Toch grappig, dat iedereen hier de schuld geeft aan ICT, maar in dat topic wat jij post (soortgelijke situatie), geeft iedereen aan dat de domeinkaper zwaar fout zit.
Zijn het de tijden?
Waar ligt dat aan?
Toch grappig, dat iedereen hier de schuld geeft aan ICT, maar in dat topic wat jij post (soortgelijke situatie), geeft iedereen aan dat de domeinkaper zwaar fout zit.
Zijn het de tijden?
Waar ligt dat aan?
Fastex schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:08:
Weet je wat ik nu eigenlijk niet snap...
Je begint hier te gooien met juridisch dit, advocaat dat...maar heb je eigenlijk al contact opgenomen met de huidige eigenaar in een poging tot een oplossing te komen ?
Juridisch, lijkt mij, is de
allerlaatste weg die je wilt bewandelen.
Daarnaast ben ik het helemaal eens met Burne. Handel met voorkennis is absoluut niet van toepassing.
Als ik het zo hoor weegt jullie belang ook niet veel zwaarder omdat:
1. Jullie als gefuseerd bedrijf net begonnen zijn.
2. Jullie geen maatschappelijke functie hebben. (zoals de bekende zaak rondom 112.nl)
Maar boven alles, ga nou eens gewoon praten met de huidige eigenaar in plaats van deze persoon gelijk met een rechtszaak om de oren te slaan...
Uhm, ik gooi helemaal niet met advcocaten oid.
Ik vraag het puur om de vraag, of het mag.
Met de verdere gang van zaken ga ik me totaal niet bemoeien (in ben hier gedetacheerd)
Ik vroeg me gewoon af of het mag... Dat vind ik bizar. Dat is mijn mening...
gambieter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:16:
[...]
Put dempen, kalf verdronken. Pure incompetentie...
[...]
Jullie hebben dus ongemak door eigen falen. Zoals gezegd: ga maar eens praten met de persoon. Maar het is belangrijk om eerst de eigen fouten onder de loep te nemen, zodat men wat minder hoog van de toren blazend het gesprek ingaat. Zie het ook als leergeld, want er hebben echt mensen zitten slapen.
Ja ja, de ICT hier is slecht, incompetent blablabla...
Dat weten we nu wel. Ik werk hier niet vast, laat staan dat ik hier in 2006 al bij was.
Het was gewoon een vraag over of het mag.
Jouw antwoorden over schuld, doen niet echt ter zake. Vooral ook omdat ik daar niet veel vanaf weet. Ik was niet bij die gesprekken destijds.
burne schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:17:
[...]
Uit z'n startpost:
[...]
Afgaande op de huidige jurisprudentie mag 'ie er een redelijk bedrag voor vragen. Zijn kosten plus een beetje, omdat 'ie als je goede bedoelingen veronderstelt voorkomen heeft dat een ander met de naam aan de haal gaat. Maar als 'ie er duizend euro voor wil hebben is dat duidelijk niet het geval en gaat 't 'm om het geld.
Ik denk dat ik nooit te horen ga krijgen wat hij er uiteindelijk voor wil hebben, maar goed duidelijk verhaal.
Fastex schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:
@ burne:
Daar heb je gelijk in, maar om hier een goed oordeel over te geven moeten we gewoon mee info hebben.
In welke setting is er contact opgenomen ? Was het casual of formeel ?
Hoeveel geld wil hij er voor hebben.
Wat is er al gedaan om er samen uit te komen ?
Zo diep zit ik er als externe niet in. Ik vroeg me enkel en alleen af of het mocht. Maar dat is dus wel het geval denk ik. Prima... Ik zie vanzelf wel wat eruit is gekomen. Wel of geen domeinnaam
Dank voor alle reacties. Gewoon afwachten.