Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

534 Gb data partitie verwijderd. Hoe krijg ik hem terug?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een freeware programmaatje om een primaire NTFS partitie terug te halen?
Deze NTFS partitie heb ik in Linux per ongeluk 7(8)7 verwijderd (ik wilde Linux weleens proberen).
De partitie is niet opnieuw geformatteerd, alleen uit de partitie tabel verwijderd (hoop ik).

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:46
OM FAQ al bekeken?
De zoekfunctie al gebruikt? Google?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

volgens mij is dat niet mogelijk, heb je geen backup gemaakt?

Verwijderd

Het is zeker mogelijk, maar het onderwerp is al zo vaak gepasseerd dat het met de zoekfunctie zeker terug te vinden is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:43:
Het is zeker mogelijk, maar het onderwerp is al zo vaak gepasseerd dat het met de zoekfunctie zeker terug te vinden is.
Voor alle nono's die gaan mekkeren: "kijk hier en daar, en.. je moet het zelf kunnen vinden!": in de FAQ staat hier niet, in dit forum ook niet, maar voor degene die het echt nodig heeft kijk hier. Dank je wel voor jullie buitengewone hulp! Sluiten graag.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok.

Met alle plezier zelfs. Ook al staat de toon van de reacties jou niet aan, ze wijzen wel degelijk terecht op het feit dat met een klein beetje Googlewerk je niet eens een topic hiervoor had HOEVEN openen.

En het staat wel in de OM FAQ genoemd omdat datarecovery helemaal niks met OS zaken te maken heeft.

[ Voor 98% gewijzigd door alt-92 op 15-07-2009 15:44 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.