24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
TeamBVD
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik zal vanavond een reactie geven op je overzicht... Op m'n werk mag ik geen plaatjes van photobucket zien
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ecodan warmtepomp
Hoeft niet, tussen 6 en 7 ben ik weer thuis en kan ik alles weer ongecencureerd bekijken
Ik wist dat 12 september misschien lastig ging worden. Ik moet nog even met m'n bijrijder overleggen, maar ik denk wel dat we meegaan.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Maar het is dus de 12e?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Eindhoven is om de hoek dus wat mij betreft prima.Wok schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:43:
Wie van de deelnemers uit regio Eindhoven zoekt nog een stoeltje?Heb nog geen bijrijder namelijk
Ik stuur je via het autofans forum wel even een PM met mijn adres en telefoonnummer om e.e.a. af te spreken voor die dag
Verwijderd
Die liggen in de achterbak schoon en welBertus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:
En de kuiltjes?
Top.Wok schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:55:
^^ Dat is dan geregeld
Ik stuur je via het autofans forum wel even een PM met mijn adres en telefoonnummer om e.e.a. af te spreken voor die dag
in de OP staat en er daarna gegeten gaat worden, die Heer Bommel zit volgens google in EnschedeRond half zes zou iedereen terug moeten zijn
Ecodan warmtepomp
TeamBVD
Het is geen rally hoor?injectie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:57:
Mijn navigator is op bepaalde autoforums bekend als Red Racing Rebel. aka John
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Nee ik heb al 7 verkeersboetes te pakken de afgelopen weken in Twente, doe maar even rustig aan
Crest!!! then hard rightVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
Easy left.... Easy right! Hard right!CMR 2005
Nee ik heb al 7 verkeersboetes te pakken de afgelopen weken in Twente, doe maar even rustig aan![]()
Mm, toch maar die suzuki ignis rally regelen dan.
Zo doe je goed.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
Nee ik heb al 7 verkeersboetes te pakken de afgelopen weken in Twente, doe maar even rustig aan![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 21-08-2009 11:58 ]
Je zult mij waarschijnlijk wel uitlachen als ik zeg dat ik zelfs een boete heb gekregen bij de twee bekende en beruchte palen tussen almelo en de witte paal die ter hoogte van Beerze flitsen op 70KM/u, naja ik ging er dus te snel langs...Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
Enne, CMR?... Jongens... Richard Burns Rally ftw!
Doe geen moeite, eerste zul je toch niet wordeninjectie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:57:
Mijn navigator is op bepaalde autoforums bekend als Red Racing Rebel. aka John
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Verwijderd
Njaaa wat ben je dan ?coolyboy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:11:
[...]
Je zult mij waarschijnlijk wel uitlachen als ik zeg dat ik zelfs een boete heb gekregen bij de twee bekende en beruchte palen tussen almelo en de witte paal die ter hoogte van Beerze flitsen op 70KM/u, naja ik ging er dus te snel langs...
Mijn Tom Tom kent ze niet allemaal, das nou net jammer.
Zie ondertitel
Is het eventueel mogelijk dat nog iemand meerijd? (extra auto dus) Heeft een honda civic coupé, maar geen petje op.
Klik mee voor GoT!........
petje is afgewaait toenVtec inkickte?Ikke! schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:25:
Bijrijder fix ik nog wel (net als de vandaag door gescheurde motorsteun)
Is het eventueel mogelijk dat nog iemand meerijd? (extra auto dus) Heeft een honda civic coupé, maar geen petje op.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Maar het is geen (sorry als ik mensen voor het hoofd schop) petje/gabber type zegmaar. Zit niet op got.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Hij rijdt op het Circuit met een Fiat Uno. Dat is ook rebels hoor.
TeamBVD
Verwijderd
Kuil-IQ-routes?Bertus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:31:
same... ik heb navigator die ook geen gotter is
Nee ik kijk naar deze meet uit
TeamBVD
Bleek dat de bout eruit gevallen was. Bleek ook geen nylock moer op te zitten, lag nog een normale in de holle ruimte waar het ding in steekt. Deze bout is (ook?) wat te kort, maar het zit weer vast.
Met een bout voor een cardanas van de Alfa
Er zit bij die Fiat ook al een thermostaat vast met behulp van een soort hol boutje met binnendraad (van een racefiets), wegens een afgeknapt boutje in het blok. Voor uitboren zou het hele blok eruit moeten, anders kom je er niet bij.
damn.. dan breng ik het hele weekend door in het noorden andere kant van Utrecht
zaterdag de twente tour en zondag naar het TT circuit
[ Voor 25% gewijzigd door Shanquish op 24-08-2009 22:21 ]
TeamBVD
Wauw, trappelende Italiaanse paardjes, woei!injectie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:50:
[...]
Hij rijdt op het Circuit met een Fiat Uno. Dat is ook rebels hoor.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik woon wat ver weg anders was ik wel mee gegaan
En Gisae, je moet je onderschrift aanpassen
[ Voor 11% gewijzigd door Krentenbol op 25-08-2009 19:02 ]
Dan kan ik niet, dan ga ik al naar JAF.Gisae schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:59:
Zondag de 13e gaat de definitieve datum worden. Hoe wat en waar zal nog gepost worden hier.
Heeft ook een computer!
Ecodan warmtepomp
Anders doen we het in de nacht van 12 op 13
Dan wordt waarschijnlijk de verjaardag van mijn neefje gevierd dus dan wordt mijn aanwezigheid een vraagteken.
TeamBVD
Dat is jammer.Wok schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:36:
Zondag de 13e?
Dan wordt waarschijnlijk de verjaardag van mijn neefje gevierd dus dan wordt mijn aanwezigheid een vraagteken.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat zou fijn zijn, 13e komt voor mij ook weer prima uit! Beter eig als de 12e nog.Wok schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:57:
Vooralsnog ben ik er nog wel bij, maar het is even afwachten hoe e.e.a. binnen de familie geregeld gaat worden. Er is nog een kansje dat de verjaardag op zaterdag wordt gehouden en dan is er geen vuiltje aan de lucht
HEt is toch een puzzelrit? Groot verschil met een tourtocht.Destruction schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:40:
13e is ook voor mij een goede mogelijkheid, nogsteeds zie ik een tourrit niet heel erg zitten, maar nogmaals, wellicht dat ik even kom kijken op de verzamelplaats, waarna ik doortuf richting familie in Twente of even de grens over cross richting kennissen
TeamBVD
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 56% gewijzigd door _Drake_ op 26-08-2009 09:30 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ik vertrek vanuit Gouda (pak dus niet de A12) en heb al een bijrijder, maar ik heb natuurlijk ook nog een achterbank vrij, dus als je het niet erg vind om via Gouda richting Hengelo te gaan, dan mag je je natuurlijk wel opvouwen op de achterbank van een BMW CompactTKing schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:00:
Nice, dan zou ik (als het goed is, moet nog ff checken) wel kunnen
Als er dan iemand vanuit het westen over de A15 die kant op gaat en mij op zou willen pikken zou dat geweldig zijn
En Gisae, je moet je onderschrift aanpassen
Verwijderd
Of is het nou echt een tourtocht van ongeveer 20 auto's achter elkaar door?
M3rcury
Abarth 500
No signature required.
Maar goed, JT was nog druk bezig met studeren deze week, dus volgende week weten jullie meer. Plan is om rond 10:30-11:00 hier te verzamelen.
Je moet je Google Maps link even tussen ' zetten
Als dit het niveau van de vragen is vrees ik dat er een hoop mensen de finish niet zullen halendeepbass909 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:17:
Oeh, spannend, het beginpunt http://0.013454&ie=utf8&z=17/
Je moet je Google Maps link even tussen ' zetten
Verwijderd
Oef... dat wordt vroeg opstaan voor een zondag... Het is vanaf Gouda 2 uur rijden zonder oponthoudt... Dat wordt dus om 8 uur al de auto aanslingeren. Ah well, all for a day of good fun.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:12:
Dus de "John Maynard Keynesstraat" in Hengelo om half 11 a 11 ?
Uit de op:Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:49:
Er staat nergens wat gerept over een puzzeltocht, wat is het nou, met z'n 30én door twente skeuren of zelfstandig van punt A naar punt B komen?
JT schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:46:
Gisae en ik hebben bedacht dat we een leuke puzzeltocht willen organiseren!
De nadruk ligt meer op navigeren en rijden dan op vragen dus je hoeft niet elke 5 minuten de auto uit om een vraag te beantwoorden
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Als ik 5 uur heb om op punt B te komen met een gemiddelde afstand van 150KM zou ik halverwege een terrasje opzoeken en daar wat gaan drinken.
Ecodan warmtepomp
Aangezien wij twente redelijk goed kennen en bekenden onderling meedoen gaan wij in ieder geval onderling wel voor de beste tijd. (en uiteraard het goed beantwoorden van alle vragen/opdrachten).
Wij nemen trouwens ook portofoons mee (geen 27mc helaas) zodat we (legaal) met elkaar kunnen communiceren onderweg, maakt het toch wat minder saai dan met z'n tweëen in een auto zitten
"It's not a race, it's a rally!", wie kent die quote en weet waar 'ie uit komt?
[ Voor 7% gewijzigd door Mevius op 27-08-2009 15:55 ]
Ik heb zojuist een geheel verzorgde en kosteloze (nou ja... ik moet er zaterdag voor klussen) overnachting geregeld in Deventer. Dus om 10 uur weg, dat klinkt een stuk aantrekkelijkerVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:57:
Of je blijft hier in de buurt overnachten. Van der valk hotel bijv ligt om de hoek.
Ik ken overigens de wegen in Twente ook niet bijster goed (zeg maar gerust niet eigenlijk), maar het is m'n geboortestreek Er zullen vast wel een aantal plekken op de route zijn die ik nog ken van familiebezoeken daar in de regio.
iets met kauwgomballen?coolyboy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:54:
[...]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Om nu echt te gaan scheuren lijkt me ook niet wat. Eigenlijk lijkt me dat wel heel erg leuk, maar tenzij ze de weg voor ons afzetten, niet echt handig.coolyboy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:54:
[...]
Aangezien wij twente redelijk goed kennen en bekenden onderling meedoen gaan wij in ieder geval onderling wel voor de beste tijd. (en uiteraard het goed beantwoorden van alle vragen/opdrachten).
Wij nemen trouwens ook portofoons mee (geen 27mc helaas) zodat we (legaal) met elkaar kunnen communiceren onderweg, maakt het toch wat minder saai dan met z'n tweëen in een auto zitten.
Hm woon dan wel in Twente, maar ken de weg overal slecht. Dus maar eens een avondje naar google maps gaan kijken ofzo
Portofoon is wel leuk om ff te regelen ja, op welke frequentie zitten jullie? Dan luisteren we jullie stiekem af.
Ecodan warmtepomp
Helaas, dat is mij te ver op mijn scooterdeepbass909 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:58:
De 13e zou mij ook beter uitkomen, dan kan ik de 12de nog gezellig naar Appelpop.
[...]
Ik vertrek vanuit Gouda (pak dus niet de A12) en heb al een bijrijder, maar ik heb natuurlijk ook nog een achterbank vrij, dus als je het niet erg vind om via Gouda richting Hengelo te gaan, dan mag je je natuurlijk wel opvouwen op de achterbank van een BMW Compact
A15, anyone?
We zullen lief zijn.JT schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:34:
Doe maar niet scheuren. Rally's met als doel een zo goed mogelijke tijd neer te zetten heb je afaik een vergunning voor nodig. Dus om gezeur met de politie te voorkomen doen we dat maar niet, ok?
[ Voor 15% gewijzigd door JT op 27-08-2009 21:05 ]
Ecodan warmtepomp