Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] apparatuur niet terug te vinden bij sys specs

Pagina: 1
Acties:

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 13:14
Er gaat helaas iets mis met het samenstellen van sys specs.

Ik probeer een D-Link DNS-323 (id 146776) toe te voegen. In geen van de categorieën terug te vinden.

Sandisk Cruzer Titanium (id 160592) is niet terug te vinden en toe te voegen in categorie "Backup drives & Removable storage". Zelfde geldt voor de versie van zwart plastic (8gb), met id 166302.

Het is nergens mogelijk de Freecom Network Drive 400GB (id 154961) toe te voegen.

Gezocht op merknaam, op type, op modelnummer en op T.net-id. Geen resultaat.

Doe ik iets fout of gaat er iets mis?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sommige apparaten zijn gewoon niet toe te voegen omdat de betreffende categorie niet bij de systeemspecs staat...

UPS en HDD cases bijv.

Daarnaast is er ook nog dit: [bug] Systeemspecs, zoeken op T.net ID werkt niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 13-07-2009 18:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het valt wel toe te voegen door misbruik te maken van een bugje/glitch: [bug] Mogelijkheid om alsnog ID in sysspecs in te vullen. /me Wiethoofd maakt hier ook dankbaar gebruik van om z'n volledige systeem toch in te kunnen vullen

Als het goed is wordt het product-items-koppel gedeelte van het forum ook in de galleries en productreviews geïmplementeerd

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D
Thanks voor de tip!
Werkt perfect :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 13:14
Lijkt bij mij niet te werken (schiet wel door naar aantal-veld).

Inmiddels met de webdeveloper toolbar het stukje JavaScript dat het veld controleert uit de code verwijderd en de id's ingevuld. Uiteraard wel alleen producten uit de bewuste productgroep. Noodgreep. Jammer dat het normaal niet kan; ik wil geen vreemde dingen, maar gewoon producten uit de juiste categorie plaatsen.

Had overigens de door Raven geposte link naar zijn topic wel gevonden, maar wilde 'm niet kicken.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leek hier eerst ook niet te werken, maar als je een product ID nummer even kopieert kun je daarna met de rechtermuisknop het snelmenu oproepen om de ID te plakken. Komt dan wel die alertbox, maar dat is niet erg.

Oscar Wilde

Pagina: 1