Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Geen matches
Misschien dat Samsung er iets mee doet, maar niet geschoten is altijd mis :(

Ik heb deze petitie ondertekend :+

Met het verzoek om de kopers/gebruikers van de Omnia II zo snel mogelijk het maximale uit de telefoon te laten halen door een update van de driver software.

Dus als alle lezers hier ook tekenen helpt het misschien (ijdele hoop ik weet het, maar toch) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:37:
[...]

Ik neem aan dat je ActiveSync via de computer bedoelt? De bijgeleverde software heet bij mij geen ActiveSync. Dit staat wel op mn telefoon, maar hier kan ik volgens mij geen scherm oproepen. Verder kan ik met de software ook geen scherm oproepen waarin ik programma's zou kunnen zien, tenzij je mappenbeheer bedoelt?
Zou iemand mij nog even willen helpen? Ik zou graag willen weten hoe ik nou marketplace van m'n telefoon moet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:33:
[...]

Zou iemand mij nog even willen helpen? Ik zou graag willen weten hoe ik nou marketplace van m'n telefoon moet verwijderen.
Skuzi,

Welk besturingssysteem heeft je PC?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[...]

Instellingen - programma's verwijderen via je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maardiweb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:26:
[...]

Skuzi,

Welk besturingssysteem heeft je PC?
Windows Vista
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 02:06:
[...]

Instellingen - programma's verwijderen via je telefoon.
Bedoel je gewoon instellingen op je telefoon? Daar zie ik nergens staan waar ik programma's kan verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:12:
[...]

Windows Vista

[...]

Bedoel je gewoon instellingen op je telefoon? Daar zie ik nergens staan waar ik programma's kan verwijderen...
Je gebruikt gewoon de samsung skin? Zo ja dan word t idd lastig.
Je moet of gewoon de windows settings enablen (zie een paar post hoger om te zien hoe dmv de tweak programmas) of je moet toevallig SPB mobile shell er op hebben staan, via die settings kom je er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
Geen matches
catt4u schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:13:
Misschien dat Samsung er iets mee doet, maar niet geschoten is altijd mis :(

Ik heb deze petitie ondertekend :+

Met het verzoek om de kopers/gebruikers van de Omnia II zo snel mogelijk het maximale uit de telefoon te laten halen door een update van de driver software.

Dus als alle lezers hier ook tekenen helpt het misschien (ijdele hoop ik weet het, maar toch) ;)
Er is door de community ( denk Chainfire ) een OpenGL ES 1.0 driver gemaakt, en hier mee heb ik nergens last meer van ( hier te vinden )

Ik stop deze driver zelfs in mijn eigen gemaakte Custom Rom

Toch zou het wel fijn zijn als Samsung met een Volledige driver set zou komen ja.
Toch zie ik het niet gebeuren, met mijn Eten X500+ was er ook een probleem met de touch driver die ~80% systeemtijd gebruikte als je het scherm aanraakte hier is vanuit Eten ook geen oplossing voor gekomen en daar voor is uit de community ook een driver voor gekomen ( niet dat deze beter was, sneller ja maar veel minder noukeurig )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Geen matches
[...]Zou iemand mij nog even willen helpen? Ik zou graag willen weten hoe ik nou marketplace van m'n telefoon moet verwijderen.
Mss een rare vraag maar waarom zou je dit willen?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: i8000
NRGetic schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:32:
[...]
Mss een rare vraag maar waarom zou je dit willen?
Verwijderd in "Samsung Omnia II i8000"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Geen matches
Er is door de community ( denk Chainfire ) een OpenGL ES 1.0 driver gemaakt, en hier mee heb ik nergens last meer van ( hier te vinden )
Bedankt voor de link. Ik ga de driver installeren vanavond en ben zeer benieuwd :)
Sir Guinhill schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:13: [...]Ik stop deze driver zelfs in mijn eigen gemaakte Custom Rom
En die ga je met ons delen? :+

/edit
Driver geinstalleerd en CPU-Prestaties op 'hoog' gezet. Ik heb het idee dat de caroussel wel wat vloeiender ronddraait, maar echte performance verschillen heb ik nog niet waargenomen. Het schijnt dat Opera Mobile 9.7 er goed mee draait. Zal ook deze ff installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door NRGetic op 04-03-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Geen matches
In de samsung instelling kan je het ook prima verwijderen, gewoon naar instellingen, geheugeninstellingen en dan kiezen voor hoofdopslag, hier staan alle programma's geinstalleerd op de hoofdopslag. marketplace zoeken en verwijderen. :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
peugeot206gt schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:43:
In de samsung instelling kan je het ook prima verwijderen, gewoon naar instellingen, geheugeninstellingen en dan kiezen voor hoofdopslag, hier staan alle programma's geinstalleerd op de hoofdopslag. marketplace zoeken en verwijderen. :D
ah kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
NRGetic schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:46:
[...]
En die ga je met ons delen? :+
Neem een kijkje op i8000.Modaco.com, ik geloof dat er niet direct naar Custom roms gelinkt mag worden.
Al daar zoek op guinhill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:23:
[...]

Ook zonder dat te doen kan het, zonder lastige reg tweaks zelfs:
http://www.freewarepocket...d-configuration-tool.html
Voor wat andere simpelere dingen, zoals samsung skin uitzetten zonder reg edit, kan je ook deze gebruiken:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-bsb-twaks.html
Maar voor de sms melding uitzetten moet je wel echt die 1e hebben.

Ik heb ze overigens allebei, zeer nuttig en maakt je telefoon een stuk beter in vele opzichten.
Welke instellingen moet ik precies wijzigen om die melding uit te krijgen?
Heb bij advanced config nu bij messaging sms sent notification: disabled. Ik krijg echter nog wel de melding...

En hoe krijg ik via bsb tweaks de samsung skin overal uit?
Als ik namelijk via bsb tweaks wat wil aanpassen en dan op exit druk zegt hij dat er een fout is opgetreden.
--> Kan PInvoke-DLL htcutil niet vinden.

Is die app niet alleen voor htc?

Heb trouwens ook SPB mobile shell op mijn Omnia 2 staan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 14:11 . Reden: meer informatie geven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jongens, allemaal bedankt voor de moeite. Het was toch makkelijker dan gedacht, maar kon het zelf echt niet vinden. Het is gelukt zoals peugeot206gt het zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Welke instellingen moet ik precies wijzigen om die melding uit te krijgen?
Heb bij advanced config nu bij messaging sms sent notification: disabled. Ik krijg echter nog wel de melding...

En hoe krijg ik via bsb tweaks de samsung skin overal uit?
Als ik namelijk via bsb tweaks wat wil aanpassen en dan op exit druk zegt hij dat er een fout is opgetreden.
--> Kan PInvoke-DLL htcutil niet vinden.

Is die app niet alleen voor htc?

Heb trouwens ook SPB mobile shell op mijn Omnia 2 staan
Hier werkt alles perfect op mijn O2, heb je al overnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem al opnieuw opgestart en geinstalled op zowel telefoon als mijn opslag.

messaging sms sent notification: disabled dat is toch de optie die zo ingesteld moet staan om die sms melding uit te krijgen? want dat werkt niet..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:53:
Ik heb hem al opnieuw opgestart en geinstalled op zowel telefoon als mijn opslag.

messaging sms sent notification: disabled dat is toch de optie die zo ingesteld moet staan om die sms melding uit te krijgen? want dat werkt niet..
Ja, hier werkt t wel, gebruik je gewoon samsungs manier van smsen? Probeer anders even windows default te gebruiken, werkt sowieso beter. Kan je ook in dat programma doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Geen matches
peugeot206gt schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:43:
Daar staan bij mij alleen de programma's die ik zelf geinstalleerd heb.Marketplace is een vooringestalleerd programma net zoals Opera. Opera staat er ook niet tussen. Wat doe ik verkeerd?
Waar staan alle voorgeinstalleerd programma's zodat ik ze kan verwijderern naar wens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Volgens mij kan dat niet.. Heel schraal, want gebruik de meegeleverde Opera bijvoorbeeld niet. Kan je alleen oplossen met een custom ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:58:
[...]

Ja, hier werkt t wel, gebruik je gewoon samsungs manier van smsen? Probeer anders even windows default te gebruiken, werkt sowieso beter. Kan je ook in dat programma doen.
Ik gebruik samsungs manier van smse ja, nog wel helaas.
Het liefste heb ik alles van samsung eraf maar ook dat andere programma werkt niet, als ik af wil sluiten vraagt hij om soft reset, zeg ik ja en dan geeft hij de fout: kan PInvoke-DLL HtcUtil niet vinden...

Waar heb jij die apps op geinstalled? Ik krijg deze fout + het niet werken van het disablen van sms verstuurd bericht bij zowel installatie op mijn apparaat als mijn opslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maardiweb schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:05:
Volgens mij kan dat niet.. Heel schraal, want gebruik de meegeleverde Opera bijvoorbeeld niet. Kan je alleen oplossen met een custom ROM
Hij staat er bij mij toch echt tussen, komt zo, je hebt m wel in t menu staan, maar als je m de 1e keer aan klikt moet je m wel downloaden en installeren.

Toch zou ik ff t windows menu proberen.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:53:
[...]

Ik gebruik samsungs manier van smse ja, nog wel helaas.
Het liefste heb ik alles van samsung eraf maar ook dat andere programma werkt niet, als ik af wil sluiten vraagt hij om soft reset, zeg ik ja en dan geeft hij de fout: kan PInvoke-DLL HtcUtil niet vinden...

Waar heb jij die apps op geinstalled? Ik krijg deze fout + het niet werken van het disablen van sms verstuurd bericht bij zowel installatie op mijn apparaat als mijn opslag...
Als een soft reset niet lukt doe je dat toch gewoon even handmatig?

My storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:57:
[...]

Hij staat er bij mij toch echt tussen, komt zo, je hebt m wel in t menu staan, maar als je m de 1e keer aan klikt moet je m wel downloaden en installeren.

?? Ik heb opera nooit hoeven downloaden hoor? Staat bij mij niet in de programma's lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zonet eens een custom firmware erop gezet. Die van Secany. 't is wel leuk en vrij snel moet ik zeggen.
Maar 'k heb toch een vraagje. Bij sommige mensen zie je het startknopje onderaan staan. Is dat Windows Mobile 6.6 dan?

Anyway... 'k zal eens moeten zoeken naar Samsung Panel 2 ergens, want bij Secany is er geen support voor chinese karakters (kanji, in mijn geval is japans van belang) en invoer.

By the way, heeft iemand ervaring met custom firmwares voor Hong Kong? En welke zou je aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als een soft reset niet lukt doe je dat toch gewoon even handmatig?

My storage.
Als ik via advanced config sms message sent notification uitzet vraagt hij om soft reset, dit doe ik dan en hij start opnieuw op.
Echter blijft de melding gewoon komen...

Daarnaast zeg ik via bsb tweaks na het aanpassen van instellingen dat hij niet hoeft te resetten, zodat ik de fout niet krijg.

Welke versie van de omnia 2 heb jij? ik heb 2gb versie 2 weken geleden aangeschaft. WinMobile6.5 stond er al op en heb op dit moment nog de SPB trial version.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:33:
Zonet eens een custom firmware erop gezet. Die van Secany. 't is wel leuk en vrij snel moet ik zeggen.
Maar 'k heb toch een vraagje. Bij sommige mensen zie je het startknopje onderaan staan. Is dat Windows Mobile 6.6 dan?

Anyway... 'k zal eens moeten zoeken naar Samsung Panel 2 ergens, want bij Secany is er geen support voor chinese karakters (kanji, in mijn geval is japans van belang) en invoer.

By the way, heeft iemand ervaring met custom firmwares voor Hong Kong? En welke zou je aanraden?
Dat komt ook omdat zijn Roms niet custom zijn maar gewoon de officiele Samsung Roms (welliswaar niet direct via samsung zelf te krijgen)...

De start knop onderaan komt van Windows Mobile 6.5.3/6.5.5 en wmb ook zeker een aanrader om te flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Maar flashen naar 6.5.5 kan niet 'legaal' toch? Dan moet ik een custom rom gebruiken, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:57:
[...]Hij staat er bij mij toch echt tussen, komt zo, je hebt m wel in t menu staan, maar als je m de 1e keer aan klikt moet je m wel downloaden en installeren.
Ok dat is duidelijk...je installeert hem dus zelf dus komt hij in de lijst te staan. Maar jij hebt bijv. Opera daar ook niet tussen staan, dat in onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Geen matches
Maardiweb schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:50:
Maar flashen naar 6.5.5 kan niet 'legaal' toch? Dan moet ik een custom rom gebruiken, nietwaar?
Klopt je zal dan custom moeten gaan. Er is ook iemand die heeft de laatste rom (JB1) gepakt en daar alleen WiMo 6.5.3 in gezet. De rest is onverandert gebleven. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe enorm tevreden ben over deze rom en geen nut zie in het flashen naar iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:23:
[...]

Ook zonder dat te doen kan het, zonder lastige reg tweaks zelfs:
http://www.freewarepocket...d-configuration-tool.html
Voor wat andere simpelere dingen, zoals samsung skin uitzetten zonder reg edit, kan je ook deze gebruiken:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-bsb-twaks.html
Maar voor de sms melding uitzetten moet je wel echt die 1e hebben.

Ik heb ze overigens allebei, zeer nuttig en maakt je telefoon een stuk beter in vele opzichten.
Dat deze programma's niet werken, kan dat aan mijn windowsmobile 6.5 liggen? Installeren lukt gewoon maar de veranderingen die ik selecteer doen niks....
Al 4 x opnieuw geinstalled om zowel telefoon, mijn opslag en geheugenkaart, maar haalt niks uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Heel raar dat je nog steeds problemen hebt. Ik heb ook gewoon 6.5 en heb die melding al lang niet meer. Ik zou je zelf aanraden om je samsung sms skin uit te zetten en de windows variant te gebruiken. Heel veel sneller en ook geen melding meer :)

edit: En dat doe je zo: Register editor openen, navigeren naar HKCU\Software\Microsoft\Inbox\MsgTypes\IPM\SMStext\DLL\
en de waarde van "mms.dll" naar "htmlnote.dll" veranderen (zonder aanhalingstekens)

succes!

[ Voor 30% gewijzigd door Maardiweb op 07-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb die samsung skin nu uitgezet en of het daar aan ligt weet ik niet maar nu werkt het uitzetten van de sms melding wel....

Omdat ik de samsung sms skin uitzet krijg je helemaal geen melding meer van sms verstuurd, is het voor zover jullie weten mogelijk dan nu alleen het geluid van sms verstuurd uit te zetten? Zonder dat telefoon op stil staat natuurlijk:)gelukt door middel van aanpassen HKCU\Control Panel\Notifications\Default\Options
naar getal 8

Welke skins raden jullie nog meer aan om uit te zetten?

Daarnaast loop ik nog tegen iets aan: als ik mijn batterij heb opgeladen blijft hij op 100% staan net zolang totdat ik gsm opnieuw opstart, maak gebruik van spb mobile shell, daar staat ook de batterij status. Iemand bekent met dit probleem?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 14:32 . Reden: uitbreiden informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Geen matches
Ik gebruik Titanium skin, en PhonEx voor me contacten enzo, maar als ik nu op de mainmenu op contacten klik, krijg ik de samsung contactenlijst in plaats van de phonex, hoe kan ik dat veranderen? ik moet dus ergens die contacten naar phonex contacten kunnen verwijzen..

Zonder skin pakt ie hem ook niet, telefoon wordt wel netjes gelinkt naar de keypad van phonex, maar telefoonlijst niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Dextourius op 08-03-2010 13:54 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Geen matches
Hey!

Ik heb sinds paar maanden een Omnia 2 en ik was tot een maand geleden tevreden over de mobiel en de prestaties maar...

Ik heb er nu ongeveer 3000 smsjes in staan en ik moet zeggen dat de telefoon tergend langzaam is geworden of het hierdoor komt weet ik niet, maar ik merk het vooral bij me berichten als ik een bericht krijg dat hij heel lang erover doet +-10 sec om het bericht te openen.

Iemand een oplossing of zit er niks anders op dan het verwijderen van alle berichten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
Geen matches
Ik heb er nu ook zo'n 2500 smsjes in staan en hij is niet langzamer dan dat hij in het begin was. Dus ik denk dat je probleem ergens anders ligt.

Heb je de Samsung Touchwiz al uitgeschakeld en SPB o.i.d. geinstalleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Geen matches
aidahmic schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:16:
Hey!

Ik heb sinds paar maanden een Omnia 2 en ik was tot een maand geleden tevreden over de mobiel en de prestaties maar...

Ik heb er nu ongeveer 3000 smsjes in staan en ik moet zeggen dat de telefoon tergend langzaam is geworden of het hierdoor komt weet ik niet, maar ik merk het vooral bij me berichten als ik een bericht krijg dat hij heel lang erover doet +-10 sec om het bericht te openen.

Iemand een oplossing of zit er niks anders op dan het verwijderen van alle berichten 8)7
Heb je je smsjes opgeslagen op een geheugenkaart? Of op je interne storage?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Geen matches
Tankiej schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:16:
Heb je de Samsung Touchwiz al uitgeschakeld en SPB o.i.d. geinstalleerd? :)
Volgens dit filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=YLOai-Z3Mec kun je de Samsung TouchWiz UI enablen of disablen. Echter ik heb deze optie niet in het menu staan. Waarschijnlijk komt dit omdat ik WM6.5 draai en niet 6.1. Hoe kan ik toch de TouhWiz uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
Geen matches
Ik heb de smsjes gewoon opgeslagen op mijn hoofdgeheugen, en de Samsung UI staat gewoon uit. SPB heb ik wel geprobeert maar ik kan er echt niet aan wennen om te werken met SPB. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand deze firmware al uitgeprobeert:I8000NXXJB3 en werkt die goed, zie dat dit de nieuwste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
'k zit met JB1atm... zitten een paar problemen met het messaging gebeuren :\
Een contact selecteren uit het telefoonboek kan nogal een speciaal avontuur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:30:
Hallo,

Heeft iemand deze firmware al uitgeprobeert:I8000NXXJB3 en werkt die goed, zie dat dit de nieuwste is.
Nope, de JA5 ROM is voor mij tot nu toe nog de meest stabiele, snelle en bugvrije ROM. Helaas zit daarin nog steeds een kleine memory leak waardoor een soft reset 1x per 2 a 3 dagen nog steeds nodig is om werkgeheugen beschikbaar te maken. Ook in de JB3 ROM is dat nog steeds niet opgelost.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
Geen matches
Ok probleem is verholpen alle smsjes zijn verwijderd en de nieuwe update geinstaleerd alleen zit ik nu weer met een probleem. Hoe krijg ik het threaded sms uitgeschakeld?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
roma0803 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:39:
[...]

Nope, de JA5 ROM is voor mij tot nu toe nog de meest stabiele, snelle en bugvrije ROM. Helaas zit daarin nog steeds een kleine memory leak waardoor een soft reset 1x per 2 a 3 dagen nog steeds nodig is om werkgeheugen beschikbaar te maken. Ook in de JB3 ROM is dat nog steeds niet opgelost.
Ok maar zijn er nog wat verbeteringen in deze rom of is er niet veel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtange
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05-2021
Geen matches
Sinds gister heb ik ook de Samsung Omnia II in bezit. Tot zover erg tevreden.
Ik heb echter een abonnement van Vodafone zonder mobiel internet, aangezien ik thuis en op een aantal andere locaties beschikking heb tot een wifi netwerk.

Nu is echter mijn vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat ik met deze gsm niet op internet kan via een mobiel netwerk (Vodafone), wat onnodig geld kost. Is het mogelijk om dit uit te schakelen, zodat ik alleen via een Wifi netwerk kan internetten?
Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen, heb het zelf helaas nog niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Programma "no data" is wat je moet hebben, bij mij werkt het als je daarin internet uitzet en dan even je gsm profiel op vliegtuigstand zet, daarna weer op normaal en dan zou GPRS uit moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:57:
Programma "no data" is wat je moet hebben, bij mij werkt het als je daarin internet uitzet en dan even je gsm profiel op vliegtuigstand zet, daarna weer op normaal en dan zou GPRS uit moeten staan.
Ook handig

http://www.freewarepocket...load-nodatainroaming.html

Kom je in t buitenland gooit hij vanzelf internet uit.

En nog genialer:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=478519

Laat jou kiezen welke programma's internet mogen gebruiken en welke niet, plus scheelt heel erg veel op je batterij.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hey iedereen ik heb nu al een maandje de i8000 op zich een leuke mobiel enkel soms gaat mn batterij snel leeg en vroeg me af of het uberhaupt al mogelijk is om een update te doen met windows 7 x64, of door nps of door gewoon te flashen ik heb nu momenteel il2 als firmware denk dat deze al oud is en wm 6.5 is wou eigenlijk wm 6.5.3 kan iemand helpen? greetz

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Delano, hoe heb jij longlife aan de praat gekregen? Bij mij werkt ie niet..

Wat zijn jouw settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan iemand misschien voor mij het woordenboek van swype uploaden? :$ de swypedutch.zdb.le oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen een nieuwe versie: I8000HZUJC1 & Phone JB2
Bron: Modaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er misschien iemand die het nederlandse woordenboek van swype kan uploaden? Als het goed is heeft de vodafone versie van de Omnia 2 deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:40:
Is er misschien iemand die het nederlandse woordenboek van swype kan uploaden? Als het goed is heeft de vodafone versie van de Omnia 2 deze?
Hallo gelukkige Omnia II i8000 gebruikers :)! Als het goed is heeft BlazinAsian het bij 't rechte eind ... in jullie \Windows folder zullen de bestandjes swypedutch.zdb.le en swypedutch.htm bevinden. Deze twee bestandjes zorgt voor het woordenboek wat Swype gebruikt om je worden te reconstrueren. Op de HTC HD2 werkt Swype wel, maar nergens is dit woordenboek te vinden!!

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bestandjes ergens te uploaden voor ons? Kleine moeite, en wij zijn er echt HEEL ERG mee geholpen. Namens alle Swype gebruikers, alvast bedankt!!!

@BlazinAsian: ik denk dat we naast het toevoegen van deze twee bestanden ook wat meer moeten tweaken, zie deze post op XDA http://forum.xda-develope...hp?p=5605106&postcount=27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:07:
[...]

Hallo gelukkige Omnia II i8000 gebruikers :)! Als het goed is heeft BlazinAsian het bij 't rechte eind ... in jullie \Windows folder zullen de bestandjes swypedutch.zdb.le en swypedutch.htm bevinden. Deze twee bestandjes zorgt voor het woordenboek wat Swype gebruikt om je worden te reconstrueren. Op de HTC HD2 werkt Swype wel, maar nergens is dit woordenboek te vinden!!

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bestandjes ergens te uploaden voor ons? Kleine moeite, en wij zijn er echt HEEL ERG mee geholpen. Namens alle Swype gebruikers, alvast bedankt!!!

@BlazinAsian: ik denk dat we naast het toevoegen van deze twee bestanden ook wat meer moeten tweaken, zie deze post op XDA http://forum.xda-develope...hp?p=5605106&postcount=27
Ik zie het! Ik hoop dat iemand de bestanden binnenkort upload dan bewerken we die modelname.txt en dan zou het moeten werken!
Alstublieft upload deze bestanden voor ons hier mee helpt u ons echt lichtjaren voor uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 in "Samsung Omnia II i8000"
Dextourius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:35:
Ik gebruik Titanium skin, en PhonEx voor me contacten enzo, maar als ik nu op de mainmenu op contacten klik, krijg ik de samsung contactenlijst in plaats van de phonex, hoe kan ik dat veranderen? ik moet dus ergens die contacten naar phonex contacten kunnen verwijzen..

Zonder skin pakt ie hem ook niet, telefoon wordt wel netjes gelinkt naar de keypad van phonex, maar telefoonlijst niet.
Heeft er iemand hier al een antwoord op?
ik zoek nl een soortgelijke oplossing.
ik gebruik spb shell en daar gaat ie wel gewoon naar zijn (spb)contacten
maar laat ik nou net wél graag de samsung 'geskinde' contacten gebruiken.
overigens ook het smsen en agenda doe ik liever met de samsung 'geskinde' apps
heb me al rot gezocht en geprobeerd in de registry, helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:42:

[...]

Zou je misschien de swype bestanden kunnen uploaden voor mij? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:42:

[...]

Vanuit je Samsung menu kan je dit volgens mij niet veranderen. Vanuit mobile shell moet dit zeker wel kunnen! Als je naar je Samsung lijst wil, kan dit het makkelijkst via je start menu > contacten. Je kan ook via het instellingen menu knoppen anders mappen, zodat bijvoorbeeld je centrale toets je contacten oproept. Als je onderin de link van de softkeys wil veranderen moet je wat verder graven. Wellicht kan het met shellextension (zie XDA) en anders moet je handmatig hele bestanden gaan aanpassen en dat is nogal tricky.. Zie ook XDA daarvoor.

Waarom gebruik je de samsung skin dan eigenlijk? Ik vind die echt zo enorm traag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Geen matches
Hey hebben jullie dit al gezien: http://www.youtube.com/watch?v=_ZGdYJn73aM&feature=email ? Ik zoek nog iemand met verstand van zaken want het niveau van het modaco forum valt me tamelijk tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
almar schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:37:
Hey hebben jullie dit al gezien: http://www.youtube.com/watch?v=_ZGdYJn73aM&feature=email ? Ik zoek nog iemand met verstand van zaken want het niveau van het modaco forum valt me tamelijk tegen..
Je kunt es een kijkje nemen bij XDA Developers.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag; ik heb een gmail account. Nu maak ik gebruik van outlook 2007. Dus elke keer download hij de berichten naar mijn outlook. Ik heb dus op www.gmail.com de optie 'laat een lopie achter op de server' aanstaan. Zo kan ik altijd mijn mail bekijken. Enfin, nu heb ik gmail ingesteld op mijn samsung omnia I8000. Dat is allemaal goed gegaan. Wat het rare is, is als volgt. Als ik een mail verstuur vanaf mijn samsung dan ontvang ik het verstuurde bericht in mijn postvak in van mijn outlook. Hoe krijg ik dat normaal? vind dat namelijk wel vrij vervelend dat, als ik een mail verstuur deze ook in mijn postvak in kom.... What 2 do?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:35:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag; ik heb een gmail account. Nu maak ik gebruik van outlook 2007. Dus elke keer download hij de berichten naar mijn outlook. Ik heb dus op www.gmail.com de optie 'laat een lopie achter op de server' aanstaan. Zo kan ik altijd mijn mail bekijken. Enfin, nu heb ik gmail ingesteld op mijn samsung omnia I8000. Dat is allemaal goed gegaan. Wat het rare is, is als volgt. Als ik een mail verstuur vanaf mijn samsung dan ontvang ik het verstuurde bericht in mijn postvak in van mijn outlook. Hoe krijg ik dat normaal? vind dat namelijk wel vrij vervelend dat, als ik een mail verstuur deze ook in mijn postvak in kom.... What 2 do?

Alvast bedankt!
Dat zelfde heb ik als ik vanaf de Gmail site een mail stuur, dan ontvang ik deze in mijn Postvak in van Thunderbird. Ik denk dus dat hij de verzonden mail ziet als inkomende mail. Het zal dan ergens bij Gmail zelf zijn lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, volgens mij heb ik dát ook nog! Maar aangezien ik bijna nooit via de site verstuur is mij dat nog niet echt opgevallen. Grr vind het toch wel vervelend, dus als mensen tips hebben en zin hebben om dat hier te plaatsen dan ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Ja dat heb ik gedaan, maar op een of andere manier is er niet veel animo voor android op de omnia II. Zelfs na het hier te posten komt er geen reactie op:S En dat op tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
almar schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:42:
[...]

Ja dat heb ik gedaan, maar op een of andere manier is er niet veel animo voor android op de omnia II. Zelfs na het hier te posten komt er geen reactie op:S En dat op tweakers..
Het lijkt me gewoon enorm traag te zijn op dat filmpje. Niet meer dan een proof-of-concept lijkt me. Er zal daar nog enorm veel werk aan zijn. 'k zou ook graag android op dat toestel zien, maar die kans is erg klein.

Trouwens, ik vraag me af waarom Samsung niet eens een toestel op de markt brengt waar je je OS kunt kiezen: WM of Android :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:35:
Ja, volgens mij heb ik dát ook nog! Maar aangezien ik bijna nooit via de site verstuur is mij dat nog niet echt opgevallen. Grr vind het toch wel vervelend, dus als mensen tips hebben en zin hebben om dat hier te plaatsen dan ben ik tevreden!
Opzich vrij gemakkelijk op te lossen door een regel in je Outlook te maken die ervoor zorgt dat alle mail met afzender "jouwmailadres@gmail.com" in een andere map (bijv. verzonden items) wordt geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:52:
[...]

Het lijkt me gewoon enorm traag te zijn op dat filmpje. Niet meer dan een proof-of-concept lijkt me. Er zal daar nog enorm veel werk aan zijn. 'k zou ook graag android op dat toestel zien, maar die kans is erg klein.

Trouwens, ik vraag me af waarom Samsung niet eens een toestel op de markt brengt waar je je OS kunt kiezen: WM of Android :+)
Ja maar bedankt wel dat hij dus niet op 800mhz loopt, hij hier maar 128 mb geheugen tot zijn beschikking heeft en er niks van optimalisaties door is gevoerd. Ik heb inmiddels het touchscreen perfect werkend. Ga nu aan de hardware keys/ telefoon/3g drivers werken. Daarna de optimalisaties(armv6, VFP, >ram, 800 mhz, O2) en ik hoop toch wel dat het goed functioneel zal zijn. Wat eigenlijk ook wel logisch is omdat er veel andere android versies op minder dan 800 mhz op dezelfde processor met minder ram soepel lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe? Ben je zelf bezig met zo'n project? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Tot nu toe is dit mijn project, ik zou het graag met meer mensen willen doen maar tot nu toe heb ik alles zelf gedaan... En dat gaat best aardig maar traag. Dus ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken, ik had wel een enthousiaste reactie hier verwacht eigenlijk maar helaas:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Geen matches
Ik heb een vervelend probleem met mijn Omnia II (standaard rom). Zodra ik een geheugenkaartje erin heb zitten loopt de telefoon vast wanneer je niet reageert op een herinnering. Ik had dit de eerste keer toen ik een geheugenkaart erin had ook. Die geheugenkaart was snel kapot waardoor ik hem eruit moest halen, probleem bleef echter ook daarna aanwezig. Toen heb ik een hard reset gedaan waarna het probleem over was maar nu ik een nieuwe (goed werkende) geheugenkaart in de telefoon heb zitten is het probleem weer terug.

Iemand hier die hetzelfde heeft? En eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
almar schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:50:
Tot nu toe is dit mijn project, ik zou het graag met meer mensen willen doen maar tot nu toe heb ik alles zelf gedaan... En dat gaat best aardig maar traag. Dus ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken, ik had wel een enthousiaste reactie hier verwacht eigenlijk maar helaas:P
Ik vind het eerlijk gezegd toch een iets te duur toestel om naar de zak te helpen als je iets verkeerd doet door het flashen naar een totaal ander OS. Misschien dat dat voor de anderen ook geldt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Precies. Hij draait prima en een goed toestel ga ik niet om zeep helpen met een besturingsysteem dat niet voor dit toestel is geoptimaliseerd en waarschijnlijk niets nieuws biedt. Als ik Android had gewild had ik wel een Android toestel gekocht.
ik222 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:39:
Ik heb een vervelend probleem met mijn Omnia II (standaard rom). Zodra ik een geheugenkaartje erin heb zitten loopt de telefoon vast wanneer je niet reageert op een herinnering. Ik had dit de eerste keer toen ik een geheugenkaart erin had ook. Die geheugenkaart was snel kapot waardoor ik hem eruit moest halen, probleem bleef echter ook daarna aanwezig. Toen heb ik een hard reset gedaan waarna het probleem over was maar nu ik een nieuwe (goed werkende) geheugenkaart in de telefoon heb zitten is het probleem weer terug.

Iemand hier die hetzelfde heeft? En eventueel een oplossing?
Lijkt haast een toestelprobleem te zijn en niet zozeer een kaartprobleem. Ik denk dat je beter het toestel RMA kunt doen. Ik neem aan dat je nu nog binnen de garantie zit.

[ Voor 64% gewijzigd door roma0803 op 01-04-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Geen matches
Nou ja goed het lijkt eerder op een software foutje aangezien hij steeds daarop vastloopt. Ik zat er zelf over te denken om een keer een custom rom te installeren.

Alleen zal ik daar verder in moeten duiken want heb er nog niet veel verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:26:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd toch een iets te duur toestel om naar de zak te helpen als je iets verkeerd doet door het flashen naar een totaal ander OS. Misschien dat dat voor de anderen ook geldt hier?
Je hoeft het niet te flashen.. Alleen de interne sd repartioneren met ext3 in linux. Ik denk dat binnen 2 weken ook de externe sd ondersteund word waardoor het risico nog kleiner word. Maar inderdaad het is niets voor de niet zo vergevorderde tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Geen matches
Almar, ik volg je project met veel belangstelling.

Toestel ligt ff bij de reparateur, als die terug ga ik het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
SamsungPeetje schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:42:
Almar, ik volg je project met veel belangstelling.

Toestel ligt ff bij de reparateur, als die terug ga ik het zeker proberen.
Dat waardeer ik zeker:) ik begon al aan mijzelf te twijfelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Geen matches
almar schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:39:
[...]

Dat waardeer ik zeker:) ik begon al aan mijzelf te twijfelen:P
Ik hou je modaco thread ook elke dag in de gaten :D Ik hoop dat dit straks super gaat werken :D

thumbs up! :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Geen matches
almar schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:23:
[...]

Ja maar bedankt wel dat hij dus niet op 800mhz loopt, hij hier maar 128 mb geheugen tot zijn beschikking heeft en er niks van optimalisaties door is gevoerd. Ik heb inmiddels het touchscreen perfect werkend. Ga nu aan de hardware keys/ telefoon/3g drivers werken. Daarna de optimalisaties(armv6, VFP, >ram, 800 mhz, O2) en ik hoop toch wel dat het goed functioneel zal zijn. Wat eigenlijk ook wel logisch is omdat er veel andere android versies op minder dan 800 mhz op dezelfde processor met minder ram soepel lopen...
ik hoop dat het je lukt, indien het lukt, zou je echt een tutorial moeten schrijven _/-\o_
* tevens hield ik je thread ook al een tijdje in de gaten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door osmosis op 02-04-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kan het antwoord zo snel niet vinden hier maar het geluid wat je hoort als je de telefoon aanzet, kan je dat ook uitzetten?

Ik wil geen geluid horen als ik op dingen tik, dus via de knop op de linker kant staat dat op stil maar als ik een bericht krijg staat hij ook op stil. Kan ik wel geluid krijgen als ik een sms krijg maar niet als ik op dingen klik?
Ook als ik een bericht verstuur krijg ik een geluid als hij verstuurd is, kan ik dit uitzetten zonder de telefoon helemaal op ztil te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:18:
Ik kan het antwoord zo snel niet vinden hier maar het geluid wat je hoort als je de telefoon aanzet, kan je dat ook uitzetten?

Ik wil geen geluid horen als ik op dingen tik, dus via de knop op de linker kant staat dat op stil maar als ik een bericht krijg staat hij ook op stil. Kan ik wel geluid krijgen als ik een sms krijg maar niet als ik op dingen klik?
Ook als ik een bericht verstuur krijg ik een geluid als hij verstuurd is, kan ik dit uitzetten zonder de telefoon helemaal op ztil te zetten?
Het geluid wat je te horen krijgt als je op je scherm klikt kan je bij instellingen uitzetten: Instellingen -> Geluidsinstellingen -> Signaal bij aanraken.

De melding die je krijgt als je een bericht verstuurd is via het register uit te zetten, dat staat wel ergens in dit topic.. Maar het kan zijn dat dat niet werkt, die fix werkt bij mij ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
Geen matches
almar schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:50:
... ik had wel een enthousiaste reactie hier verwacht eigenlijk maar helaas:P
Ik kan je helaas niet erg helpen bij de ontwikkeling, maar als het verder ontwikkeld is ga ik het zeker installeren op mijn Omnia. Ik ben toch eigenlijk wel klaar met Windows, zeker nu er geen Mobile 7 komt voor de Omnia. En Android is toch wel echt de toekomst.

Ga zo door dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Geen matches
Ik zit wat te klunzen met de keuken van wes58 en de toch JC1 rom en ben zo gek geweest om de rom na de dump in originele staat te laten, en er dan WM 6.5.3 build 23549 overheen te halen.
En tot mijn verbasing werkt het rom als van ouds. Maar dan natuurlijk met WM 6.5.3 als basis.

Als iemand hier in geintreseerd is, dan kan ik het rom op Modaco online gooien.
edit: ik ben nu met 23554 aan het experimenteren

Ondertussen ga ik verder met het rom eerst wat uit kleden. En wat aan mijn smaak aanpassen.

Ow,P.s. Ik werk altijd en alleen met Nederlandstalige roms. ( ik vind met engels werken dubbel op, daar er daar al zoveel van gemaakt wordt. )

[ Voor 3% gewijzigd door Sir Guinhill op 09-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Geen matches
almar schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:37:
Zeer interessant om Android op een Omnia 2 te zien! :)

Heb je hem zelf er al opstaan?

Wil namelijk z.s.m. af van Windows Mobile op mijn Omnia II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Djerique schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:55:
[...]

Zeer interessant om Android op een Omnia 2 te zien! :)

Heb je hem zelf er al opstaan?

Wil namelijk z.s.m. af van Windows Mobile op mijn Omnia II.
Ja op mijn interne sd kaart, maar een kleine update voor degene die wat angstvallig tov hun interne sd partitioneren stonden: met de alpha 2 release wordt het mogelijk te booten vanuit de interne fat partitie middels een image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nieuwe officiële Samsung ROM (WM 6.5.3)
http://elementsofwatashi....al-wm-653-rom-review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:00
Geen matches
Ik wilde nèt vragen of iemand al iets wist over een nieuwe FW! Bedankt!
Tussen de punten zie ik alleen niet of de "eerst door alle berichten heen scrollen voordat je bij het meest recente SMSje komt"-feature eruit gehaald (lees: vervangen door "meest recente SMSje bovenaan"-feature) is.
Maar 'smoothness' klinkt goed!
Go Samsung! Go Samsung! Go Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Geen matches
En wanneer komt ie voor ons 'Nederlandse' Samsung Omnia II bezitters/gebruikers beschikbaar ? Ik krijg de melding via PC-Studio, dat ik de nieuwste al geinstalleerd heb ... en dat is niet de bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Geen matches
almar schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:18:
[...]

Ja op mijn interne sd kaart, maar een kleine update voor degene die wat angstvallig tov hun interne sd partitioneren stonden: met de alpha 2 release wordt het mogelijk te booten vanuit de interne fat partitie middels een image.
wat bedoel je precies met de alpha 2 release?

Als je boot vanaf je SD kaart, start die dan niet slomer op, dan wanneer je hem boot van je intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
bhorvers schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:16:
En wanneer komt ie voor ons 'Nederlandse' Samsung Omnia II bezitters/gebruikers beschikbaar ? Ik krijg de melding via PC-Studio, dat ik de nieuwste al geinstalleerd heb ... en dat is niet de bovenstaande.
Ik kan ook nergens die officiële rom vinden...
http://www.samsungmobile....one_model=GT-I8000/M8#how

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Is ook niet verkrijgbaar via NPS maar via Samsung Kies. Het is pas de 1e 6.5.3. ROM met wel een stuk of wat bugs erin. XTRA settings (GPS) kunnen alleen middels een register tweak worden bewaard, de OK knop werkt hier niet bij. Wanneer je van het Trillen profiel naar het Geluid profiel gaat, blijft het volume op 0. Bij het openen van je Contacten opent ook automatisch je toetsenbord en zo zijn er nog een aantal bugs. Heb je geen zin in dit soort onvolkomenheden, wacht dan nog 1 of 2 ROM's af. Deze komen toch doorgaans minimaal eens per maand beschikbaar (via andere wegen dan NPS), dus je kunt aannemen dat eind mei een behoorlijk stabiele 6.5.3 ROM beschikbaar komt.

Hou overigens rekening met het gegeven dat een aantal programma's niet helemaal zal werken zoals je gewend bent. Windows 6.5.3 heeft geen kruisje om programma's te sluiten, niet alle programma's zijn al aangepast op 6.5.3. Een belangrijke voor mij bijvoorbeeld is S2U2, die is niet compatibel met WM6.5.3. De ontwikkelaar heeft aangegeven hier vooralsnog niets aan te kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen matches
@ roma

Hoe kom jij aan Samsung KIES? Ik dacht dat dat nog niet beschikbaar was voor NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maardiweb schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:53:
@ roma

Hoe kom jij aan Samsung KIES? Ik dacht dat dat nog niet beschikbaar was voor NL?
http://www.samsungapps.com/about/onPc.as ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Geen matches
Djerique schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:34:
[...]

wat bedoel je precies met de alpha 2 release?

Als je boot vanaf je SD kaart, start die dan niet slomer op, dan wanneer je hem boot van je intern geheugen?
Ja nee volgens mij valt dat wel mee. Nu start android vanuit winmo na een eerste herstart (met gedeeltelijke installatie) denk ik in ongeveer 30 seconden op. Maar in een (veel) later stadium voeg ik de NAND driver toe, en kunnen we kijken wat de performance gain is om vanuit het ook (veel) kleinere NAND geheugen op te starten. (ik zit er wel aan te denken om bijvoorbeeld dit geheugen voor swap al eerder in te zetten bij een minieme winmo configuratie, dualboot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Geen matches
roma0803 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:44:
Is ook niet verkrijgbaar via NPS maar via Samsung Kies. Het is pas de 1e 6.5.3. ROM met wel een stuk of wat bugs erin. XTRA settings (GPS) kunnen alleen middels een register tweak worden bewaard, de OK knop werkt hier niet bij. Wanneer je van het Trillen profiel naar het Geluid profiel gaat, blijft het volume op 0. Bij het openen van je Contacten opent ook automatisch je toetsenbord en zo zijn er nog een aantal bugs. Heb je geen zin in dit soort onvolkomenheden, wacht dan nog 1 of 2 ROM's af. Deze komen toch doorgaans minimaal eens per maand beschikbaar (via andere wegen dan NPS), dus je kunt aannemen dat eind mei een behoorlijk stabiele 6.5.3 ROM beschikbaar komt.

Hou overigens rekening met het gegeven dat een aantal programma's niet helemaal zal werken zoals je gewend bent. Windows 6.5.3 heeft geen kruisje om programma's te sluiten, niet alle programma's zijn al aangepast op 6.5.3. Een belangrijke voor mij bijvoorbeeld is S2U2, die is niet compatibel met WM6.5.3. De ontwikkelaar heeft aangegeven hier vooralsnog niets aan te kunnen veranderen.
Als ik dat allemaal zo hoor, gooi ik er liever helemaal Android op, dan weet ik tenminste dat het werkt...

Anyway: thanks for the information d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Geen matches
Bijzonder goede rom, snel stabiel en zelfs zo rond de 75Mb geheugen vrij na eerste boot ( met widgets aan )
Heb er een nederlandstalige custom rom van gemaakt. Met niet zo gek veel wijzigingen.
Grootste rommel er uit. Samsung Apps in ere gehouden, Geheugen gebruik erg laag, 97,5 MB vrij na softreboot, zonder apps aan te hebben.
Alleen de Widgets zijn kappot, maar dat komt omdat ik er Opera 10 in heb gestopt.
Check modaco.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Allo Guinhill. Ik ben een tijdje weggeweest, maar laad binnenkort weer eens een ROM van jou op m'n Omnia. De laatste keer is me dat prima bevallen. Scheelt een hoop geheugen. Zitten whiskeybro's bootscreens er ook nog steeds in? :)

Vraagje: hoe zit het nou met die Windows builds? Ik zie oudere ROM's met een hoger buildnummer dan bijvoorbeeld de laatste JD1/JD4 ROM. Wat is nou wijsheid? Een hogere build of een nieuwere ROM?

Ben je nog bezig een ROM te bakken? In dat geval is het misschien iets om Office 10 ook toe te voegen? Schijnt wat "duimvriendelijker" te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Geen matches
roma0803 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:58:
Allo Guinhill. Ik ben een tijdje weggeweest, maar laad binnenkort weer eens een ROM van jou op m'n Omnia. De laatste keer is me dat prima bevallen. Scheelt een hoop geheugen. Zitten whiskeybro's bootscreens er ook nog steeds in? :)
Deze keer ben ik lui geweest en heb ik zelfs Wiskybro's Bootscreens er niet in gestopt.
roma0803 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:58:Vraagje: hoe zit het nou met die Windows builds? Ik zie oudere ROM's met een hoger buildnummer dan bijvoorbeeld de laatste JD1/JD4 ROM. Wat is nou wijsheid? Een hogere build of een nieuwere ROM?
Die vorige versie met Build 28xxx stamt al weer uit Januari , dat deze een hogere versie heeft komt omdat het een build uit een andere Tak is, zie deze XDA post voor uitgebreider info
roma0803 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:58:Ben je nog bezig een ROM te bakken? In dat geval is het misschien iets om Office 10 ook toe te voegen? Schijnt wat "duimvriendelijker" te zijn.
Office 10 wordt in de meest recente builds standaard meegeleverd. vandaar dat ik er geen melding van maak.
Verder zit ik nog te weifelen of ik ook weer een light rom release. Ik heb eerder wat lopen testen met een ultra light met rond de 280MB vrij, maar ik ben zelf wel tevreden met mijn huidige rommetje.
Toch als mensen zeggen, doe maar ik vind zo'n rom wel lekker. Of als men toch iets er tussen in wil. Roep het op Modaco, en Ik zal lekker verder knutselen.
Ook ben ik hard op zoek naar een nederlandse build 23557, ik weet dat die er is, een jongen op XDA ( Mikenif ) heeft me hier over verteld, maar ik heb helaas nog geen verdere reactie gehad. Dus daar voor moet ik nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Geen matches
Sir Guinhill schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:30:
Bijzonder goede rom, snel stabiel en zelfs zo rond de 75Mb geheugen vrij na eerste boot ( met widgets aan )
ik hoor een paar reacties hierboven andere verhalen:
roma0803 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Geen matches
Sinds een paar dagen krijg ik bij het handmatig 'Active Syncen' de melding ONGELDIG VERZOEK ... ik klik deze melding weg en vervolgens synchroniseert de Samsung wel. Ook als ik in Outlook op Verzenden/Ontvangen klik, krijg ik dezelfde melding.

Buienradar doet het sinds die tijd ook al niet meer. De telegraaf nog wel en Internet en MSN weather ook nog gewoon. Ik begrijp er niets van. Heeft iemand anders dit probleem ook ?

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben al dagenlang bezig met het proberen te installeren van de nieuwe firmware met Octans maar ik krijg het niet voor elkaar. Telkens wilt hij niet connecten met de telefoon en blijft hij hierop hangen :

[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)
OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&6b3a098&0&4#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}

Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:14:
Ik ben al dagenlang bezig met het proberen te installeren van de nieuwe firmware met Octans maar ik krijg het niet voor elkaar. Telkens wilt hij niet connecten met de telefoon en blijft hij hierop hangen :

[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)
OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&6b3a098&0&4#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}

Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen?
Ik neem aan dat je telefoon uitstaat op het moment dat je hem aanstluit, na dat je de detect knop ingedrukt hebt.
En de samsung modem drivers zijn geinstalleerd.

Ow, en is het vanuit VMware machine of een Fysieke bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sir Guinhill schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:38:
[...]

Ik neem aan dat je telefoon uitstaat op het moment dat je hem aanstluit, na dat je de detect knop ingedrukt hebt.
En de samsung modem drivers zijn geinstalleerd.

Ow, en is het vanuit VMware machine of een Fysieke bak
Het is inmiddels gelukt op een 32 bit windows 7 laptop.

Nu zit ik weer met iets anders
Als ik de omnia 2 connect met de pc, loopt de telefoon vast :S.
Ik kan hem wel verbinden met gegevensopslag, maar niet via active sync.
Software is allemaal geinstalleerd, wat kan ik hieraan doen ?
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Als je hier een vraag stelt, toon dan eigen initiatief en inzet. GoT is geen helpdesk. Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topicreport en geef een linkje mee naar de reactie, in plaats van in dit topic te reageren. Hier gaat voortaan strenger op gemod worden.