• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 12:23
Ik heb een opstelling waarbij mijn lcd-televisie als tweede scherm gebruikt om films te kijken. Nu is het alleen lastig om daar films goed op te zetten en verder te spoelen etc, aangezien de pc en het eerste scherm in de kamer ernaast staan en ik de tv dus niet zie.

Is er een methode om een thumbnail of kleine kopie van het beeld op m'n tweede scherm op mijn eerste te krijgen?

Hardware: ATI Radeon hd4670, tv via dvi-> VGA aangesloten, Vista SP2.

Thanks! _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 22:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gebruik Media Portal op je PC icm een Remote op RF. RF remote gaat door muren en daar kun je dus alles mee bedienen, terwijl je Media Portal gewoon op je bestaande windows kunt installeren als een soort van MCE schil. velen gingen je voor, zie Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 3)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 12:23
Dank je wel! Echter niet helemaal wat ik zoek, aangezien ik ook vaak presentaties vanuit een webpagina geef op het tweede scherm. Als er gewoon een thumbnail zou staan, zou het voor mij persoonlijk handiger zijn.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 23:50
Afhankelijk van het soort presentaties en het format. Vanaf Office 2003 krijg je in PowerPoint vanzelf een thumbnail met aantekeningen erbij op het andere scherm zodra er meerdere schermen gedetecteerd worden.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S