Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Goedzo :)
Maak van 'werk zoeken' je huidige fulltime baan tot je een baan hebt, zeg maar.
De aanhouder wint 8)
Thnx, het komt wel goed. Ik ben ondertussen ook druk bezig met die studie, dingen regelen enzo:P

Komt allemaal wel goed:D

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen stijgt de sociale factor van Tweakers ook een beetje :)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Ja, ik heb over anderhalve week weer werk. Moet nog even wachten dus, maar dat ga ik niet doen. Ondertussen eventjes verderkijken:)
Gefeliciteerd....

Gewoon uit nieuwsgierigheid wat voor een werk is het?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-11 08:46

mace

Sapere Aude

Hey, je kan altijd nog het leger in ofzo.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Heb ik ook overwogen :) Onderdak, te eten, loon en een studie, wat wil je nog meer?

Liege, liege, liegebeest!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mace schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:25:
Hey, je kan altijd nog het leger in ofzo.
Dan leer je wel slikken of stikken, maar vraag je ook af: zit het leger op je te wachten? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:12
Of je doet een studie psychologie en probeert hier te onderzoeken hoe een Tweaker reageert op bepaalde situaties, of je zit daadwerkelijk goed in de knoop en zou eens moeten kijken op http://www.bjzgelderland.nl/

• Liegebeest
  • Nu online
Laten we het eerste jaar als "proeftijd" beschouwen :)

Liege, liege, liegebeest!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

frickY schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:53:
Of je doet een studie psychologie en probeert hier te onderzoeken hoe een Tweaker reageert op bepaalde situaties, of je zit daadwerkelijk goed in de knoop en zou eens moeten kijken op http://www.bjzgelderland.nl/
Kun je dat onderbouwen? Om even het flame-geroep voor te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Nick The Heazk op 20-07-2009 18:02 ]

Performance is a residue of good design.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:12
Nee, dat is een aanname die ik maak op basis van de manier van reageren. Onder andere dat elke keer dat er een "probleem" is beantwoord hij er een nieuwe bij post.
Tevens is het ook gewoon een stukje cynisme :)

Gezien zijn post-history lijkt het me overigens niet erg aannemelijk, en dus is het tweede deel van mijn post van toepassing; kijk eens op www.bjzgelderland.nl

[ Voor 49% gewijzigd door frickY op 20-07-2009 18:13 ]

Verwijderd

Hoewel ik snap waarom je een cynische reactie post, vind ik het niet okay.
Mensen die zich in het nauw gedreven voelen, maken gekke sprongen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 18:41 ]

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik woon in Oldebroek dus ik ken de omgeving. Ik heb in 't Harde gewerkt als programmeur. Dit zit in de buurt. Zeker van het EBC. Is namelijk een kwartiertje fietsen van het EBC.

Wat voor werk kan je? En wat voor werk wil je? En wat voor opleiding ga je doen?

Wil je wat persoonlijker contact, stuur even een DM naar me. Ik ken de omgeving hier.

ps. Ik wist niet dat EBC ook studenten opvangt.

ow, jij had al werk. PS er zit ook nog een Start uitzendbureau in Elburg. Stadje naast Oldebroek.

TIP: als ik zo zie aan je reactie hebben je ouders ook een vorm van probleem/verslaving aan Second Life. Vermoedelijk is dat hun wereldje en is jouw schoolperiode daar niet in. Misschien omdat ze het een en ander aan problemen proberen te onderdrukken. Ga niet kwaad op ze zijn of worden of zelfs niet gewoon boos, dit werkt avé rechts. Waardeer elke gift die ze je geven en bedank ze daar ook voor. Benader ze vanuit de positieve en lieve kant, niet vanuit de negatieve boze kant. Dat werkt een stuk beter in die situaties. Je komt sowieso wel je leven door, of je ouders je nou wel of geen geld geven. Hou jezelf in toom, ga geen energie besteden in boos worden op mensen of bedrijven/uitzendbureau's, maar besteed de energie in het positief opbouwen van jouw eigen leven en van de levens van degene om je heen.

[ Voor 62% gewijzigd door eghie op 20-07-2009 19:57 ]

Pagina: 1 2 Laatste