Geachte Redactie > Frontpage Redactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54
Zoals ook in GoT klacht - en waarschijnlijk de statistieken van het aantal moves vanuit GR naar LA - duidelijk wordt blijft het moeilijk voor (nieuwe) gebruikers om het juiste forum voor GoT / FP opmerkingen/klachten te vinden.
Is het dan wellicht niet handiger om GR te renamen naar "Frontpage Redactie" om zo nogmaals te benadrukken dat het alleen de frontpage betreft in dat forumdeel?
Ja, ik weet dat er al een waarschuwing bij het aanmaken van het topic komt, maar dat werkt blijkbaar niet. :)

Kleine moeite, groot plezier, me dunkt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 10-07-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit op zich wat in, gezien volgens mij veel mensen nog steeds niet helemaal doorhebben wat de 'redactie' nu eigenlijk doet en dat dat ook forummensjes zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat de oude naam (wat geloof ik Frontpage Algemeen was) iets duidelijker was. Het enige dat daarin verdwaalde waren topics over MS frontpage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hebben we dan ook een forum redactie :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De naamswijziging van Frontpage Algemeen naar Geachte Redactie werd ten eerste gedaan omdat problemen om accountproblemen direct in het juiste forum te hebben en ten tweede om te benadrukken dat we een dedicated redactie hebben die verantwoordelijk is voor het gepubliceerde schrijven op de frontpage. Laat nou net 'Lieve Redactie' niet lekker bekken, terwijl Geachte Redactie dat wel is.

Ik krijg niet echt de indruk dat het verplaatsen van topics van GR naar LA zodanige impact heeft dat GR een naamswijziging zou moeten krijgen. Ik zou eerder zeggen dat LA een andere, betere naam zou krijgen dat GR, maar die naam is al zó lang in gebruik en ingeburgerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54
moto-moi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:37:
Hebben we dan ook een forum redactie :?
Zo kan je het ook bekijken ja :+
Ja, die is er; LA. Geen redactie, want dat heb je op forums niet, maar wel het equivalent daarvan. :+
Robin schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:03:
De naamswijziging van Frontpage Algemeen naar Geachte Redactie werd ten eerste gedaan omdat problemen om accountproblemen direct in het juiste forum te hebben en ten tweede om te benadrukken dat we een dedicated redactie hebben die verantwoordelijk is voor het gepubliceerde schrijven op de frontpage. Laat nou net 'Lieve Redactie' niet lekker bekken, terwijl Geachte Redactie dat wel is.
Ok, duidelijk. Maar hier zie ik geen enkel probleem in het hernoemen naar "Frontpage Redactie"? Het wordt zelfs duidelijker dat er een dedicated redactie is voor de FP.
Of het lekker bekt.. mijn mening is dat de naam van het forum in 1-2 woorden de lading moet dekken, en op de tweede plaats kan het leuk bekken.
Ik krijg niet echt de indruk dat het verplaatsen van topics van GR naar LA zodanige impact heeft dat GR een naamswijziging zou moeten krijgen. Ik zou eerder zeggen dat LA een andere, betere naam zou krijgen dat GR, maar die naam is al zó lang in gebruik en ingeburgerd :+
Wel, als forummer zie ik geen grote problemen om het niet te doen. Het wordt er immers alleen maar duidelijker van.

Maargoed, dit was gewoon iets dat me gisteren te binnen schoot. Misschien is het wel onderdeel van de natuurlijke-GoT-selectie om de newbies van de pro's te scheiden :+

[ Voor 0% gewijzigd door r0b op 11-07-2009 11:46 . Reden: Wat veel :+ ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Geachte Frontpage Redactie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

r0b schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:40:
Ok, duidelijk. Maar hier zie ik geen enkel probleem in het hernoemen naar "Frontpage Redactie"? Het wordt zelfs duidelijker dat er een dedicated redactie is voor de FP.
'Frontpage redactie' suggereert dat er nog een andere redactie is, maar die is er niet. De redactie werkt voor veel heel Tweakers.net. Het is niet nodig om er een scheiding tussen frontpage en iets anders bij te halen. Persoonlijk hekel ik sowieso de term 'Frontpage' voor alles dat geen forum is. Het wordt noodgedwongen gebruikt maar dekt natuurlijk totaal niet de lading.

Dat er wel eens topicstarts verkeerd worden geplaatst in Geachte Redactie die eigenlijk in LA thuishoren heeft wellicht nog wel meer te maken met het feit dat Lieve Adjes een leuke maar niet heel erg duidelijk forumnaam is voor newbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wellicht in LA de omschrijving verduidelijken? (het woord "forum" daar gebruiken).

ook helpt het niet dat
"tenzij het in één van de fora hieronder hoort."

Vertel dan waar het wel voor is, niet waar het NIET voor is.

spoiler:
denk niet aan een roze olifant...

nu doe je het toch

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1