Toon posts:

T-Mobile Belstatus App uit Store?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wilde ik opnieuw de Belstatus applicatie downloaden voor T-Mobile.
Ik kan hem alleen nergens meer vinden in de store.. ik heb het volgende al geprobeerd:

Op deze site http://www.iphoneclub.nl/...rs-uitgebracht-app-store/ op de download link van itunes geklikt. Ik krijg de volgende meldig: Uw aanvraag kon niet worden voltooid. Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel.

Ook geprobeerd gewoon te zoeken op de ontwikkelaar maar daar staat hij er ook niet meer bij.

De taal van Itunes aangepast bij voorkeuren naar Engels maar dat had ook geen effect.

Weet iemand hier meer van en kan me vertellen hoe ik de app weer kan downloaden?

Alvast Bedankt, Jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 19:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me sterk aangezien het al weer een paar dagen weer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
volgens mij wordt een applicatie ook niet zomeer weer toegelaten in de appstore... hij zal vast alweer ingediend zijn, maar moet nog gechecked worden door apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:45:
Dat lijkt me sterk aangezien het al weer een paar dagen weer werkte.
Zoek maar in de Nederlandse App Store naar 'Belstatus'. Dan vind je alleen een programma om de belstatus bij Vodafone op te vragen.

De versie die dat doet voor de T-Mobile site is er gewoon niet. Het staat anders niet voor niets op de website van de uitgever (P-Edge is namelijk de uitgever van Belstatus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 07:52
De belstatus werkt nog steeds niet. En zolang dat zo blijft blijft belstatus uit de AppStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
mijne werkt anders gewoon :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gemailt met de ontwikkelaar en dit was zijn reactie:

Hi,

wegens een storing bij T-Mobile is de Belstatus applicatie momenteel tijdelijk uit de verkoop genomen. De Belstatus applicatie zal over ongeveer 7-10 dagen weer in de App Store te vinden zijn. Dan kan je hem weer downloaden of updaten.

groeten,
Martin van Spanje
--
P-Edge media
www.p-edge.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het programma ook nu een paar dagen, en bij mij werkt die ook niet.
Het programma is nog wel op sommige plaatsen te verkrijgen, als je goed zoekt :) ( jb required ) al heb je er niks aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:20
Dat komt omdat de belstatus op de T-Mobile pagina ook niet werkt. En zolang dat niet werkt, werkt de applicatie ook niet.

Gewoon afwachten totdat T-Mobile hun site weer gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

rclahsen schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:02:
[...]

Zoek maar in de Nederlandse App Store naar 'Belstatus'. Dan vind je alleen een programma om de belstatus bij Vodafone op te vragen.
Lijkt me interessant, aangezien ik vodafone heb, maar ik vind niks op 'belstatus' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Bosmonster schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:47:
[...]

Lijkt me interessant, aangezien ik vodafone heb, maar ik vind niks op 'belstatus' ?
Wel vreemd dat ik hem wel krijg als ik zoek op 'Belstatus', maar hier heb je de link:

http://itunes.apple.com/W...oftware?id=315902792&mt=8

[ Voor 13% gewijzigd door rclahsen op 27-07-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

rclahsen schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Wel vreemd dat ik hem wel krijg als ik zoek op 'Belstatus', maar hier heb je de link:

http://itunes.apple.com/W...oftware?id=315902792&mt=8
Ah.. Beltegoed B) geen Belstatus

hmm.. 2,39 vind ik te duur voor zoiets..

edit: toch maar gekocht, wat ben ik toch een slappe lul soms

"Persoonlijke informatie wordt geladen"... schiet niet echt op... herstarten werkte

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 27-07-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Belstatus werkt hier wel nog (maar was al geinstalleerd voor ze hem (tijdelijk) uit de store haalden).
Maar gegevens zijn zeker niet up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Belstatus deed het eerst wel, toen niet, toen weer wel en nu weer niet...Baal van die kl*te T-Mobile lui, onderhoud aan de website doen en gewoon weken achter elkaar de boel niet voor elkaar hebben.

En dat midden in de zomer als iedere vakantieganger juist wil weten wat er verbruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze week zou het weer moeten werken volgens T-Mobile zelf. Maar ja dat hebben we vaker gehoord deze maand.

http://tweakers.net/nieuw...eek-weer-beschikbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 22:00

jll

Over twee weken zou het weer moeten werken zeggenze vandaag op hun website:

Belstatus opnieuw verwijderd uit de App Store
Image(30 juli 2009) P-Edge media heeft de applicatie "Belstatus" opnieuw uit de App Store verwijderd.

T-Mobile heeft vannacht en vanochtend de belstatus gegevens op de website opnieuw uitgeschakeld. Hierdoor kan de Belstatus applicatie van P-Edge media niet goed werken.

Daarnaast werden enkele accounts door versie 2.5 niet meer goed weergegeven.

Versie 2.6 wordt over 10-14 dagen verwacht in de App Store. Naar verwachting zijn de diensten van T-Mobile dan ook weer hervat.

De zakelijke abonnementen die in versie 2.4 bij toeval wel werkten, zullen in versie 2.6 weer werken.

Meer informatie op de support pagina van de Belstatus applicatie.

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Bij gebrek aan een beter / passender topic, reageer ik even hier. Ik moet zeggen dat het buitengewoon slecht is hoe T-Mobile omgaat met het feit dat de belstatus informatie niet te vinden is. Het is zelfs zo zot dat ik wel gefactureerd wordt (lees ze schrijven een bedrag af, maar kan nergens een factuur vinden). Over dit laatste heb ik nu een klacht ingedient bij T-Mobile, want dit is toch wel heel bizar.

Ik heb namelijk geen enkele mogelijkheid om te toetsen of het afgeschreven bedrag juist is en waarom het een bepaald bedrag is. Als je belt met T-Mobile krijg je enkel te horen dat ze daar niet in je gebruik kunnen kijken. Ik zie dan ook erg uit naar hun reactie en als ze niet in staat zijn om een factuur te overleggen, mogen ze wat mij betreft het geld terug storten. Volgens mij moet een bedrijf altijd een factuur kunnen tonen.

Ik hoop dat ze het snel verhelpen, maar ik denk dat T-Mobile veel kwaad bloed zet door zo onhandig met deze problemen om te gaan.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 22:39
Tja tmobile geeft een persbericht uit waarin staat dat het binnen een week gefixed is, geen halve ETA's online maar gewoon een net bericht, maar zelfs dat lukte niet...

Even je rekening van automatisch afschrijven naar Giro omzetten geeft je misschien wat meer veiligheid. Heb je in ieder geval de tijd om het aan te kaarten bij t-mobile, voordat je geld al weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draconis schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:09:
Bij gebrek aan een beter / passender topic, reageer ik even hier. Ik moet zeggen dat het buitengewoon slecht is hoe T-Mobile omgaat met het feit dat de belstatus informatie niet te vinden is. Het is zelfs zo zot dat ik wel gefactureerd wordt (lees ze schrijven een bedrag af, maar kan nergens een factuur vinden). Over dit laatste heb ik nu een klacht ingedient bij T-Mobile, want dit is toch wel heel bizar.

Ik heb namelijk geen enkele mogelijkheid om te toetsen of het afgeschreven bedrag juist is en waarom het een bepaald bedrag is. Als je belt met T-Mobile krijg je enkel te horen dat ze daar niet in je gebruik kunnen kijken. Ik zie dan ook erg uit naar hun reactie en als ze niet in staat zijn om een factuur te overleggen, mogen ze wat mij betreft het geld terug storten. Volgens mij moet een bedrijf altijd een factuur kunnen tonen.

Ik hoop dat ze het snel verhelpen, maar ik denk dat T-Mobile veel kwaad bloed zet door zo onhandig met deze problemen om te gaan.
Dat je de belstatus tijdelijk niet kunt zien is niet echt een ramp (sommige providers bieden uberhaupt die service niet) maar geld afschrijven zonder van te voren een juiste factuur te kunnen tonen aan de klant lijkt me nogal vreemd en ook niet netjes.

Zal vast niet met opzet gebeuren want T-Mobile zit niet te wachten op extra telefoontjes naar hun Klantendienst maar knullig is het wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28
Draconis schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:09:
Bij gebrek aan een beter / passender topic, reageer ik even hier.
[T-mobile] onderhoudswerk uitgelopen :z
Maar inderdaad, het is buitengewoon slecht dat het hele belstatus systeem al meer dan een maand vrijwel geheel niet functioneert. En dat terwijl net mijn nieuwe abonnement is ingegaan waardoor ik nu dus helemaal niks kan controleren (T-Mobile kennende gaat er wel eens iets mis :O )

[ Voor 3% gewijzigd door vriesdude op 07-08-2009 23:36 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Ik heb een reactie van T-Mobile en ze sturen mij de factuur per post op. Dat is op zich sneller en meer dan ik in eerste instantie had verwacht.

@ Vriesdude

Ik heb ook net een nieuw abo en was daarom wel benieuwd naar de factuur, vooral omdat het bij mij even heeft geduurd voordat mijn nummer omgezet was. Ze waren er toen erg onduidelijk over hoeveel minuten ik kon bellen met mijn tijdelijke nummer. Terwijl ze aangaven dat het contract wel al gewoon was ingegaan, dus ik neem aan dat die minuten onder mijn normale verbruik vallen.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draconis schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:24:
Ik heb een reactie van T-Mobile en ze sturen mij de factuur per post op. Dat is op zich sneller en meer dan ik in eerste instantie had verwacht.

@ Vriesdude

Ik heb ook net een nieuw abo en was daarom wel benieuwd naar de factuur, vooral omdat het bij mij even heeft geduurd voordat mijn nummer omgezet was. Ze waren er toen erg onduidelijk over hoeveel minuten ik kon bellen met mijn tijdelijke nummer. Terwijl ze aangaven dat het contract wel al gewoon was ingegaan, dus ik neem aan dat die minuten onder mijn normale verbruik vallen.
Bellen onder het tijdelijk nummer valt gewoon onder de belbundel. Bepalend is de ingangsdatum van het contract. Is je contract ingegaan dan valt bellen onder de belbundel. Nummerportering staat daar dan los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook inloggen op T-mobile en daar je factuur bekijken. Zo kan je zien hoeveel je over je bundel enzo bent geweest. Maar inderdaad, erg storend dat die belstatus al langer als een maand eruit ligt. Zelfs heel 1202 (nr van t-mobile) werkt niet. Je krijgt te horen dat er onderhoud aan de gang is. Ook de klantenservice kan niet meer zeggen dan dat het nog wel even duren kan.

Ondertussen stijgt mn factuur met ruim 300% per maand omdat ik mijn belstatus niet in de gaten kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:51:
Je kan ook inloggen op T-mobile en daar je factuur bekijken. Zo kan je zien hoeveel je over je bundel enzo bent geweest.
Ondertussen stijgt mn factuur met ruim 300% per maand omdat ik mijn belstatus niet in de gaten kan houden.
Je spreekt jezelf tegen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
niet helemaal, factuur is achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat systeem gewoon werkte zou ik mezelf niet tegenspreken.

Maar nu werkt het al langer dan een maand niet en het vooruitzicht is dan ook onbekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Hoe kan dit nou weer! :S

10-08-2009 79555 KN: 504309439
T-MOBILE NETHERLANDS BV
90 -72,70

72.70 terwijl ik een abonnement heb van 45,- euro.. ik heb echt niet >300 minuten gebeld en misschien 310 smsjes verstuurd!

[ Voor 3% gewijzigd door Reinigingsdoek op 10-08-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:54
heb je relax? Smsjes komen niet uit de bundel he... :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Volgens mij was dit een topic over de app Belstatus, en niet over problemen met rekeningen en TM :X
Belstatus opnieuw verwijderd uit de App Store
(30 juli 2009) P-Edge media heeft de applicatie "Belstatus" opnieuw uit de App Store verwijderd.
T-Mobile heeft vannacht en vanochtend de belstatus gegevens op de website opnieuw uitgeschakeld. Hierdoor kan de Belstatus applicatie van P-Edge media niet goed werken.

Daarnaast werden enkele accounts door versie 2.5 niet meer goed weergegeven.

Versie 2.6 wordt over 10-14 dagen verwacht in de App Store. Naar verwachting zijn de diensten van T-Mobile dan ook weer hervat.

De zakelijke abonnementen die in versie 2.4 bij toeval wel werkten, zullen in versie 2.6 weer werken.
Kom op TM. Zo moeilijk kan wat onderhoud toch niet zijn??

[ Voor 78% gewijzigd door UltraSub op 10-08-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
simon schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:50:
heb je relax? Smsjes komen niet uit de bundel he... :/
Uh, geen idee? Gewoon dat 300 smsjes 300 belminuten ding standaard bij de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Reinigingsdoek schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:18:
[...]

Uh, geen idee? Gewoon dat 300 smsjes 300 belminuten ding standaard bij de iPhone.
Misschien (eenmalige) aansluitkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
CrimsoN72 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 19:42:
[...]

Misschien (eenmalige) aansluitkosten?
Die betaal je toch op het moment dat je de iPhone in ontvangst neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Reinigingsdoek schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:06:
[...]

Die betaal je toch op het moment dat je de iPhone in ontvangst neemt?
Ik heb de 3Gs 32 GB genomen met i150 abo, 200 euro bij moeten betalen met de mededeling dat de eenmalige aansluitkosten (iets van 26 euro ofzo) bij de eerste nota wordt opgeteld...
Pagina: 1