Ik ben sinds een paar dagen bezig met GTR-evo en ben nog steeds beginnend/lerend maar kan al aardig vlot meekomen. Omdat ik toch veel liever online race, maar alle races die interessant zijn gelocked zijn wou ik zelf een groepje samenstellen die serieus wil racen. Ik heb namelijk toch snel het probleem dat er anders niet serieus gedaan word en er toch mensen bij zijn die het leuk vinden om je van de baan te beuken en gewoon lak hebben aan de regels. Ik speel niet voor niets een simulatie en het moet dan ook volgens de regels gaan vind ik.
Zowel nieuwe als ervaren coureurs kunnen reageren. Heb zelf wel meer race ervaring maar niet echt met racesims. Het zal voornamelijk gaan gebeuren met wtcc autos en tracks. Maar kan natuurlijk ook anders zijn. Eventueel kan ik een pakket van 15 gb met alle mods versturen mits je bebruikt maakt van usenet.
Ik hoop op serieuze reacties, zodat we dan ook serieuze toernooien kunnen organiseren. En eventueel een website maken waar alles word bijgehouden.
Als je hierin intersse hebt geef me dan even een mailtje met als onderwerp GTR-evo. En laat het hier ook even weten. Wel alleen mensen die echt serieus willen racen!!!!
Alvast bedankt en graag tot ziens op het circuit
Zowel nieuwe als ervaren coureurs kunnen reageren. Heb zelf wel meer race ervaring maar niet echt met racesims. Het zal voornamelijk gaan gebeuren met wtcc autos en tracks. Maar kan natuurlijk ook anders zijn. Eventueel kan ik een pakket van 15 gb met alle mods versturen mits je bebruikt maakt van usenet.
Ik hoop op serieuze reacties, zodat we dan ook serieuze toernooien kunnen organiseren. En eventueel een website maken waar alles word bijgehouden.
Als je hierin intersse hebt geef me dan even een mailtje met als onderwerp GTR-evo. En laat het hier ook even weten. Wel alleen mensen die echt serieus willen racen!!!!
Alvast bedankt en graag tot ziens op het circuit
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2009 18:09 ]