Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speakers met mic-ingang?

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:30
Ik ben op zoek naar een nieuw (2.1) speakersetje.
Doel: muziek en games.

Er zijn er genoeg met een koptelefoon-uitgang en dat is makkelijk om je koptelefoon op aan te sluiten zonder dat je onder je bureau moet kruipen (Stoffff!!), maar zijn ze er ook met een mic-ingang?
Ik heb al gezocht bij Creative en Logitech, maar daar kan ik ze niet vinden.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Verwijderd

Is 'n verlengsnoertje geen optie ?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Inderdaad, is een verlengsnoer geen optie?

Of anders dit ding - pricewatch: Plantronics Switch + Audio - Ik ben daar zelf heel tevreden over.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zelf ben ik tevreden over mijn Logitech Z4:
pricewatch: Logitech Z-4

Desktop | Server | Laptop

• GeeBee
Van de Logitech-website:
Mp3-gereed: Gebruik de handige ingang op de bedrade afstandsbediening voor een eenvoudige aansluiting op uw favoriete mp3-speler, cd-speler of andere draagbare geluidsapparaat.
Die 2e ingang is neem ik aan voor mp3/ dus aux in? Of kun je die gebruiken voor mic in?

Maar die Plantronics is ook wel handig, dan kan ik mij eigen speakertjes nog net ff wat langer blijven gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door GeeBee op 09-07-2009 13:13 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Behringer MS16 heeft een mic ingang.

Ik gebruik deze luidspreker alleen voor de standaard zaken(games, muziek, films) op de computer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
GeeBee schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:12:
Van de Logitech-website:
[...]

Die 2e ingang is neem ik aan voor mp3/ dus aux in? Of kun je die gebruiken voor mic in?

Maar die Plantronics is ook wel handig, dan kan ik mij eigen speakertjes nog net ff wat langer blijven gebruiken
goed punt, dat is natuurlijk wel wat anders 8)7 geen idee of je die kan gebruiken als mic in, als ik een mic had zou ik het testen voor je ;)

Desktop | Server | Laptop

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Welk budget / referentiesetjes zonder die mogelijkheid heb je in gedachten?

• GeeBee
Ik heb nu nog een Creative DTT2200 5.1 setje staan. In de praktijk is 2.1 genoeg.
Budget: voor <100 moet het kunnen.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03

Mystikal

It never hurts to help!

Logitech G51 en dan gebruik je de achterste en center speaker niet? Maar deze heeft WEL een mic ingang. Ben tevreden over deze speakers.

Afbeeldingslocatie: http://techgage.com/reviews/logitech/g51/logitech_g51_01.jpg

In de control-unit kun je mic en koptelefoon aansluiten.

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1