Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Harde schijf problemen help.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik heb deze pc net geinstalleerd met vista alles is goed aleen er zit een 500gb harde schijf in ,
maar als ik ga naar computer staat er maar 50gb van de 80gb beschikbaar.
Dus ik ben is gaan kijken bij computerbeheer onder schijfbeheer daar staat 385 gb niet toegewezen.
En als ik er met rechtermuisknop op klik kan ik het niet uitbreiden geen van beiden :S erg verwarrend. 8)7
Er staat bij C:/ dat het een NTFS is misschien kunnen jullie me helpen? alvastbedankt voor meer info moet je even zeggen.

groetjes richard.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit in vredesnaam met Overige Hardware te maken :?

Vragen over Opslagmedia & I/O Controllers horen in dat subforum, maar waar dan ook op GoT verwachten we dat je volledige info geeft (exact welke harde schijf? welke partities zitten er nu op? hoe heb je die daar gekregen? heeft je huidige gebruiker wel volledige (admin) rechten?), en dat je daarnaast duidelijk aangeeft waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!), wat je aan de hand daarvan probeerde en wat er toen exact gebeurde.

Maar sowieso, begin eens bij de basics en ga wat FAQs doorlezen, om te beginnen:
OM FAQ

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 14-07-2009 01:25 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.