Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De GoT Twente Tour

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gisae schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:24:
[...]

Die persoon waar ik het over had wil wel navigeren. Misschien dat je hem kent, hij zit ook bij autofans met een volvo 242.
[...]
GIAS heeft ook wel een tweakers account hoor. Niet dat ie erg actief is, maar zo eens per jaar post ie wel wat ;)
Zijn er overigens nog mensen die vanaf de beginlocatie over stappen in een andere auto en de eigen auto laten staan?
We eindigen niet bij het begin, maar zitten er op ongeveer 10 minuten rijden vanaf.
Sowieso Drake dus. Kun je bij het beginpunt een beetje parkeren?

🖥️ | 🚗

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:22

Aapje

Opel-beun
Sick Nick schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:44:
Ik rij via de A15 (meerijder oppikken) naar het oosten en dan bij nijmegen omhoog richting arnhem, door naar apeldoorn en dan weer richting oost naar hengelo. Vanuit delft pak je denk ik A12 naar utrecht en dan A28/A1? Als je wilt kan je natuurlijk via de A15 meerijden, moet je eerst ff richting rotterdam natuurlijk :P
Ik woon in Arnhem ;) Als je mij wilt oppikken, gezien ik toch co-piloot ga zijn :P En anders ben ik te vinden langs de A1 (Barneveld/voorthuizen)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MadMarky schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:52:
Sowieso Drake dus. Kun je bij het beginpunt een beetje parkeren?
Ruimte _zat_ :P

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Aapje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:11:
[...]

Ik woon in Arnhem ;) Als je mij wilt oppikken, gezien ik toch co-piloot ga zijn :P En anders ben ik te vinden langs de A1 (Barneveld/voorthuizen)
Lijkt me vrij lastig in een SLK ;)

Als jij langs de a1 ergens kan staan mag je met mij meerijden, maar het is niet echt ruim achterin zeg maar :+

No signature required.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Aapje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:11:
[...]

Zoals gezegd rijd TKing met me mee vanaf rotterdam, of je moet gezellig op schoot willen gaan zitten :+

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Hu? is TKing nou je co-piloot dan? :P Want anders zit ik zonder co-piloot/bestuurder :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Sick Nick in "De GoT Twente Tour"

Toch echt gepost :P Maar goed, ter plekke kan er ongetwijfeld ook nog wat in de rondte geschoven worden qua navigator :)

Verwijderd

Ik ben er zondag ook bij! APK vandaag gehad, technisch alles perfect maar wat gezeik met ''beschadigd'' kentekenbewijs :') (echt bullshit maar goed) Dat wordt hopelijk vrijdag of anders maandag wel gefixed. Heb alleen nog geen bijrijder..
Zijn er trouwens veel drempels op de route? Anders schroef ik even m'n bodemplaat (die onder de motor dan :+) eraf.

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Zijn er nog mensen die met mij meewillen als co-piloot? Meld je ff via PM...

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:11:
Ik ben er zondag ook bij! APK vandaag gehad, technisch alles perfect maar wat gezeik met ''beschadigd'' kentekenbewijs :') (echt bullshit maar goed) Dat wordt hopelijk vrijdag of anders maandag wel gefixed. Heb alleen nog geen bijrijder..
Zijn er trouwens veel drempels op de route? Anders schroef ik even m'n bodemplaat (die onder de motor dan :+) eraf.
Hmm.. drempels 8)7

Ben al een keer achteruit een 1 richtingsweg uitgegaan, omdat ik gewoon niet over die stinkdrempels heen kwam |:(

No signature required.

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:11:
Valt mee, op 1 vies hoge na :P

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Ah, beter :P Ik moet alleen oppassen als ik weer van de drempel af ga. Als ik te snel ga, dan raakt de bodemplaat de grond. Als ik dat ding weghaal heb ik 10cm erbij tot aan het carter. Moet genoeg zijn :P

Maar hoe zit het als ik geen bijrijder kan ritselen? Kan ik dan achter iemand aan kachelen?

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat is dat toch met mensen die niemand kunnen vinden...
Heel misschien rijdt Mathijs (Mathijs07, mss dat sommigen hem al eens gezien hebben) met me mee als fotograaf en/of extra bijrijder, maar hij viert zaterdagavond z'n verjaardag dus dat is wel onder voorbehoud ;)

🖥️ | 🚗

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Als het tegenzit heeft TKing ook een chauffeur nodig, kenteken voor de slk is nog steeds niet binnen.... Hoop dat ik m voor zondag op kan halen anders moet ik helaas afhaken. Toeren is de RS niet voor gemaakt, die is gemaakt om hard te vlammen en da's niet handig in een puzzelrit :+

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Sick Nick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:16:
Sick Nick in "De GoT Twente Tour"

Toch echt gepost :P Maar goed, ter plekke kan er ongetwijfeld ook nog wat in de rondte geschoven worden qua navigator :)
Prrr't ja had 3 posts eerder al gezegd dat ik wilde mee rijden met je :P Maargoe, als ik toch niet afhankelijk ben van andere mensen, en ik geen bijrijder kan vinden. Blijf ik lekker thuis en ga lekker sleutelen/ontroesten aan m'n Astra. Heb paar roestblaasjes gevonden in de wielkasten, en we weten allemaal wat dat betekend bij opel's en renaults :')

• Gisae
  • Niet online
Sick Nick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:20:
Als het tegenzit heeft TKing ook een chauffeur nodig, kenteken voor de slk is nog steeds niet binnen.... Hoop dat ik m voor zondag op kan halen anders moet ik helaas afhaken. Toeren is de RS niet voor gemaakt, die is gemaakt om hard te vlammen en da's niet handig in een puzzelrit :+
Je bent gewoon bang de weg kwijt te raken >:)

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sick Nick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:20:
Je moet niet zo zeuren. Dan vlam ik wel achter je aan :P

No signature required.

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
HEhe ik vlam ook wel mee...... Dat moet kunnen toch.

TeamBVD

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Aapje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:21:
[...]

Prrr't ja had 3 posts eerder al gezegd dat ik wilde mee rijden met je :P Maargoe, als ik toch niet afhankelijk ben van andere mensen, en ik geen bijrijder kan vinden. Blijf ik lekker thuis en ga lekker sleutelen/ontroesten aan m'n Astra. Heb paar roestblaasjes gevonden in de wielkasten, en we weten allemaal wat dat betekend bij opel's en renaults :')
Nee hoor, ik had me gemeld via PB ;)

Ik hoop alleen wel dat je je kenteken snel krijgt :(

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
Mhhh... ik kom er net achter dat ik van het weekend ook weer in Twente ben. Zaterdagavond een feestje. Kan ik nog mee rijden? Ik zal dan ook niet mee eten BTW ivm tripje terug naar Eindhoven en daar later nog een afspraak.

Neem dan wel de Mini mee voor de meet. Is net even wat specialer dan de BMW :P Dan is er natuurlijk ook ruimte voor een meerijder, als is het niet veel.

[ Voor 14% gewijzigd door k0ewl op 10-09-2009 11:57 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• _Drake_
  • Laatst online: 14:28
Mooi :+ , ik had eigenlijk gehoopt de mustang mee kunnen nemen maar die staat nu stil i.v.m we de waterpomp aan het vervangen zijn (wat na 40 jaar wel een keer mocht :X ).

[ Voor 35% gewijzigd door _Drake_ op 10-09-2009 12:20 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Mag ik nog terugkomen? ;(

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
:')

Heeft ook een computer!

• _Drake_
  • Laatst online: 14:28
heh? was je weg dan :+

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

k0ewl schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:54:
Mhhh... ik kom er net achter dat ik van het weekend ook weer in Twente ben. Zaterdagavond een feestje. Kan ik nog mee rijden? Ik zal dan ook niet mee eten BTW ivm tripje terug naar Eindhoven en daar later nog een afspraak.

Neem dan wel de Mini mee voor de meet. Is net even wat specialer dan de BMW :P Dan is er natuurlijk ook ruimte voor een meerijder, als is het niet veel.
Lijkt me geen probleem. Leuk dat je met de Mini komt, jammer dat je niet met je bimmer komt ;) Ik had je beest graag even irl gezien. Maar als je mini er staat, hoef ik gelukkig niet bang te zijn dat mijn Compact een spontane identiteitscrisis krijgt :p

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik parkeer de Z3 er wel naast ;)

🖥️ | 🚗

• k0ewl
Sja, de bimmer is ook een mogelijkheid natuurlijk. Maar heb bij de BMW niet echt een speciaal gevoel zoals toen met de Alfa en met mijn Mini. De BMW is meer reiswagen voor van A naar B en de Mini is gewoon supergaaf.

Maar goed, ik zal eens kijken of de mini nog een beetje wil dan. Moet er namelijk nog wat aan doen. Het zonnedakje is lek geraakt en tijdelijk even gefixed met isolatietape. Moet eigenlijk nog even 2 plaatjes lassen met wat boutjes eronder. Die dan weer zwart spuiten en dan die op de bovenkant kitten en dan aan de onderkant een setje moeren ertegen aan en hij zou weer dicht moeten zijn. Ook wil ik er nog nieuwe vloerbedekking in, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Nu met de aanschaf van de Bimmer is het geld ook alweer op, dus eventjes wachten nog met het leuke gedoe.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:21

JT

VETAK y0

Topicstarter
Nog een keer, willen er mensen dat wij de broodjes verzorgen of maakt dat niks uit?
Naboo schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:12:
Zou je volgende keer dan aub even op tijd willen melden dat je mee gaat, wanneer ik daar om vraag?
Het kan, maar ik vind het wel raar. Eerst meedoen, ons op je laten rekenen en je opgeven en als er wat leukers komt dan ben je ineens weg. En nou wil je weer terug.
k0ewl schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:54:

Jup, komt mee :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Kuiltje. Jij gaat ook mee.
Er kwam wat dringends tussendoor :P
JT schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:19:
Nog een keer, willen er mensen dat wij de broodjes verzorgen of maakt dat niks uit?
Ik vind het prima.
Het kan, maar ik vind het wel raar. Eerst meedoen, ons op je laten rekenen en je opgeven en als er wat leukers komt dan ben je ineens weg. En nou wil je weer terug.
Top. Ik zal er dan zijn. De reden waarom het niet doorging is omdat het ruim 1200KM rijden is voor een feestje wat om half 3 afgelopen schijnt te zijn. Een lang weekend verblijven vind ik niet genoeg, ik stel dit dan ook uit naar het einde van de maand.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Zo, het is bij deze zeker dat ik zondag gewoon erbij ben :P Net het verlossende telefoontje gehad dan het kenteken binnen was!

Owja, de broodjes maakt mij niet zo heel veel uit. Scheelt jullie weer moeite als je het achterwege laat natuurlijk :+

• Ikke!
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Ja wat mij betreft nemen we zelf wel wat mee. Of als Coolyboy en consorten heel ver achter liggen en we langs een snackbar komen... :+

Klik mee voor GoT!........

• Gisae
  • Niet online
Dan laten we de broodjes voor wat het is, en dan vervalt ook de entree-fee :P

Wat betreft bijrijders. Het is voor mij nu compleet onduidelijk wie nou bijrijders heeft en wie niet. Wat mij betreft regelen we zondag gewoon ter plekke de equippes, want alles van tevoren lukt niet als mensen zich aanmelden, afmelden en weer aanmelden, om vervolgens weer... Enfin, je snapt mijn punt
:+
Naboo schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:12:
Mag ik? Dan win je zeker :P
We regelen ter plekke wel wat. Er komt iig nog iemand extra.

[ Voor 27% gewijzigd door Gisae op 10-09-2009 19:20 ]

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Gewoon broodjes idd, drinken mee, hoeft niet erg luxe te worden, gewoon gezellig, misschien ergens onderweg een frietje halen ofzo is het voor mij ook prima. :Y)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik vind het prima als jullie de lunch verzorgen, maar als het stiekem toch teveel werk is (;)) kan ik altijd nog onderweg bij een snackbar of Mac stoppen.

🖥️ | 🚗

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:51
Wij eten onderweg wel wat, komt wel goed.

Trouwens het wordt het echt last minute werk of 'mijn' tweede team mee gaat rijden, vrijdagavond laat hoor ik het dus dan meld ik het vrijdagnacht of anders zaterdag overdag.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bijna zover *O*

Moet ik nog iemand oppikken langs de a12 of na apeldoorn?

[ Voor 6% gewijzigd door M3rcury op 11-09-2009 10:32 ]

No signature required.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Prima. Iedereen moet ff z'n eigen lunch regelen :P

Zijn er nog mensen die van plan zijn heel vroeg te zijn/érg veel vroeger te vertrekken? Want ik heb niet zoveel zin om er al om 10:00 te staan voor niks, dus ik wil dat graag ff weten :P
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:28:
[...]

Top. Ik zal er dan zijn. De reden waarom het niet doorging is omdat het ruim 1200KM rijden is voor een feestje wat om half 3 afgelopen schijnt te zijn. Een lang weekend verblijven vind ik niet genoeg, ik stel dit dan ook uit naar het einde van de maand.
Daar gaat het niet om. Je schrijft je in, wij rekenen op je en als je wat leukers ziet ben je weg alsof je nooit ingeschreven was.

[ Voor 14% gewijzigd door JT op 11-09-2009 13:51 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

JT schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:38:
Zijn er nog mensen die van plan zijn heel vroeg te zijn/érg veel vroeger te vertrekken? Want ik heb niet zoveel zin om er al om 10:00 te staan voor niks, dus ik wil dat graag ff weten :P
Het is op zondagmorgen, wat denk je zelf :+

🖥️ | 🚗

Verwijderd

JT schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:38:
Prima. Iedereen moet ff z'n eigen lunch regelen :P

Daar gaat het niet om. Je schrijft je in, wij rekenen op je en als je wat leukers ziet ben je weg alsof je nooit ingeschreven was.
Nou sorry hoor :>

Ik zal er zondag zijn, mits niet al te brak :+

Was het nou op het terrein van die nieuwe wasstraat, thijs?

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

MadMarky schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:55:
[...]

Het is op zondagmorgen, wat denk je zelf :+
^^

10:30 is al eigenlijk veel te vroeg, het is bijna 2 uur rijden vanaf hier :'(

Kun je trouwens even je telefoonnummer DM'en voor dat er wat gebeurt dat ik een stukje later ben oid.

[ Voor 17% gewijzigd door M3rcury op 11-09-2009 16:14 ]

No signature required.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ach joh, ik heb vandaag 2 x 3 uur in de auto gezeten om m'n SLK op te halen dus waar maak je je druk om :+

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Sick Nick schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:56:
Zo, het is bij deze zeker dat ik zondag gewoon erbij ben :P Net het verlossende telefoontje gehad dan het kenteken binnen was!

Owja, de broodjes maakt mij niet zo heel veel uit. Scheelt jullie weer moeite als je het achterwege laat natuurlijk :+
*O*

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Half 11 verzamelen, dus als mensen er om 10 uur al zijn wachten ze wel toch? Je hoeft niet als gastheer zijnde er al om 8 uur te staan voor het geval er mensen vroeg komen. Als gewoon iedereen er om half 11 is, is het goed toch? Misschien dat ik van tevoren nog ff door die wasstraat ga, nog nooit geweest.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sick Nick schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:44:
Ach joh, ik heb vandaag 2 x 3 uur in de auto gezeten om m'n SLK op te halen dus waar maak je je druk om :+
t gaat me niet om de reistijd, meer dat ik vroeg mijn bed uit moet :+

No signature required.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sick Nick schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:44:
Ik 2x5 uur om mijn auto op te halen dus niet zeuren. :+

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

2x5u voor een R19? Dus die was na het ophalen al total loss :+

Anyhoe, ik werd eraan herinnerd dat ik morgenavond nog een verjaardag heb. Zoals altijd gaan we uiteraard met het hele spul in een kroeg/discotheek belanden waar we dan tegen de kleine uren weer uit komen.. Eerder (op verzoek van JT) had ik me al afgemeld, maar voor zover ik het nog als optie open hield om langs te komen, ook dat gaat hem niet worden :) Als ik 5u thuis ben, en om 8u weer moet opstaan om enigsinds optijd te komen... Nah :+ Daarbij zal mn auto dan nog op gare banden en rotte R.V Schokdemper staan.. Nee, dit keer gaat het hem echt niet worden, sorry :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Destruction schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 21:50:
2x5u voor een R19? Dus die was na het ophalen al total loss :+

Anyhoe, ik werd eraan herinnerd dat ik morgenavond nog een verjaardag heb. Zoals altijd gaan we uiteraard met het hele spul in een kroeg/discotheek belanden waar we dan tegen de kleine uren weer uit komen.. Eerder (op verzoek van JT) had ik me al afgemeld, maar voor zover ik het nog als optie open hield om langs te komen, ook dat gaat hem niet worden :) Als ik 5u thuis ben, en om 8u weer moet opstaan om enigsinds optijd te komen... Nah :+ Daarbij zal mn auto dan nog op gare banden en rotte R.V Schokdemper staan.. Nee, dit keer gaat het hem echt niet worden, sorry :)
Sja, snap het ook niet, jong en je wilt wat en verliefd op een auto. :+

Maar goed, ding gaat niet voor niets weg voor sloop premie. :Y)

Maar uhm, fix dat hok en komen. :+

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

JohanH schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:01:
[...]

Sja, snap het ook niet, jong en je wilt wat en verliefd op een auto. :+

Maar goed, ding gaat niet voor niets weg voor sloop premie. :Y)

Maar uhm, fix dat hok en komen. :+
Mja, normaal gesproken zou ik morgen naar de zaak gaan, en zowel alle4 de banden en de beide schokdempers voor vervangen.. Ware het niet dat ik morgen familiedag heb.. Geen tijd dus, en nu is mn auto gewoonweg totaal ongeschikt om op de snelweg te gaan rijden.. Normaal heb ik dan mn Caddy nog, maar die heeft mn stagair mee ivm verhuizing..

* Destruction is doomed.. morgen meerijden met paps en mams, die rechts gaan hangen met 100 :|

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Altijd leuk ja, met je ouders meerijden, en ook als je hun moet meenemen het oeveloze commentaar. :r

• Wok
  • Laatst online: 17:16

Wok

Dakloos...

Dat hebben ze destijds bij mij heel snel afgeleerd, toen ik ze op de A12 uit de auto heb gezet >:)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Gisae
  • Niet online
Mijn ma achter het stuur met mijn pa er naast is altijd leuk. Je kunt er gewoon een bandje van maken:
"beetje doorrijden
"Rechter pedaal"
"geef eens wat gas"
"zak nou niet weer af"
"je mag 120"
Enz...

Wat betreft auto's ophalen. Deze was op 10 minuten rijden, maar wel 3 weken werk om weer op te knappen :P

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Preview! waarvan enkele brakke pics :P

Startpunt:
Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/CIMG2020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/CIMG2022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/CIMG2027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/07072009684.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/07072009685.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/CIMG2037.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/11092009791.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/11092009793.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/Meet%20preview/11092009794.jpg

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Hey! Dat ken ik! :+

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Die route ziet dr wel nice uit stiekem...

Waar is dat ergens? (misschien moet ik ook gewoon ff in de TS of een update kijken...) Lijkt mij ook wel leuk met de motor :+

Verwijderd

In oost Twente :+

• k0ewl
Do'h.... in elk geval zo'n beetje het mooiste stukje Nederland om even ergens lekker te knallen. Ik ben er zeker weten bij in ieder geval. Ik ga morgen nog even klepjes stellen van de Mini en nog even wassen enz. Dat kleppen stellen is sinds aankoop nog nooit gedaan en normaliter moet dat elke 5000 kilometer. Ook had ik al een beurt moeten doen, maar die auto rijd op het moment zo weinig en ik had er nooit tijd voor ivm de Alfa. Nu met die oerdegelijke duitser is dat wel anders.

Dacht dat ik namelijk nog last had van een probleem met mijn bediening van het bijrijdersraam, maar blijkbaar zat er gewoon even wat tussen en is het opgelost. Hij loopt nog wel zwaar, maar dat is meer te wijten aan de vorm van het raam dan aan de rest. Dus, probleem opgelost. Wel de hele deur los gehad om tot deze conclusie te komen :(

Maargoed, zondagochtend dus om 10:30 op welk adres ergens, kan het zo snel niet vinden?

• Gisae
  • Niet online
k0ewl schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 01:28:
Maargoed, zondagochtend dus om 10:30 op welk adres ergens, kan het zo snel niet vinden?
Staat in de op, maar hier een verduidelijking:
MexxT schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:32:
hm als het 13 is :p
dan kan ik ook wel mee!

heb alleen geen bijrijder wss :P
Die persoon waar ik het over had wil wel navigeren. Misschien dat je hem kent, hij zit ook bij autofans met een volvo 242.

[quote]
Nog even voor de duidelijkheid het beginpunt:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/07/1252355396-050.jpg

De A1 richting oldenzaal volgen en bij de ikea de afslag nemen. Let op dat hier wegwerkzaamheden zijn en je wel de rechter baan neemt. De linker gaat namelijk niet naar de afslag. Bij de stoplichten ga je links-af de snelweg over. Volgende stoplicht rechtdoor en daarna 2x rechts.

hier dus

[ Voor 15% gewijzigd door Gisae op 12-09-2009 01:39 ]

• k0ewl
Kom in de Mini echt niet over de snelweg... das geen zak aan. Vanuit Denekamp rijd ik lekker langs Deurningen enz, stukje om, maar wel mooi :D
Dus Deurningen en dan achter bij Hengelo achterlangs richting Ikea. Komt wel goed denk ik zo :D

Verwijderd

Thijs autowas, dat terrein herken ik vanaf de eerste foto :>

Maar , ik heb nu geen bijrijder _O- Telt een kussentje met gordel voor mijn tom tom ook ? :>

Ik zal eens kijken of ik iemand kan optrommelen.

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Nou, alleen de eerste foto herken ik, dat beloofd wat :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ziet er uit als open dakjes terrein :9

Verwijderd

Nou eh allemaal even show-offen met de auto in waarin we komen? :P

Afbeeldingslocatie: http://94.100.113.56/721050001-721100000/721082701-721082800/721082727_5_G8Ut.jpeg

Herkenbaar aan een ontbrekend mist-voor-licht. (Golf 3)

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
JT zijn toevallig de laatste 2 foto's in ...... gemaakt?

Als julie daar toevallig een tussenstop houden wil ik wel even langs komen kijken :)

Zelf helaas nog geen rijbewijs moet maandag op >:) Hoop wel de volgende keer aanwezig te zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door bobsquad op 12-09-2009 14:43 ]

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:25:

[afbeelding]

Herkenbaar aan een ontbrekend mist-voor-licht. (Golf 3)
Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/206/_DSC8864.jpg

Alleen dan met de originele velgen eronder (klikbaar)

• Mevius
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:25:
Afbeeldingslocatie: http://mevink.nl/album/d/5573-2/campzone+2009+-+coolyboy+legolan+030.jpg
Klikbaar

Alleen dan zonder aanhanger erachter :)

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Fiat_Cinquecento_front_20071031.jpg/800px-Fiat_Cinquecento_front_20071031.jpg

Zo'n Sporting, maar dan zonder LM velgen en met Alfa wieldoppen 8) En 54 trappelende Italiaanse raspony's onder het motorkapje.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
bobsqaud schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:28:
JT zijn toevallig de laatste 2 foto's in De Lutte gemaakt?

Als julie daar toevallig een tussenstop houden wil ik wel even langs komen kijken :)

Zelf helaas nog geen rijbewijs moet maandag op >:) Hoop wel de volgende keer aanwezig te zijn :)
Never mind ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 12-09-2009 14:48 ]

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Kut. Het ziet er naar uit dat ik alleen kom. Ook die andere bijrijdster heeft iets anders geplanned dan morgen. Is het verstandig om alleen te gaan navigeren, of kan ik achter iemand aanrijden? als iemand zelfstandig morgen naar de afgesproken plek kan komen dan kan hij wel mee opzich.

Wel dom als de voorste de weg dan niet meer weet ... :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 12:55 ]

Verwijderd

Lijkt mij ook wel handig dat de mensen zonder bijrijder (en daar hoor ik waarschijnlijk ook bij) achter iemand aan kunnen rijden, en dan idd iemand die de weg kent :P Treintje achter JT/Icefreak/Gisae aan? :+

Ik kom met:

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/28kuan9.jpg

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Wij staan bij de tussenpunten ;) Ik heb gister de route alleen nagereden en het is te doen. Anders moeten de mensen die geen bijrijder hebben zich hier ff melden, dan kan je desnoods achter iemand anders aan rijden, tenzij anderen daar wat op tegen hebben...met vragen wordt het dan allicht wat gecompliceerder ;)

Ecodan warmtepomp

• bobsquad
  • Niet online
Ik zou eventueel nog wel bijrijder willen zijn bij iemand woon toch dicht bij het beginpunt zo'n 15 km

Verwijderd

Ik sta jullie in de gaten te houden met:
Afbeeldingslocatie: http://i411.photobucket.com/albums/pp194/IceFreak1337/29082009062_small.jpg

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

bobsqaud schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:43:
Ik zou eventueel nog wel bijrijder willen zijn bij iemand woon toch dicht bij het beginpunt zo'n 15 km
Lijkt me een strak plan, gezien het algemene tekort aan bijrijders ;)

Ik zie dat IceFreak uit Oldenzaal komt, misschien dat die je op kan pikken?

🖥️ | 🚗

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
markey, vertrek jij uit vorden toevallig? :)

Audi S3

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jup, wou je samen oprijden? Noem maar een plaats/tijd.

🖥️ | 🚗

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
gaat niet lukken :/

financieel kan ik atm ff niets uitgeven..
en ik weet zeker dat er dan morgen meer dan 50 euro brandstof doorheen gaat..

ja of ik moet toevallig te horen krijgen van de tuner dat ik de chip even in 2x kan betalen.
dan komt het wel goed.

maar zo sowieso niet. :X

Audi S3

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ik rijd hierin *D

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/4698/27862441.jpg

Bandjes zijn op spanning, ding is schoon, morgenonderweg nog even tanken!

TOT MORGEN :W

No signature required.

• injectie
Sta ik vanovond 8 uur op het startpunt wat denk je. Is er niemand.................

Mijn ouders staan daar in de buurt toevallig op de camping. En ik was op weg naar huis toen ik er langs kwam. Vandaag last minute bezoek gebracht. Morgenochtend nog even tanken en de auto wassen. (Vandaag 4 kadootjes op het dak gekregen ***vogels....) EN dan weer die kant op.

TeamBVD

• Gisae
  • Niet online
Ik was er om 23:00, maar ik zag niemand, dus ben maar weer naar huis gegaan :P
bobsqaud schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:43:
Mocht rob niet kunnen dan wil ik je eventueel wel ophalen. PM je adres anders even.

[ Voor 67% gewijzigd door Gisae op 12-09-2009 23:45 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wok schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:30:
Dat hebben ze destijds bij mij heel snel afgeleerd, toen ik ze op de A12 uit de auto heb gezet >:)
Dat is wel hendig stoer dat je dat gedaan hebt. :D

Maar uhm, ik ben net terug van een feestje, zo brak als een hond, morgen richting wok kneuren en daar de wagen parkeren, ik rij met hem mee, is misschien ook handiger.

Tot morgen!

• bobsquad
  • Niet online
Gisae schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:40:
Ik was er om 23:00, maar ik zag niemand, dus ben maar weer naar huis gegaan :P

[...]

Mocht rob niet kunnen dan wil ik je eventueel wel ophalen. PM je adres anders even.
Heel graag als het kan heb je je DM niet aanstaan zodat je mijn gegevens kan geven.
Woon iig in De Lutte

[ Voor 6% gewijzigd door bobsquad op 12-09-2009 23:48 ]

• deepbass909

deepbass909

Ik sta morgen om half 11 met dit monster op de startplek

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3456/3851040605_dfae08bf25.jpg

Helaas wel iets minder schoon dan op de foto (hoewel hij vandaag nog de wasbox heeft gezien... maar die heeft een aanslag gepleegd op de waxlaag...

Bis Morgen allen!

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Gisae
  • Niet online
bobsqaud schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:45:
[...]

Heel graag als het kan heb je je DM niet aanstaan zodat je mijn gegevens kan geven.
Woon iig in De Lutte
Nou zou het moeten werken.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

deepbass909 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:53:
Ik sta morgen om half 11 met dit monster op de startplek

[afbeelding]

Helaas wel iets minder schoon dan op de foto (hoewel hij vandaag nog de wasbox heeft gezien... maar die heeft een aanslag gepleegd op de waxlaag...

Bis Morgen allen!
Wasbox of krasstraat? :X

Oja, ik ging slapen, Wok tot over 8 uurtjes. :+

• bobsquad
  • Niet online
Gisae schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:59:
[...]

Nou zou het moeten werken.
De DM is onderweg ;)

• Mevius
Op de valreep doet team 2 toch nog mee, "Rayden + extern" kan toch nog op de lijst!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Aah mooizo, Koggel is hier nu ook, dus wordt wel gezellig. En als we niet winnen, kan ik hem nog de schuld geven :P'

Zie dat de wasstraat daar om 10 uur al open is, hmm...

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Goedemorgen, nog even snel brood smeren en dan twente onveilig maken :+

No signature required.

• deepbass909

deepbass909

JohanH schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:00:
[...]

Wasbox of krasstraat? :X

Oja, ik ging slapen, Wok tot over 8 uurtjes. :+
Wasbox, zo'n ding waar je 't allemaal zelf mag doen. De krasstraat komt mijn auto niet meer...

• injectie
Ik vlieg zometeen nog wel effe door de wasstraat.

TeamBVD

• Gisae
  • Niet online
injectie schreef op zondag 13 september 2009 @ 08:36:
Ik vlieg zometeen nog wel effe door de wasstraat.
Erg geld daar wel een snelheidslimiet van 3km/u ofzo :P

• k0ewl
heb de auto net nog even snel gewassen. Ga nu zometeen weg na het veroberen van een boterham... Bis Gleich!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Wij zijn ook net wakker >:)

Verwijderd

De meeste zullen mij ongetwijfeld wel hebben gemist om 10 / half 11..

Ik heb daar een geldige verklaring voor, het is vannacht een puinhoop geweest met wie ik op stap was. Uiteindelijk was ik pas tegen half 7 thuis en ... afijn de rest kan je zelf wel invullen. Ik had mijn slaap hard nodig.

Excuses hiervoor.... Hoop dat iedereen toch nog een leuke tour heeft ondanks het vieze weer.

• Mevius
Zo wij zijn ook net weer thuis, het was weer een gezellig dagje, ben benieuwd naar de uitslag!
We zijn niet blijven eten omdat we een uur voor het einde nog uitgebreid gelunched hebben, hadden dus niet zo'n honger :).

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:55
M3rcury schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:48:
ik rijd hierin *D

[afbeelding]

Bandjes zijn op spanning, ding is schoon, morgenonderweg nog even tanken!

TOT MORGEN :W
Is ie wit of rood :p ? In Oldenzaal staat ook zo'n abarth bak. Ziet er prachtig uit :9

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
leuk gehad meiden? ;)

Heeft ook een computer!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Was weer gezellig, we hebben je gemist hoor :>

Net op de A1 nog een stuk met Injectie opgereden, damn wat is zo'n Saab snel 8)7

🖥️ | 🚗

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
De uitslag!

1.) Ikke + Goldenbatt (Rick)

2.) Wok (Wiljan) + JohanH (Johan)
2.) Desmond (Injectie) + John

3.) deepbass909 (Chris) + Maarce (Maarten)
3.) Coolyboy (Mark) + Tijntjehf (Martijn)

4.) MadMarky (Marky) + _Drake_ (Chris)
4.) Koewl (Jaap) + Gias (Laurens) + Pinda

5.) M3rcury (Kay) + vriendin (Karin)

6.) SickNick (Nick) + TKing (Brandon)

7.) Rayden + Extern

Ik weet niet meer alle namen dus laat maar even weten ;)

Iedereen bedankt voor de deelname, het was erg leuk!

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Inderdaad, was echt gezellig. Nu weet je weer wie er achter zo'n forum plaatje zit :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste