Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Na anderhalf jaar mijn Xbox 360 te hebben gebruikt in combinatie met een Philips beeldbuis tv vind ik het tijd om hem eens tot het uiterste te trekken. Als je een dure sportauto hebt, dan moet je gewoon af en toe naar de racebaan of Duitse snelweg, en met een 360 moet je gewoon een HD tv hebben.

Ik heb al heel wat research gedaan op internet, ik heb nu wel een klein beetje het idee dat ik wat dingen weet over HD tv's. Na lang zoeken, en een aantal winkels te bezoeken heb ik toch al een aantal beslissingen kunnen maken. Ik wil sowieso gaan voor een 32 inch (81 cm) tv, en ook om meteen voor Full HD te gaan. Als je het hier zo leest lijkt het misschien een overhaaste beslissing, maar ik heb het goed overwogen, en ik vind het het extra geld waard om meteen voor Full HD te gaan. Na nog wat te zoeken op internet ben ik uitgekomen op twee modellen die ik beide wel interessant vind.

Ten eerste de LG 32LH4000:

http://nl.lge.com/product...ail/lcdtv_32lh4000.jhtml#

Ten tweede de Philips 32PFL5604H:

http://www.consumer.phili...UMER/LCD-TV+32PFL5604H-12

Beide TV's zijn recente modellen met allebei goede specificaties. Mijn twijfel komt vooral nog doordat de LG eigelijk toch wat betere specificaties heeft (100Hz, Iets hoger dynamisch contrast, betere reactiesnelheid). Aan de andere kant, bij mijn bezoekjes aan de winkels vond ik Philips over het algemeen wat mooier beeld hebben dan LG. Nou heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om deze 2 modellen naast elkaar te zetten, vandaar dat ik nog twijfel. Beide TV's zijn ook ongeveer gelijk geprijsd (redcoon.nl), dus om prijs maak ik me geen zorgen.

Nu dus de grote vraag der vragen... Wat vinden jullie? Zijn er mensen die ervaringen hebben met LG en/of Philips, en zo ja, wat bevelen jullie aan?
Mochten jullie met andere suggesties komen, dan zijn deze ook welkom

In ieder geval alvast bedankt,

skatingmark_99

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Neem de [FAQ] Welke TV moet ik kopen? eens door.

Verder heeft vragen om ervaringen niet zoveel zin. Het stikt op GoT van de ervaringen. Als je die wilt vinden zul je moeten zoeken met de Search. Het is onredelijk om te verwachten dat iedereen die zijn ervaring over een bepaalde TV al in een ervaringentopic heeft gepost die ook nog eens speciaal in jouw topic gaat doen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S