[CiP] green machine

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-04-2024
Hallo allemaal

ik vond het weer eens tijd voor een nieuwe pc. toen kwam het idee in me op om zelf de kast te bouwen. na een tijdje erover te hebben nagedacht begon het een beetje vorm te krijgen. ik maakte wat tekeningetjes tijdens wiskude ;) en later ben ik het gaan maken in sketchup:
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/6493/kast.jpg
dit model klopt niet 100% (ik ben er al een beetje van afgeweken... en dat stukje helemaal rechts hoort er niet bij.)
het zwart is aluminium, het groen maak ik van acrylplaat met ledjes (ik ben op het idee gekomen door de casemod 'elements of fortune') en tussen het groen doe ik mesh. er komen 3 'antec big boy' fans in (20 cm), een 14 cm fan van aerocool en nog eens 2 van 12 cm (ook van aerocool). deze heb ik gisteren besteld.. hij is dus niet groen (en al helemaal niet in het verbruik met een 1000W voeding...) vandaar de naam..
toen ben ik op internet gaan kijken voor aluminium. een week later lag er een grote plaat van 2 bij 1 meter en in totaal 5 meter buis in het schuurtje. daar heeft het even gelegen tot de vakantie begon. eerst heb ik de buizen gezaagd en aan elkaar geschroefd om een frame te maken:
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/7686/dsc00576.jpg
mijn moeder was eigenlijk niet zo blij met dat aluminiumvijlsel in het tapijt dus ben ik maak naar buiten gegaan. daar haalde ik de plaat tevoorschijn en ben erop gaan tekenen. toen het naar mijn zin was ben ik gaan zagen:
Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/6993/dsc00580l.jpg
de volgende dag ben ik wat gaan buigen en heb ik nog wat meer gezaagd:
Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/8042/dsc00590pe.jpg
1) het frame
2) bodem
3) linkerkant (deur)
4) voor (soort deurtje)
5) rechterkant met deel van de bovenkant

morgen hoop ik de fans, het acryl en het mesh te hebben dus dan kan ik weer verder.
ik wil het in september af hebben omdat dan het gameseizoen weer begint. verder ga ik van 3 tot 14 augustus op vakantie en heb ik de rest van de vakantie niks te doen dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Duidelijk :) Ik zal hem in behandeling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

En ik zal 'm naar CM moven; je hebt toestemming. Success ermee en dat 't maar mooi mag worden :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Ziet er mooi uit, mooi ontwerp :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Dat is zeker weer eens wat anders :) Vooral dat gezaagde aluminium is :9

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:48
Leuk ontwerp :-) Lijkt me alleen wel lastig met zo`n frame werken en dan alu erop plakken.

Maar is dit niet eerder CCiP dan CiP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ach, nu is het een Case in Progress, al die verschillende afkortingen zijn nergens goed voor ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:13

BrammT

The one and only!

lijkt me niet zo mooi, die rode cijfertjes op je kast :o :+

[ Voor 6% gewijzigd door BrammT op 17-07-2009 13:16 ]

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ontwerp ziet er mooi uit, lekker strak en kaal :D

Maar hoe ga je de aluminium platen bevestigen? ga je ze vastlassen?
Of bevestig je ze op dezelfde manier als je de delen van het frame aanelkaar hebt gezet?

In ieder geval veel plezier met het bouwen van je case, dat je maar trots mag zijn op het resultaat :+

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
Ha allemaal, bedankt voor de leuke reacties.
het was een drukke dag vandaag dus heb ik bijna niks kunnen doen....
ik heb mijn rapport opgehaald en ben (met 20 minuten extra vergaderen volgens mijn mentor) toch nog over naar 6 gymnasium 8)
verder ben ik met mijn vader meegeweest in een testrit in een BMW Z4 cabrio 8) en die hebben we nu dus ook gekocht :9
daarna ben ik nog langs de bouwmarkt geweest en ik heb ook nog mijn fans opgehaald bij 4launch.
McDutch schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:24:
Maar hoe ga je de aluminium platen bevestigen? ga je ze vastlassen?
Of bevestig je ze op dezelfde manier als je de delen van het frame aanelkaar hebt gezet?
ik ga het inderdaad aan het frame schroeven maar dan zonder hoekprofielen.

overigens kwam ik op het idee voor het design toen ik een van deze dronk......:
Afbeeldingslocatie: http://s.bebo.com/app-image/7925339093/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/04/12/safe-soda-monster_1_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
haha sinds dat drankje in Nederland uit is wordt er al aardig wat op geinspireerd :P zo staat er op BEP monster energy case en er is zelfs een Derbi Senda project naar geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Laatst online: 26-03 14:02
N30K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:58:

verder ben ik met mijn vader meegeweest in een testrit in een BMW Z4 cabrio 8) en die hebben we nu dus ook gekocht :9
opschepper... :X maar het design is wel nice! succes nog en gefeliciteerd met je overgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
update

vandaag ben ik naar de garage verhuisd. daar heb ik wat zitten rommelen:
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/2068/dsc00601z.jpg

en dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/3613/dsc00603chx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/8982/dsc00600e.jpg
dat is een antec big boy (20 cm), ik heb er 3..
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/8476/dsc00602t.jpg
het scharnier voor de deur

morgen wil ik het acryl gaan zagen. ik weet alleen nog niet goed hoe ik het vast ga maken aan het aluminium...
Lubbers92 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 15:13:
[...]

opschepper... :X maar het design is wel nice! succes nog en gefeliciteerd met je overgang...
dank je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ziet er tot nu toe erg leuk uit, succes met modden ;) wil je er trouwens nog waterkoeling in zetten of houd je het bij lucht ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
UV groen water , lijkt me wel vet though.
Gewoon lucht is ook goed, als hij inderdaad zoals de tekeningen word , vind ik hem zo al mooi :).
Succes verder , hoop dat hij snel af is , want ben benieuwd naar het resultaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik zou het Acryl of lijmen of schroeven aan je kast... Persoonlijk zou ik voor lijmen gaan, maar let wel op dat je je kast dan eerst spuit.

Als lijm zou ik gewoon 2 componenten lijm gebruiken, supersterk en het tast het acryl niet aan, geen aggresieve lijm die nare chemische gassen loslaten waardoor je een waas over je acryl krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
voorlopig houd ik het bij lucht. maar de hardware komt op zn vroegst pas eind augustus. eerst moet ik nog wat geld verdienen ;( (zo'n weekendje graspop tikt aardig aan.... ;) )
vandaag heb ik het mesh op maat geknipt en heb ik de helft van het acryl gezaagd. morgen ga ik nog wat zaagjes voor de figuurzaag kopen ;) en dan haal ik ook meteen lijm. dan ga ik de rest van het acryl zagen en (hopelijk) heb ik morgen dus weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

* Matis bookmarks

Ziet er mooi uit man, deze ga ik zeker volgen.

Let er wel op dat je het aluminium niet al te vaak verbuigt, daar kunnen krasjes door ontstaan.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer is er weer een update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die updates komen vanzelf, het heeft weinig nut om in 4 topics op rij om updates te gaan vragen. Ik gok niet dat mensen ineens de tijd vinden om hard aan het modden te slaan door deze motiverende posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
*agrees* en, vanavond nog.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
zo, even snel een update tussendoor
het meeste acryl is nu gezaagd en gebogen door het te verwarmen
Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/9715/dsc00614.jpg

de deurtjes aan de voorkant gingen niet ver genoeg open dus heb ik wat van de moertjes af moeten slijpen:
Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/7016/dsc00611h.jpg

hier een impressie van hoe het er nu voor staat (met tape aan elkaar geplakt :P )
zijkant (komt een 20 cm fan achter):
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/2343/dsc00607txt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/3975/dsc00618okk.jpg

dit is de acryl rand (bovenkant). die ga ik opschuren voor het lichteffect (het gaat groen lichtgeven):
Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/3358/dsc00619c.jpg

sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
  • Laatst online: 03-09 13:31
Ziet er goed uit!!
Wanneer schat je'm af te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
A.Dragstra schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:59:
Wanneer schat je'm af te hebben?
in september
tip: lees de startpost..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
  • Laatst online: 03-09 13:31
8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke benbenieuwd hoe het word
kan nie wachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik vind het een vet idee, een kast van buizen en gebogen platen met plexi en tralala, maar het lijkt me een beetje alsof je redelijk "grof" aan het werken bent, of ligt dit maar aan mij (of de slechte fotos :p)?
De meeste casemods die ik zie zijn vrij gedetailleerd of strak, dat is natuurlijk hun keus, maar ik mis hier iets. Misschien ben je nog van plan 200 kilometer te veilen :P

Ben in ieder geval zeer benieuwd naar de binnenkant, hoe alles in elkaar komt te zitten enzo, want de kwaliteiten heb je wel :)

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
diedazz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:19:
Ik vind het een vet idee, een kast van buizen en gebogen platen met plexi en tralala, maar het lijkt me een beetje alsof je redelijk "grof" aan het werken bent, of ligt dit maar aan mij (of de slechte fotos :p)?
De meeste casemods die ik zie zijn vrij gedetailleerd of strak, dat is natuurlijk hun keus, maar ik mis hier iets. Misschien ben je nog van plan 200 kilometer te veilen :P
ik ben inderdaad een beetje grof aan het werk en ik ga inderdaad nog een hoop vijlen.... (en de kwaliteit van de foto's is slecht.) maar vijlen duurt zo lang dus doe ik steeds een stukje (en ik mag de dremel van mn pa er niet voor gebruiken ;( )
diedazz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:19:
Ben in ieder geval zeer benieuwd naar de binnenkant, hoe alles in elkaar komt te zitten enzo, want de kwaliteiten heb je wel :)
ik ben van plan om er een gigabite p6n moederbord in te hangen met een core i7 920 met daarop een scythe mugen. ik doe er 6 gd geheugen in en wat ik aan videokaart doe weet ik nog niet.... gelukkig hebben mijn ouders een eigen bedrijf dus kan ik allles zonder btw krijgen 8) . ik heb de trays enzo gewoon uit een oude kast gesloopt. het wordt alleen wel passen en meten omdat het ronde buizen zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ik heb de trays enzo gewoon uit een oude kast gesloopt. het wordt alleen wel passen en meten omdat het ronde buizen zijn :X
Misschien die dremel ff uit de kast ritsen als je pa weg is en dan insnijdingen maken in die buizen, dan kun je alu latjes of misschien een plaat tussen de buizen klemmen, maarja zoeket maar uit, komt goed :D

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik vind hem echt super vet! Mooi design enzo... Alleen, *kuch* *hoest* het zal wel stoffig worden, ga je daar nog wat aan doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ziet er egt mooi uit houden zo ik ga deze blijve volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
dag beste tweakertjes,
ik heb het de afgelopen week nogal druk gehad en vertelde mezelf de hele tijd dat ik dit weekend een update zou doen. maar nu heb ik eigenlijk niet zo veel spectaculairs gedaan. ik wilde deze week gaan spuiten maar bedacht steeds weer iets wat eerst nog gedaan moest.... :X dat heb ik allemaal nu gedaan maar nou ga ik eerst op vakantie.. dus bij deze beloof ik dat als ik terug ben van vakantie ik ga spuiten en weer een update doe met plaatjes (zo rond 20 aug.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

N30K schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:57:
niet.... gelukkig hebben mijn ouders een eigen bedrijf dus kan ik allles zonder btw krijgen 8)
Je snapt natuurlijk wel dat dat alleen bij zakelijke aanschaf is. ;)

Nouja, keep it up. Leuke mod wordt het volgens mij wel :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
Dag tweakers, daar ben ik weer. ik zal eerst even vertellen waarom ik zo lang niks heb gedaan.
ik werk bij de albert heijn als groenteboer 8) in de week dat ik terugkwam van vakantie viel een collega groenteman van de trap en ik kreeg bijna al zijn uren. dus had ik de rest van de vakantie geen tijd meer.
toen begon school. 6 gymnasium N&T kost redelijk wat tijd... daarnaast 's avonds werken en theorieles voor mijn rijbewijs. nog steeds geen tijd dus.
ondertussen bleef mijn vader maar doorzeuren over wanneer ik die rommel in zijn garage nou eens opruimde. nou had ik in het weekend eindelijk tijd gevonden(!) en ben ik maar weer eens verder gegaan. ik ben overigens zondag 18 geworden :*) en heb vanochtend mijn theorie-examen gehaald 8)
dus nu heb ik de beplating gespoten en kan ik gaan beginnen met de LEDjes.
(ik wil de ledjes in groepen van serieschakelingen zetten en dan die groepen paralel. de LEDjes hebben 2.0V nodig en ik sluit ze aan op de voeding (12V dus). nu is de vraag hoeveel LEDjes moet ik per groep doen?)
ook de hardware is nu besteld. (weer geen geld meer :P )
binnenkort weer foto's! :)

[ Voor 2% gewijzigd door N30K op 06-10-2009 15:16 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
N30K schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:14:
Dag tweakers, daar ben ik weer. ik zal eerst even vertellen waarom ik zo lang niks heb gedaan.
ik werk bij de albert heijn als groenteboer 8) in de week dat ik terugkwam van vakantie viel een collega groenteman van de trap en ik kreeg bijna al zijn uren. dus had ik de rest van de vakantie geen tijd meer.
toen begon school. 6 gymnasium N&T kost redelijk wat tijd... daarnaast 's avonds werken en theorieles voor mijn rijbewijs. nog steeds geen tijd dus.
ondertussen bleef mijn vader maar doorzeuren over wanneer ik die rommel in zijn garage nou eens opruimde. nou had ik in het weekend eindelijk tijd gevonden(!) en ben ik maar weer eens verder gegaan. ik ben overigens zondag 18 geworden :*) en heb vanochtend mijn theorie-examen gehaald 8)
dus nu heb ik de beplating gespoten en kan ik gaan beginnen met de LEDjes.
(ik wil de ledjes in groepen van serieschakelingen zetten en dan die groepen paralel. de LEDjes hebben 2.0V nodig en ik sluit ze aan op de voeding (12V dus). nu is de vraag hoeveel LEDjes moet ik per groep doen?)
ook de hardware is nu besteld. (weer geen geld meer :P )
binnenkort weer foto's! :)
nou gefeliciteerd!
1. met je verjaardag
2. met je theorie-examen
3. met zo'n mooie kast (in de maak :P )

sorry, maar ik heb hier geenm verstand van en kan je dus niet vertellen hoeveel ledjes je per groep moet doen:P

ik ga je in de haten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gz, met je verjaardag en theorie :).

Kast ziet er echt mooi uit, apart design. Voor de ledjes kan je dit gebruiken, daarmee kan je kijken hoeveel ledjes je in serie kan zetten met welke weerstand. daarna kan je series van ledjes parallel aansluiten, je krijgt wel wat minder lichtopbrengst hierdoor weet niet precies hoeveel het uitmaakt maar dat kan je makkelijk zelf uitzoeken door het uit te proberen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
yannickie111 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:23:
nou gefeliciteerd!
1. met je verjaardag
2. met je theorie-examen
3. met zo'n mooie kast (in de maak :P )
Flythe schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:29:
Gz, met je verjaardag en theorie :).

Kast ziet er echt mooi uit, apart design. Voor de ledjes kan je dit gebruiken
thanx :) en het worden dus series van 5 met een weerstandje van 100 ohm d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Hoi N30K,
het is alweer 2 weken geleden....
heb je al weer iets aan je casemod gedaan, of heb je geen tijd gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
yannickie111 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:14:
Hoi N30K,
het is alweer 2 weken geleden....
heb je al weer iets aan je casemod gedaan, of heb je geen tijd gehad?
wel wat gedaan maar niet echt veel. erg weinig tijd gehad ;(
ik ben bezig met het solderen van de LEDs. ik hoop zaterdag mn hardware te kunnen ophalen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Laatst online: 10-09 17:30
Misschien is het leuk om het metaal te brushen alvorens je hem spuit? Ziet misschien leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Orange County Choppers op z'n Tweakers'! :D
Mooi hoor! d:)b

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:37

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

je moet je eens melden bij monster mischien krijg je wel treetje toe gestuurd na deze case mod:)

wij skaters kregen paar treetjes in grunn toen we aant skate waren op opvallende skates (freeline) met monster t shirt

http://www.youtube.com/wa...Y3O5cj69k&feature=related

[ Voor 25% gewijzigd door wâldpyk op 28-10-2009 23:17 ]

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wel wat gedaan maar niet echt veel. erg weinig tijd gehad ;(
ik ben bezig met het solderen van de LEDs. ik hoop zaterdag mn hardware te kunnen ophalen... :9
heb je de hardware al opgehaald?:)

sorry, misschien wat opdringerig, maar ik vind it zo'n mooi project!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N30K
*POEF!!* daar ben ik weer en in de uurtjes die ik heb gevonden heb ik dit gecreeerd:

Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/4221/dsc00646l.jpg
verf

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5526/dsc00647x.jpg
meer verf

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/5622/dsc00654.jpg
hdd/dvd rack

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/4307/dsc00663pp.jpg
de rand..

Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/5595/dsc00660d.jpg
LEDjes vasttapen :P

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/4494/dsc00666fy.jpg
koelblok...

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/7569/dsc00670ys.jpg
nog geen kerstboom.....

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/6574/dsc01368.jpg
en tadaaaa

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/9359/dsc01373rn.jpg
andere kant

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/3048/dsc01379w.jpg
bovenkant

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/1307/dsc01384.jpg
min battlestation..... niet op de troep letten....

zoals je misschien wel ziet is het nog niet helemaal 100% perfect maar dat heet afwerking en daar moet ik nog wat tijd voor vinden..... en misschien doe ik dan nog wel een update......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 03:06
wow wat gewelgig mooi

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Erg mooi, vooral die shots in het donker! :)

Succes met de afwerking ;).

offtopic:
edit:
trouwens, wanneer kan ik mijn versie van deze case verwachten?

[ Voor 38% gewijzigd door xPhantom op 15-12-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Echt mooi geworden zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 21:30
Alleen jammer dat je de ledjes ziet...
Ik bedoel: dat het niet één strip is, maar steeds die ledjes ziet :p .
Al met al, geweldig :cheer:

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ik zie nu pas dat hij af is O-)
maar hij is echt gaaf geworden!
veel plezier ermee, maar dat zal vast wel lukken! _O-
Pagina: 1