Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelns
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:29
hoi iedereen ben net nieuw hier ik ben van plan om een case mod te gaan bouwen. matriaal hout soort: onbekend denk mdf . het ontwerp in 3d is wel klaar allen de behuizing. waar moet de kast aan voldoen
zoals air flow is bij mij bekent. maar moet de moederbord ook een stukje van het hout af ?

gr michelns

p.s. ben niet zo goed in taal er kunnen wat fouten in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

michelns schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:40:
maar moet de moederbord ook een stukje van het hout af ?
Nou, die vraag is al een aantal keer beanwoord hier op het forum. Ik zou zeggen; Lees eens wat topics door en de casemodding faq. Misschien haal je er nog wat leerzaams uit ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

ALs je het met hout hoeft hoef je geen afstandbusjes te plaatsen en om een zogenaamde [CiP] topic te openen (je moet dus [CIP] Jouw naam van je mod) moet je hier openen dan keuren moderators hem goed, en dan verplaatsen ze hem naar het casemodding deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
voorderest is het handig om eerst een aantal concepten uit de schetsen, bijvoorbeeld casebuild met beeldscherm, casebuild aluminium, casebuild Spongebob. Daarna kies je er eentje en ga je die uitwerken totdat je zelf denkt dat het mogelijk is. Verder als je problemen tegen komt willen de mensen hier je best helpen maar dan moet je wel tonen dat je zelf al wat gedaan hebt. Als jij vraagt of wij je op weg willen helpen of standaardvragen beantwoorden worden we niet heel enthousiast. Maar stel jij wilt een diepere vraag weten over hoe je het beste een rooster kunt ontwerpen voor zo min mogelijk ruis dan denk ik dat heel veel mensen hun steentje bij willen dragen Savvy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
DJ-Visto schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:43:
ALs je het met hout hoeft hoef je geen afstandbusjes te plaatsen en om een zogenaamde [CiP] topic te openen (je moet dus [CIP] Jouw naam van je mod) moet je hier openen dan keuren moderators hem goed, en dan verplaatsen ze hem naar het casemodding deel
Dus je raadt hem aan z'n moederbord gewoon vast te bouten en krom te laten trekken op een plank? Lijkt me geen goed idee. Afstandsbusjes kunnen dan zeer handig zijn.

En over die taalfouten, je wilt je shift-toets nog wel eens vergeten ;)

[ Voor 47% gewijzigd door brinkdinges op 14-07-2009 22:51 ]

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

brinkdinges schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:50:
[...]

Dus je raadt hem aan z'n moederbord gewoon vast te bouten en krom te laten trekken op een plank? Lijkt me geen goed idee. Afstandsbusjes kunnen dan zeer handig zijn.

En over die taalfouten, je wilt je shift-toets nog wel eens vergeten ;)
Ik zeg nergens dat het niet handig is, ik zeg dat het niet hoeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
ligt er ook weer aan wat voor hout :P stel de TS kan via zn oom zn bedrijf bla bla (fictief) aan een paar mooie massief eiken plaatjes komen(gelijmt) dan is dat eiken toch niet heel blij met die ijzeren boutjes en die pinnetjes in het hout :P Voordeel: je hoeft het niet meer zwart te verven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelns
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:29
hoe lang kan het duren voor dat de moderators het controleren? ik heb een topic van me case mod onder schop een modje zoals jullie zeiden.

gr michelns

edit michelns : is al geregeld moet alleen nog der bij zetten

[ Voor 17% gewijzigd door michelns op 15-07-2009 13:41 ]

Pagina: 1