UPC , top of flop??
Er zijn inmiddels weer wat nieuwe hoofdstukken toegevoegd aan mijn
UPC drama, sinds de laatste problemen, welke overigens nooit opgelost zijn.
Vandaar dat ik maar besloten heb mijn stukjes op zoveel mogelijk fora, internetsites, columns e.d. te gaan publiceren om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van de klantvriendelijkheid, behulpzaamheid, vriendelijkheid en technische kennis welke bij de
UPC medewerkers aanwezig is.
Situatie nu: al 4 weken geen HD tv, alleen analoog (op een nieuwe Panasonic VT plasma tv ).
Ondernomen acties: inmiddels 5x telefonisch contact gehad, zonder resultaat, ja er kan een monteur komen op 30! (ja er staat echt dertig

(het is nu 2 december)).
Bekabeling vernieuwd á 50 euro incl. accessoires, beste van het beste (ook duurste (hirschmann koka799))wie betaald dat?Uiteraard geen effect, omdat alles al ong. 1maand (goed) gewerkt heeft.
Op een gegeven moment zijn de signaal waardes in het modem veel slechter geworden, ik krijg
UPC echter niet aan het verstand dat het hun probleem is.En de wijkversterker oid. gewoon niet voldoende signaal geeft)
Heeft u wel eens de helpdesk van
UPC gebeld?Wat een drama, het begint al dat je een postcode in moet spreken die blijkbaar niet wordt verstaan, (terwijl ik in ieder geval stukken beter en fatsoenlijker praat als dat gebrabbel van de medewerkers op de helpdesk notabene!Ik wil absoluut niet discriminerend overkomen, maar ik vind het werkelijk te zot voor woorden, dat ik iemand tot wel 3x toe moet vragen wat ze nu bedoelt of zegt.En helaas is dit uit eigen ervaring geen uitzondering)
Werkelijk op geen enkele manier probeert men de klant tevreden te stellen.
Inmiddels heb ik ong. 3 maanden
UPC alles in 1 (aanbieding 25 MB, de week er na 50MB voor hetzelfde geldt, fijne medewerkers die je dat ook even vertellen, ook na vragen of er nog een nieuwe aanbieding aan kwam)
De 2e decoder, geen HD tv en ong. 4 uur tijd kwijt geweest, zonder resultaat.Enkel ergernissen, Hiervoor ruim 8 jaar ADSL alles in 1 gehad, en op 1 telefoontje na (aan het zwarte schaap )om mezelf aan te melden nooit geen problemen.
Ook is het internet via ADSL veel stabieler en voelt het minder sloom aan. Dat is ook niet zo gek als je de verbinding van
UPC 24 uur analyseert, time outs, ping tijden van 40ms of meer, packet loss, de
upc verbinding heeft het allemaal!
Ik hou mijn hart vast als ik zou willen skypen, de dochter msn, en de vrouw een online spelletje wil spelen.Dit heb ik gelukkig nog maar niet geprobeerd, ik weet echter het resultaat al.
Oh ja, voor ik het vergeet, als je bellen via
UPC neemt, heb je nooit geen nummer herkenning meer, zowel in als uitgaand.Als je de helpdesk belt, "ja maar meneer natuurlijk niet, echter voor een paar euro per maand………………………………. "
Volgende keer weer een nieuwe episode van het
UPC verhaal. Inmiddels zie ik al weer halleluja berichten over een nieuwe dienst.
Wordt vervolgd..