Toon posts:

Grafische kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag/probleem. Ik wil namelijk een nieuwe videokaart kopen maar ik weet niet of die in mijn PC past.
Er word allemaal informatie gegeven zoals: GDDR2/GDDR3, PCI, PCI-E 1x, PCI-E 16x

Videokaart die ik wil:
http://www.alternate.nl/h...rten+ATI&l3=Radeon+HD4000

PC die ik heb:
http://www.vergelijk.nl/d...0nl__fl351aa_/specs.rhtml

Weet iemand of die grafische kaart erin past? En kunt u dan ook zeggen hoe u dat weet?

Met vriendelijke groet,

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
In je pc heb je volgens de site:
Video-adapter, bus 1 PCI-Express 16x
Elke videokaart met een PCI-e 16x verbinding kan je gebruiken (mits je kast groot genoeg is, je voeding genoeg vermogen levert en de juiste aansluitingen qua 6-pin PEG connectors heeft)

De videokaart die je gekozen hebt heeft ook een PCI-e 16x, dus die voorwaarde is in ieder geval voldaan.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:53

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Er zit nu een HD3450 in, die op je PCI-e x16 slot zit. Daar past de door jou gewenste kaart ook in. Nu alleen nog de vraag of jij ook de juiste connectors op je voeding hebt...

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Je krijgt bij de meeste Grafische Kaart ook een 2x molex --> 6-pin connector, dus ik denk niet dat het een probleem zal worden qua connectors. Daarnaast blijft nog wel de vraag of je voeding genoeg vermogen levert.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Allereerst is Overige Hardware bedoeld voor vragen die niet in een andere subforum op GoT thuishoren. Als je even een paar regels naar boven kijkt in het subforumoverzicht zie je Videoplanken & Beeldkanonnen. Daar kun je terecht voor vragen over videokaarten.

Ten tweede is GoT een plek waar mensen die bovengemiddeld geinteresseerd zijn in computers verzamelen. Daar zitten veel mensen tussen die je kunnen en willen helpen, maar het is nadrukkelijk geen helpdesk. We verwachten namelijk dat je eerst zelf doet wat je kunt om je vraag te beantwoorden en dat je pas als dat niet lukt een topic op GoT opent - en dat als je dat doet, je duidelijk aangeeft waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond en wat dan nog exact onduidelijk is. Dat vragen we niet om je te pesten oid, maar omdat we die info nodig hebben om met je mee te denken. Ons doel is namelijk niet om jou een antwoord te geven, maar om jou te laten zien hoe je zelf het antwoord kunt vinden. Dan heb je er niet alleen nu wat aan, maar ook in de toekomst :)

Tenslotte hebben we zelf heel wat info beschikbaar staan voor je. Aangezien het niet de bedoeling is om het wiel steeds opnieuw uit te vinden vragen we je om dat eerst door te nemen. Goede kans dat je daar je antwoord al in gaat vinden, of in ieder geval goede zoektermen vindt waar je zelf mee verder kunt zoeken.

Kijk eens naar:
VB FAQ - Terminologie Videoplanken
Pollewob in "VB FAQ"

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.