Toon posts:

Racers gezocht voor online racen GTR-evo

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een paar dagen bezig met GTR-evo en ben nog steeds beginnend/lerend maar kan al aardig vlot meekomen. Omdat ik toch veel liever online race, maar alle races die interessant zijn gelocked zijn wou ik zelf een groepje samenstellen die serieus wil racen. Ik heb namelijk toch snel het probleem dat er anders niet serieus gedaan word en er toch mensen bij zijn die het leuk vinden om je van de baan te beuken en gewoon lak hebben aan de regels. Ik speel niet voor niets een simulatie en het moet dan ook volgens de regels gaan vind ik.

Zowel nieuwe als ervaren coureurs kunnen reageren. Heb zelf wel meer race ervaring maar niet echt met racesims. Het zal voornamelijk gaan gebeuren met wtcc autos en tracks. Maar kan natuurlijk ook anders zijn. Eventueel kan ik een pakket van 15 gb met alle mods versturen mits je bebruikt maakt van usenet.

Ik hoop op serieuze reacties, zodat we dan ook serieuze toernooien kunnen organiseren. En eventueel een website maken waar alles word bijgehouden.

Als je hierin intersse hebt geef me dan even een mailtje met als onderwerp GTR-evo. En laat het hier ook even weten. Wel alleen mensen die echt serieus willen racen!!!!

Alvast bedankt en graag tot ziens op het circuit

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Racedepartmental.com is ECHT wat je zoekt... Serieuze rijders, competities, losse races etc.

Wil je meer info hoor ik het wel. Wel duurt het even voordat je lid wordt. Je moet wat actief worden op het forum en wat geduld hebben. Maar dat is wel echt de moeite waard!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Ik ben vorige maand ook begonnen met GTRe. Voorheen veel GTR2 gespeeld. Die WTCC bakken rijden idd het lekkerst. Met een paar vrienden racen we meestal de komende F1 track (de Nurburgring GP in dit geval).
We hebben een Teamspeak 2 server en kunnen eventueel ook zelf een GTRe server hosten.

Het lijkt me wel tof om met een vast groepje "coureurs" een beetje serieus te karren.
Ik houd dit topic in de gaten.Eens kijken of we wat van de grond kunnen krijgen :D.
Ook zal ik racedepartment eens bekijken.Goede tip.

Mvg hFresh

[ Voor 9% gewijzigd door hFresh op 09-07-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En anders een nederlands forum Simracing.nl. Momenteel hebben zitten ze met gtr-evo in de zomerstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt voor de reacties _/-\o_ !!

Ik wil dus sowiezo een eigen "groep" maken. Ik weet dat er verschillende sites e.d. zijn die met hetzelfde idee werken, maar juist als je een nieuwe groep maakt bepaal je zelf wanneer je bijvoorbeeld een zomerstop hebt. Ik wil in principe ten alle tijde kunnen racen dus ook als andere even een "pauze" inlast.

Degene die mee willen doen hebben dan uiteraard ook de mogelijkheid om te stemmen of zoiets derdelijks op wat voor circuit en in welke klassen we racen. Ook kunnen we dan op een gegeven moment aan prijzen gaan denken of een soort van rangen systeem waarbij je kan zien hoe goed of slecht :P iemand is.

Iedereen die interese heeft graag even een mailtje sturen ( ook mensen die het nog niet zo goed kunnen ).

Ik race zelf ook nog maar net dus zal zeker wel moeite hebben met het bijhouden van de wat meer ervaren rijders.

Stuur even een mailtje en vanaf de 5 personen kunnen wel alvast een raceje doen.

Ik hoor het graag!!!!! :)

Ps Eventueel vast een naam voor de groep kan ook in je mail gezet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GoT is niet bedoeld voor game-afspraakjes, iets als dit zul je dus op een andere manier aan moeten pakken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.