[NS] Solidworks/game PC 1000/1200 euro i7 of toch nog AMD X4

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views

• TOMMY1985
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:34
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een nieuw systeem om mee te gamen en Solidworks goed op te kunnen draaien.
Ik heb gehoord dat je een ATI HD4*** kaart kan flashen naar FireGL en Nvidia GTX naar Quadro FX.
De een werkt beter bij games en de ander voor 3D modeleren.
Als je een Dual boot maakt van Windows XP met solidworks erop met naar Quadro geflaste GTX en Windows 7 voor de games met gewone GTX driver. Heb je dan voor alletwee de dingen die je doet de snelte configuratie?
Ik heb daarnaast ook een vraag of i7 het waard is voor de meerprijs of je toch beter een duurdere videokaart kan nemen?
Ik wil beginnen met te computeren via me TV een 32"inch HD ready. Ik heb dus geen hoge resolutie nodig.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Thomas van den Burg

Lisse Live 4400Wp ZZW

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.