Hallo,
Ik ben bezig een geschikte grafische kaart te zoeken voor mij. Ik heb momenteel een Ati Radeon X1300 LE, echter deze presteert beneden niveau. Ik speel graag Enemy Territory (een spel dat toch al redelijk oud is) en dit trekt deze kaart niet eens op full specs.
Mijn systeem:
Mobo: ALIVESATA2-GLAN
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+
Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2 (667mhz)
Voeding: 550 Watt
Budget: ~ 60-80 euro
Mijn Mobo is voorzien van:
1 x PCI Express x16 slot
2 x PCI Express x1 slots
Randvoorwaarden:
PCI - Express
VGA aansluiting vereist
DVI aansluiting gewenst als secundaire optie
De kaart moet het mogelijk maken om moderne spelen op (medium) te kunnen spelen.
Om kunnen gaan met ogere resoluties (1280x1024px)
Geluid:
Het moet geen straalmotor worden, beetje geluid is tolereerbaar.
Stroom:
Mijn PC is voorzien van een 550 Watt PSU met genoeg capaciteit ~200W over (minimaal).
Zaken die meespelen:
Ik heb op het werk voor grafisch werk een 8800GT met 512mb, deze trekt mijn favo spel al zeer goed (nee ik game niet tijdens werktijd, alleen maar even uitgetest!
). Dus ik zoek eigenlijk een paar treedjes hoger, voor niet meer dan 80 euro. de 9800 GT lijkt mij zeer interessant omdat ik er in het verleden veel goeds over gehoord heb en deze kaart trekt Enemy Territory zeer goed. Dus ik zoek iets in die richting.
Ik ben bezig een geschikte grafische kaart te zoeken voor mij. Ik heb momenteel een Ati Radeon X1300 LE, echter deze presteert beneden niveau. Ik speel graag Enemy Territory (een spel dat toch al redelijk oud is) en dit trekt deze kaart niet eens op full specs.
Mijn systeem:
Mobo: ALIVESATA2-GLAN
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+
Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2 (667mhz)
Voeding: 550 Watt
Budget: ~ 60-80 euro
Mijn Mobo is voorzien van:
1 x PCI Express x16 slot
2 x PCI Express x1 slots
Randvoorwaarden:
PCI - Express
VGA aansluiting vereist
DVI aansluiting gewenst als secundaire optie
De kaart moet het mogelijk maken om moderne spelen op (medium) te kunnen spelen.
Om kunnen gaan met ogere resoluties (1280x1024px)
Geluid:
Het moet geen straalmotor worden, beetje geluid is tolereerbaar.
Stroom:
Mijn PC is voorzien van een 550 Watt PSU met genoeg capaciteit ~200W over (minimaal).
Zaken die meespelen:
Ik heb op het werk voor grafisch werk een 8800GT met 512mb, deze trekt mijn favo spel al zeer goed (nee ik game niet tijdens werktijd, alleen maar even uitgetest!
Als alles fout gaat: Reset.