Toon posts:

Problemen met de nieuwe nvidia 190.38 WHQL drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat er meerdere mensen problemen hebben met deze driver...Ik denk zelf dat deze drivers mij mn videokaart (9800GX2) hebben gekost.Zo had er iemand in het algemeen nvidia discussie forum op een reactie van mij gereageerd.Dat zn fanspeed niet goed meer functioneerde onder deze driver...
Ik denk dus dat dit ook bij mij is gebeurd!!

In ieder geval als je de tijd hebt laat me dan even weten of jullie ook problemen hebben met deze driver versie.

BVD

Ben van den Akker

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Om te beginnen heb ik maar even je titel onthoofdletterd... dat staat online namelijk nogal gelijk aan 'schreeuwen' ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 13:04
deze persoon heeft hetzelfde probleem

Grafische kaart kapot???

heb je je videokaart al eens in een andere pc geprobeerd?
probeer anders eens veilige modus, dan worden de drivers namelijk niet mee opgestart en draait hij standaard op hogere fanspeed.

mocht je videokaart echt kapot zijn dan verwijs ik je naar de link in mijn onderschrift :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat ben ik en ik kan helaas niet meer in veilige modus komen want hij geeft gewoon weg geen beeld meer.En ja inmiddels in een andere pc geprobeerd de kaart!!