Toon posts:

slechte ervaring nl.musicianuniversity.com

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een microfoon en popfilter besteld bij nl.musicianuniversity.com, maar het popfilter niet ontvangen. Nu pas kom ik erachter dat alle telefoonnummers op de website niet werken. Via de mail krijg ik geen reactie.
Laat dit een waarschuwing zijn voor andere geinteresseerden in hun producten.

hemmel mol

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:42
053 - 8 001 002 Ma-Vr 9.00 - 17.00
Ik krijg nu gewoon een antwoordapparaat. Ben je je nu overal aan het registreren om dit te melden? Ga je ook alle fora weer langs als ze maandagmorgen gewoon opnemen? Het lijkt me namelijk geen groots opgezette criminele organisatie bedoeld om winst te maken op het niet leveren van popfilters.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:02
Van een ander forum, waar hij ook een probleem had met een winkel, namelijik :
In het voorjaar heb ik zes stoelen en twee tafels van strekmetaal gekocht bij Bekotuinmeubelen.nl. Een stoel was licht gekrast en geroest, en ik heb dit direct gemeld. Ze zijn aan de telefoon heel vriendelijk, maar ze doen helemaal niets met mijn klacht.

hemmel
& iemand die vraagt waarom hij dat post:
Gewoon: op zoveel mogelijk websites zetten dat hun bedrijf niet deugt, zodat hun bedrijfsnaam in Google mijn klacht toont.
De fout kan ook bij jezelf liggen he. Vind je het heel gek dat ze niet opnemen? Het is zondag! Hoe lang geleden heb je besteld? Was het wel op voorraad? Misschien moet je ze eens door de week bellen :) !

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:25
wanneer heb je gemaild en wanneer heb je gebeld? want vrij weinig bedrijven reageren op mail op zondag. en opnemen is al helemaal zeldzaam op een zondag ;)

How are you doing?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:27

BCC

Zo'n ding is natuurlijk ook waanzinnig duur: Zeker 20 euro!

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Doe even normaal.

[ Voor 116% gewijzigd door RoD op 19-07-2009 21:13 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet niet waarom je je speciaal registreert om dit aan ons te melden, maar op een technisch forum horen deze zaken niet thuis.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.