Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

i7 920 (DO) + gtx 295

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
hallo ik heb gisteren het laatste gekocht dat ik nodig had om mijn uber gave computer compleet te maken de gtx 295

ik heb als hardware:
intel i7 920 (Do)
gtx 295
gigabyte moederbord ex58-ud5
6 gig 12800 van 3 modules
antec 902
antec 750watt blue nogwat voeding
dvd rew
hdd 500 gig
en ik plaats nog een grote cpu koeler maar dat zal verder niet veel vergen gok ik

kan dit gemakkelijk op 750 watt?

alvast bedankt

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
heb je de FAQ gelezen?

kijk maar hier in dit topic;
Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

GoT is een plek waar mensen die bovengemiddeld geinteresseerd zijn in computers verzamelen. Daar zitten veel mensen tussen die je kunnen en willen helpen, maar het is nadrukkelijk geen helpdesk. We verwachten namelijk dat je eerst zelf doet wat je kunt om je vraag te beantwoorden en dat je pas als dat niet lukt een topic op GoT opent - en dat als je dat doet, je duidelijk aangeeft waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond en wat dan nog exact onduidelijk is. Dat vragen we niet om je te pesten oid, maar omdat we die info nodig hebben om met je mee te denken. Ons doel is namelijk niet om jou een antwoord te geven, maar om jou te laten zien hoe je zelf het antwoord kunt vinden. Dan heb je er niet alleen nu wat aan, maar ook in de toekomst :)

Daarnaast hebben we zelf heel wat info beschikbaar staan voor je. Aangezien het niet de bedoeling is om het wiel steeds opnieuw uit te vinden vragen we je om dat eerst door te nemen. Goede kans dat je daar je antwoord al in gaat vinden, of in ieder geval goede zoektermen vindt waar je zelf mee verder kunt zoeken. Sowieso is het altijd de moeite waard om even op GoT te kijken/zoeken, verreweg de meeste vragen zijn al eens (of meermaals) gesteld.

Lees hier inderdaad eens:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.