Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Systeemspecs, zoeken op T.net ID werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Heey :)

Ik probeerde net een CF cardreader aan de systeemspecs-pagina van Calimincucelix toe te voegen.
Toen ik zocht op T.net ID (213305) kreeg ik geen resultaten, same with SKU (typenummer?).

Zoeken op naam, "Sandisk Extreme Reader", geeft wel een zoekresultaat.
"sandisk reader" niet :?

Volgensmij heb ik zoiets eerder gehad bedenk ik me net, zo eens even de search aan het werk zetten.
Edit: Blijkbaar heb ik daar toen geen topic over aangemaakt...

Om even bij het onderwerp systeemspecs te blijven, al dan ietwat offtopic....
Bij hetzelfde systeem wil(de) ik een UPS (T.net ID: 38860) en twee ICY Boxjes (T.net ID: 144593) toevoegen, had overigens hier al iets daar over gepost. Voor geen van beide is een veld te vinden waar deze toegevoegd kunnen worden, of ik kijk er overheen. :?
Wat betreft die ICY Boxjes, ik vond dit: [Systeemspecs] Kan onderdeel niet vinden?

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 28-01-2009 19:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Kickje

Zojuist nog een andere cardreader proberen toe te voegen. Zoeken op typenr (cr006) geeft 0.0 resultaten, maar zoek in de pricewatch, dan krijg ik wel resultaat.

Als ik de naam invoer, ipv typenummer, dan krijg ik wél resultaat, vaag...

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 04-03-2009 23:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde