Stuffis Generalis... Hmz...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 723 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat iedereen het erover eens is dat modden op GoT te gek voor woorden is.

Een newbie wordt overigens alleen als newbie aangesproken als íe duidelijk laat zien dat íe nieuw is. Een normale user houdt zich op de vlakte als íe iets niet weet en let op. Een newbie schreeuwt :"ik snap dat niet". Newbies zijn in mijn definitie altijd irritant. Mensen die in hun beginjaren laten zien dat ze niet weten hoe het hoort zullen het wel nooit leren.

* Delerium als Adje zou een behoorlijke banlijst opleveren. Ecteinascidin wil daarom alleen vanaf de zijlijn commentaar toeschreeuwen. ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 02 maart 2001 23:20 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat modden op GoT te gek voor woorden is.
Ik denk dat het op zich heel goed te doen is, maar er moet iets sneller gemodereerd worden. Neem nu vanavond weer als voorbeeld. Sinds een uur of acht is er niet meer fatsoenlijk gemodereerd. In een aantal forum's is het een troep, [SU] staat half vol. En de onzinigste theards komen nu al op in [SG]. Dat is erg jammer want als het sneller gemodereerd kan worden is er eigelijk niets aan de hand....

Verder kan ik me wel vinden in je verdere post:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heb een aantal dingen niet gelezen sinds mijn laatste uitgebreide reactie, wel ff die laatste van Bulldog. Maar ik denk dat er best nog een mod bijkan in SG, overdag gaat het best goed (dan ben ik er, Floris is actief en HlpDsk ook altijd, en af en toe loopt Daniel eens de boel op te ruimen), maar toevallig was ik vanavond niet online (fuck it, ik zit via de KPN en :r op die telefoonrekeningen) en HlpDsk ook niet, maar er is nu helemaal niet gemod... naja mooi kut als het afhankelijk is van 2 personen.
Pagina: 1 2 Laatste