is voor de iPhone 3Gs als je een volledige beschermhoes gebruikt. Ik heb weinig zin in telkens de iPhone uit de hoes te halen, in de carkit zetten om hem vervolgens na de rit weer in de hoes te doen.
Er is dus geen vlakke onderkant voor de voeding, de hoes steekt er iets onder uit waardoor je een 'inham' krijgt voor de voeding. Voor de kabel werkt het prima, maar een docking station zou bijvoorbeeld niet werken.

Ik heb ook weinig zin om dingen via Amazon oid te gaan kopen, gewoon hier in Nederland met Nederlandse betaalmethodes.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:38
Iemand ervaringen met de Brodit Active holder voor de iPhone 4?
http://tweakers.net/pricewatch/263881/brodit-actieve-houder-apple-iphone-4-with-skin-(not-bumper).html
Brodit heeft verschillende varianten afhakelijk of je bumber / case gebruikt. Wil 'm zelf gaan gebruiken met de Belkin Shield Micra maar dus geen idee of dat gaat passen Iemand toevallig die combi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de active Brodit holder, i.c.m. met de Parrot Carkit MKi9200, ik vind de 3gs erg goed en strak in de houder zitten, met een bumber of case zou ik deze nooit kopen zonder deze eerst te hebben geprobeerd, kans zit erin dat deze nu te breed is met zo'n geval erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37

VonAalscht

Raaaar

ZiSE schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:28:
Iemand ervaringen met de Brodit Active holder voor de iPhone 4?
http://tweakers.net/pricewatch/263881/brodit-actieve-houder-apple-iphone-4-with-skin-(not-bumper).html
Brodit heeft verschillende varianten afhakelijk of je bumber / case gebruikt. Wil 'm zelf gaan gebruiken met de Belkin Shield Micra maar dus geen idee of dat gaat passen Iemand toevallig die combi?
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar ik ga deze bestellen, om twee redenen:
  • Je kunt 'm met skin gebruiken. Check de specificatie pagina van Brodit, de zijkanten zijn in te stellen, zodat hij niet zo strak zit dat je skin opkrult:
    http://www.brodit.com/pro...anr=521165&sortiment=null :)
  • De lader is wel sterk genoeg om te navigeren zonder dat de batterij toch leeg raak. Ik heb nu veel reviews van laders gezien waarbij de lader niet genoeg sap kan leveren.

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:20
Ik ga zelf voor de Carcomm CMIC-105 Music Cradle.

Deze ziet er een stuk strakker uit dan de Brodit's, en ik kan hem netjes in mijn dashboard verwerken.
En natuurlijk opladen en muziek afspelen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.dtm.nl/~uploads/products/products/big/cmic-105-iPhone4-audio.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Extreme smell op 15-09-2010 17:39 ]

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37

VonAalscht

Raaaar

Extreme smell schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:38:
Ik ga zelf voor de Carcomm CMIC-105 Music Cradle.

Deze ziet er een stuk strakker uit dan de Brodit's, en ik kan hem netjes in mijn dashboard verwerken.
En natuurlijk opladen en muziek afspelen :D
Ziet er niet verkeerd uit, maar komt wel een stuk groter over op de foto dan de Brodit. Is de lader ook "sterk" genoeg?

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Ik zat zelf te denken aan de "Belkin TuneBase FM - HandsFree".
Afbeeldingslocatie: http://www.belkin.com/images/product/F8Z441/FUL1_F8Z441.jpg

Belkin website

Zijn te koop tussen de €50,- en €80,- bij enkele webshops.
Heeft iemand ervaring met deze handsfree set ? Hij ziet er netjes uit. Handig met de zwanenhals voor het positioneren, voor portret of breedbeeld view. Incl Oplader en FM transmitter voor je muziek.
En wanneer je gaat bellen gaat het geluid over je autospeakers, microfoon wordt alsnog van de iphone 4 gebruikt.
Te gebruiken incl bumper.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* spam

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 13-01-2011 13:51 ]

Pagina: 1